Ik zat pasgeleden een beetje rond te kijken in de oude topics in het off-topic gedeelte op Hardtraxx.
Ik vond het leuk om weer eens terug te lezen waar we het 1/2 jaar geleden over hadden. Ik vond een Hardtraxx krant door mijzelf geschreven. Deze Hardtraxx krant kwam niet verder dan zes edities. Omdat ik het toen wekelijks deed en het gewoon niet meer bij kon houden roep ik nu een nieuw concept in het leven. In elke laatste week van de maand verschijnt er een Hardtraxx Nieuwsbrief, volledig op eigen initiatief. Ik zal niemand in de weg lopen van de Hardtraxx crew en zal naast de verhalen over Hardstyle ook actueel naar voren komen.
In deze eerste editie gaan we kijken naar de laatste Hardstyle nieuwtjes, kijken we vooruit naar Qlimax en doen we een 'kwestie van kiezen' met niemand minder dan actief Hardtraxx lid Gangsterdwerg!
Veel leesplezier bij de eerste editie!----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nieuws* The Magic Show Bookings & RecordsHet is vast en zeker niemand ontgaan dat we er een nieuw label bij hebben. Elke maandagavond zitten we klaar voor een nieuwe Magic Show; een 3-uur durende Hardstyle show met grote namen en talenten. Dit is al dik een jaar aan de gang en onder leiding van Tita is TMS gegroeid en gegroeid.
Inmiddels is de nieuwe website gelanceerd (
http://www.themagicshow.nl). Hierin vinden we zes artiesten terug die aan het werk gaan voor het nieuwe label; Tartaros, Mind.Illusion, Juized, The Geminizers, Zero Sanity en San Miquel. Check voor meer info dus de website en hierbij wens ik de mannen van TMS veel succes toe in de, hopelijk, lange tijd die voor hun ligt.
* Qlimax 2011: There is No Way Back?!Voor het gemak tijdens het schrijven heb ik hem maar even opgezet; de Qlimax Anthem van 2011. Vreemd verhaal dat Q-Dance de anthem van onze Italiaanse vriend Zatox al ruime tijd voor het feest zelf vrij heeft gegeven. Hiervoor zal vast een goede rede zijn, maar daar komen we over een maand wel achter.
Inmiddels is de Line-Up vrijgegeven. Meer info in de special. (Hieronder te lezen)
* DJ Mag Top 100: Zijn we blij voor de artiesten?Wat moeten we er van denken; 8 Hardstyle DJ/Producers wisten de top 100 te halen en laten we Angerfist niet vergeten. Verschillende meningen vloeien door de fora's waar naar mijn mening het algemene publiek erg blij is en het 'echte' hardstyle publiek niet. Zijn we bang voor een Jumpstyle effect?...of was dat gewoon het dansje wat de Jump regelrecht de grond in boorde?
Voor jullie hierbij de vraag (graag beantwoorden -- berust op meningen): Wat is de oorzaak dat het algemene Hardstyle publiek haaks tegenover het overgrote deel van de Hardtraxx leden staat als het gaat om de combinatie smaak en kennis?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Special: Qlimax 2011Vrijdagavond ging ik naar de website van Q-Dance is volle afwachting van de Line-Up. Vind het altijd leuk om via Q-Dance.nl er achter te komen wat de line-up is. Het mysterieuze gevoel achter Qlimax begint bij mij al bij de bekendmaking van de Line-Up. Dit kan je gek vinden, maarja, tis maar net hoe je er naar toe leeft.
Het avontuur begon bij
Stana. Nu ken ik de muziek van Stana niet zo goed, al was ik pasgeleden blij verrast met de track 'Awesome' die te vinden was op de Q-Base cd gemixt door Thilo & Evanti. Ik ben niet de grootste fan van Hardtrance maar volgens mij kunnen we een leuk openingssetje verwachten. Na een raadsel te hebben opgelost op Q-Dance.nl kwam de naam van onze Belgische grootmeester
Coone in beeld. Mijn eerste gedachte was meteen dat Coone niet echt bij een feest als Qlimax past, maarja, weten wij al waarnaar Coone ons heen gaat 'travellen' op 26 November.
Na een niet begrijpend raadsel kwam ik dan eindelijk terecht bij de naam die iedereen van te voren toch wel wist.
Headhunterz heeft met zijn 17de plek op de DJ Mag, een eigen Thrillogy en een aankomend album de interesse gewekt wereldwijd. Hij leek een beetje te zijn weggezakt vorig jaar, maar hij is weer helemaal terug en word inmiddels weer gerespecteerd door menig Hardtraxx lid. Oude tijden herleven zal ik dan maar zeggen.
Voordat ik naar de volgende act spring eerst het volgende;
Ik zat vorige week met mijn broer te discussieren over de mogelijke Line-Up. 'Wat nou eigenlijk vet zou zijn; als Zany er zou staan. Eén van de godfathers van de stijl waar we zo van houden en opvallend genoeg geen aanwezigen op de vorige 2 Qlimax edities. Een naam die zo 'standaard' is in de Hardstyle scene dat we hem zowat zouden vergeten'. Samen met
The Pitcher en
DV8 hopen wij op een magistrale set, want ja, met deze twee namen met ondersteuning van DV8, moet dat toch zeker gaan lukken.
Noisecontrollers en
Zatox gaan het grote feest vervolgen, met hopelijk veel nieuwe sounds. Noisecontrollers zou bezig zijn met een nieuw album, en uiteraard met project 'Digital Age' en Zatox verraste mij afgelopen week met 'Revolution' (een track samen met Vamper). Wat zullen deze twee pionnen ons gaan brengen?
Iemand die op Qlimax in de watten zal worden gelegd is
Ran-D. Naast zijn solo set zal hij ook een set verzorgen met
Adaro onder de naam
Gunz for Hire. Misschien is het een stomme gedachte, maar kijkende vorig jaar naar Wildstylez en de daaropvolgende Surprise Act met Noisecontrollers hoop ik diep in mijn hart dat de solo act van Ran-D samen zal zijn met Frontliner. Naar mijn mening iemand die Qlimax momenteel echt verdiend.
Nog steeds surfende op Q-Dance.nl kwam ik 'volgens mij' terecht bij de afsluitingsact. Ik hoopte op The Viper en Neophyte of The Viper solo, maar nee, er stond in mijn beeldscherm groot
'THE PROPHET'. Mmmmm........Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken. Wel in mijn achterhoofd wetende dat deze man al 25 jaar meedraaid. Laten we hem de kans maar geven om Qlimax waardig af te sluiten.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Q-Dance het, net als in 2009, tot een fenomenale C(Q)limax gaat brengen!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kwestie van Kiezen -- Gangsterdwerg* Er is de laatste tijd veel discussie ontstaan omtrent kwestie 'Mauro'. Naar jouw mening; Moet Mauro blijven of moet hij het land uit?Hij moet blijven. Die jongen heeft hier zijn leven en doet geen vlieg kwaad. Gooi er maar een relmarokkaan uit dan.
* SP of PVVPVV.
* Liever een Eurocrisis dan een overstroomd AziëLiever een overstroomd Azië. Klinkt hard maar als puntje bij paaltje komt hoop ik dat het kwaad iemand anders overkomt en niet mij.
* Headhunterz of Noisecontrollers Duidelijk HHZ. Noisecontrollers zijn vooral als DJ erg zwak.
* Defqon.1 of QlimaxDefqon. Mijn eerste feestje ooit (2008). Inmiddels al 4x geweest. Blijft ieder jaar speciaal.
* Vakantie; Zon of StadZon.
* Downloaden of KopenDownloaden. Met alle feesten die ik bezoek vind ik dat ik genoeg geld in deze scene stop. Daarnaast is betalen voor muziek echt iets uit de vorige eeuw.
* Donor; Ja of NeeNee. Geen idee waarom eigenlijk. Laat anderen er maar over beslissen als ik dood ben.
* RTL 4 of RTL 7Ik kijk eigenlijk vrijwel nooit tv. Enige wat ik kijk is Formule 1, laat dat nou net op RTL7 komen.
* Louis van Gaal of Guus Hiddinkvan Gaal. Sinds Hiddink stond te juichen nadat hij Nederland had uitgeschakeld op het EK kan ik zijn bloed wel drinken. Daarnaast blijft van Gaal altijd een baas.
* Twitter of FacebookFacebook maar ik doe amper iets met social media.
* Skedoedelefloeps of LystSkedoedel woont bij mij in de straat dus die zal het niet leuk vinden maar ik ga toch voor Lyst. Ondanks dat we een totaal verschillende muzieksmaak hebben kan ik me altijd in zijn argumenten vinden. Zuur voor hem dat early nagenoeg dood is.
Ik dank hierbij Valentijn voor het invullen!----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hardtraxx Nieuws* De 5 leukste irritatiemomentjes (Oktober)- Sainen: Al die irritante, overbodige polls in het algemeen topic.
- Roberttt: The Anim0l.
- Oostzaner: Dat je tijdens je werk/school dagen niet uit je bed te branden bent om 8:00 en wanneer je vrij bent om 8:00 wakker schrikt en dan ook meteen klaar wakker bent.
- Wesskeej: Buren die voor de zoveelste keer zeiken dat me muziek te hard staat.
- Zowat iedereen: Blackberry
Funniest pic of the Month
Tosti topic-
RAW Vizion verbrandde zijn pink bij aan het tosti ijzer.
Mikeee bleef nuchter en vertelde Gijs dat de tosti dan misschien wel lekkerder zou smaken.
-
Jolle kwam erachter dat SWEET CHILI SAUCE FUCKING LEKKER OP EEN TOSTI IS! Opnieuw bleef
Mikeee nuchter en zei dat SWEET CHILI SAUCE bij veel lekkernijen lekker is.
-
Piaaa vindt tosties uit de Pan heerlijk.
Ik heb nog een tip: Shaslicksaus
Leukste ervaringsverhaal. (FILMS topic)Een Quote van The Anim0L: Gisteraaf dus naar paranormal activity 3 geweest wel een leuke film en ik heb me kapot gelachen. De film is afgelopen en er zat een wijf paar rijen voor me, die heeft der ma aan de telefoon: ''mama, wil je me alsjeblieft op komen halen want ik durf niet meer alleen naar huis....
Vervolgens sta k nog ff buiten peukiej te roken, komt datzelfde kind 2 meter verderop staan, gaat ze vertellen dat der tand door der lip was, snee in der wang en een bult op der kop omdat ze zich kapot geschrokken is tijdens die film. Ze maakte t af met de zin: ''oh kut, ik ben spontaan ongesteld geworden.''
Bedankt voor het lezen en tot November!