Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2024 10:50 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
chas1n schreef:
Ongelooflijk dat je nu al 2 eindtoernooien op rij eruit getyft wordt door de arbitrage. Dan ga ik nog liever op een eerlijke manier met een jantje 3-0 naar huis, dan dat je nu weer door scheidsrechterlijke dwaling(en) een extra zure nasmaak hebt met "what if..."

Overigens valt Koeman ook genoeg te verwijten en tactisch door notabene Southgate afgetroefd die wel met ballen durfde te wisselen. Hele toernooi je bedenkingen bij sommige basisplaatsen en vooral ook wissels bij Koeman. Als je in zo'n 2e helft Engeland in de tang hebt maar ziet dat veel spelers op waren, breng dan eerder frisse aanvallende krachten i.p.v. in de 90+2 wanneer die Engelsen scoren....

Beetje Nederlandse cope dit. Ik vond de penal terecht. En ook al was die niet terecht, uiteindelijk was Engeland ook gewoon beter. Met name eerste helft. We mochten blij zijn dat het zo lang 1-1 stond uberhaupt. Of je nou kijkt naar doelpogingen, schoten op doel, balbezit, % geslaagde passes of de xG. Alles is duidelijk in voordeel van Engeland geweest.

Het is kut, maar we zijn terecht de verliezers.

De pingel was helemaal niet terecht, er werd notabene voordat de bal bij Kane kwam hands gemaakt door Saka :lol: . En ik had ook wel verwacht dat alle statistieken in het voordeel van de Engelsen zouden wezen, logisch als je kijkt naar het kwaliteitsverschil.

En zoals ik aangeef, Koeman had veel eerder moeten wisselen als je die Engelsen de tweede helft gewoon in de tang hebt. Jij laat het klinken alsof we overklast zijn, zulke wedstrijden gaan om de kleine details en de scheidsrechterlijke dwaling is daar cruciaal in geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:10 

Hardtraxx Elite

Happateee heb de dooie forum poule gewonnen!!!!

Waar kan ik m'n prijs halen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 12:28 

Hardtraxx Veteran

Na een dramatisch begin toch nog 8e geworden, niet slecht :P Goed voorspelde finale uitslag en Spanje als kampioen voorspeld heeft mij nog een aardige inhaalslag gegeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 13:28 

Hardtraxx Veteran

Gestrekt been op Engeland gegaan om nog wat te redden bij een maffe uitslag. Helaas mocht het niet baten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 15:03 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Happateee heb de dooie forum poule gewonnen!!!!

Waar kan ik m'n prijs halen?

Je wint een boerka naar keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2024 23:14 

Hardtraxxer

Gerda legend
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic