Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2024 14:20 

Hardtraxx Veteran

Ik ben gesneuveld in de strijd dus ik dacht maandag: never mind, ik rijd lekker naar huis.
Hebben gisteren Berlijn geboekt dus boeken we vrijdag einde middag lekker die kant op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2024 01:04 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Zaagkick schreef:
Tüüteren voor vaderland oglum!!

Afbeelding

Tüüteren voor müüderland lan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 21:40 

Hardtraxx Elite

Tüüter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 22:55 

Hardtraxx Veteran

Hoppaaa :clap: Engeland moet opzich wel te doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 22:56 

Hardtraxx Elite

Oranje tüüter
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2024 23:33 

Hardtraxx Veteran

Kunnen de dürumstandigheden gesloten kebab zaken nu wel weer open?
Heb honger
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 08:33 

Hardtraxx Elite

Flink veel punten laten liggen dit weekend, 15 en 5 plekken gezakt xd dat gaat denk ik niks meer worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 10:03 

Hardtraxx Addict

boeie, als we maar het EK winnen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 11:00 

Hardtraxx Veteran

Kaart gekocht, woensdag naar Dortmund. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 11:32 

Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Kaart gekocht, woensdag naar Dortmund. :thumbup:

haha ziek!!! via voetbaltrips ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2024 11:39 

Hardtraxx Veteran

Nee, hebben gewoon alles via Ons Oranje / KNVB toegewezen gekregen. Kaart voor de halve finale kost ons 80 euro, ik kreeg al een bod van 800 euro maar toch besloten zelf te gaan. Een eventuele finale kost me 95 euro. Het loont om af en toe een wedstrijdje te bezoeken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 19:46 

Hardtraxx Elite

Ook met 9 (!) man nog kaarten kunnen fixen voor morgen. 2 vakken naast Remi, ook op de südtribune. Tering leip. 8 stuks voor €80 per stuk (Fan First via de Uefa, kwam gisteren ineens online) en eentje voor €850 via ViaGogo haha. Dus we verdelen de kosten en komen uit op zo'n €180 per kaart. Morgen om 08:15 richting Dortmund rijden en dan zien we wel wat de dag brengt. Gekke shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 21:15 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Nee, hebben gewoon alles via Ons Oranje / KNVB toegewezen gekregen. Kaart voor de halve finale kost ons 80 euro, ik kreeg al een bod van 800 euro maar toch besloten zelf te gaan. Een eventuele finale kost me 95 euro. Het loont om af en toe een wedstrijdje te bezoeken. ;)

Goud! Geniet ervan Amigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 23:20 

Hardtraxx Elite

kk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 23:36 

Hardtraxx Addict

Kk scheids ja. Iemand die jaren geleden 500 en 15k geaccepteerd had voor omkoping. Diezelfde gast fluit de halve finale in eigen land en voornamelijk de goede scheidsrechters worden naar huis gestuurd. Achterlijk dat wij altijd zoveel kk pech hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 09:40 

Hardtraxx Veteran

Nu hopen dat Engeland hem pakt om m'n scorito nog een beetje acceptabel te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 09:55 

Hardtraxx Elite

2 keer gelijk spel gegokt en verloren. Moest wel om nog bovenaan in de poules te komen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 20:41 

Hardtraxx Veteran

Its coming home!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 21:11 

Hardtraxx Elite

makrooy schreef:
Its coming home!!

Nahh, Spanje verkracht Engeland. Beter tikt Yamal er een paar in, lijkt me heerlijk om ze vernederd te zien worden door een 17-jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 09:07 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
lijkt me heerlijk om vernederd te worden door een 17-jarige.

Ieder z'n ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 09:08 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:

Ieder z'n ding.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 13:39 

Hardtraxx Veteran

Ongelooflijk dat je nu al 2 eindtoernooien op rij eruit getyft wordt door de arbitrage. Dan ga ik nog liever op een eerlijke manier met een jantje 3-0 naar huis, dan dat je nu weer door scheidsrechterlijke dwaling(en) een extra zure nasmaak hebt met "what if..."

Overigens valt Koeman ook genoeg te verwijten en tactisch door notabene Southgate afgetroefd die wel met ballen durfde te wisselen. Hele toernooi je bedenkingen bij sommige basisplaatsen en vooral ook wissels bij Koeman. Als je in zo'n 2e helft Engeland in de tang hebt maar ziet dat veel spelers op waren, breng dan eerder frisse aanvallende krachten i.p.v. in de 90+2 wanneer die Engelsen scoren....
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 14:04 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Zaagkick schreef:

Ieder z'n ding.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 19:29 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Ongelooflijk dat je nu al 2 eindtoernooien op rij eruit getyft wordt door de arbitrage. Dan ga ik nog liever op een eerlijke manier met een jantje 3-0 naar huis, dan dat je nu weer door scheidsrechterlijke dwaling(en) een extra zure nasmaak hebt met "what if..."

Overigens valt Koeman ook genoeg te verwijten en tactisch door notabene Southgate afgetroefd die wel met ballen durfde te wisselen. Hele toernooi je bedenkingen bij sommige basisplaatsen en vooral ook wissels bij Koeman. Als je in zo'n 2e helft Engeland in de tang hebt maar ziet dat veel spelers op waren, breng dan eerder frisse aanvallende krachten i.p.v. in de 90+2 wanneer die Engelsen scoren....

Beetje Nederlandse cope dit. Ik vond de penal terecht. En ook al was die niet terecht, uiteindelijk was Engeland ook gewoon beter. Met name eerste helft. We mochten blij zijn dat het zo lang 1-1 stond uberhaupt. Of je nou kijkt naar doelpogingen, schoten op doel, balbezit, % geslaagde passes of de xG. Alles is duidelijk in voordeel van Engeland geweest.

Het is kut, maar we zijn terecht de verliezers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2024 20:25 

Hardtraxx Veteran

Ik vond de penal onterecht en de scheidsrechter een drama, maar ben het verder wel met Makrooy eens. Met beetje pech hadden we bij rust met 1-3 achter gestaan. We hebben iig niet verloren o.b.v. deze penal en het dramatisch gefluit van de scheids. De late goal had uiteindelijk ook altijd nog de andere kant op kunnen vallen.

Uitschakeling was ontzettend zuur en vrij lullig, maar om nou te zeggen dat we door de arbitrage zijn uitgeschakeld gaat mij een brug te ver :P Dit vond ik trouwens ook het geval met de wedstrijd tegen Argentinië in 2022.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic