Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd mooi, een EK poule.

https://www.scorito.com/subleague/33677 ... bc0287986d

Mooi op tijd, dus neem je tijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 12:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ingevuld! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we worre kampioen nu al zin in weiland fissa met partytent en cdjs
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, ik doe mee! En ik kies Fernando Torres als topscoorder bij Spanje... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 14:04 
 
Hardtraxx Elite

Ook maar wat ingevuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ingevuld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld. Volg voetbal al een hele lange tijd niet meer, dus puur gegokt. Als je dus minder punten hebt dan mij, moet je jezelf erg schamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ingevuld. Volg voetbal al een hele lange tijd niet meer, dus puur gegokt. Als je dus minder punten hebt dan mij, moet je jezelf erg schamen.

Mensen die nergens verstand van hebben winnen dit soort dingen altijd. Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe ook mee, binnenkort eens invullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2021 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ingevuld. Volg voetbal al een hele lange tijd niet meer, dus puur gegokt. Als je dus minder punten hebt dan mij, moet je jezelf erg schamen.


Heb hetzelfde, ik doe steevast ook elk jaar een eredivisie poule met vrienden, heb al 3 jaar geen eredevisie wedstrijd gezien >.<

Heb wel de laatste WK en EK poule gewonnen bij diezelfde groep vrienden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2021 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nice, ik doe mee! En ik kies Fernando Torres als topscoorder bij Spanje... :lol:

Kom er net achter dat ze Ferran Torres bedoelen haha ik word oud...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik doe ook mee, binnenkort eens invullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Friendly reminder! Super veel mensen aangemeld, zorg even dat je alles hebt ingevuld voor vrijdag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen we het in dit topic ook hebben over het EK?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Geen we het in dit topic ook hebben over het EK?


Ik ben een genereuze topic führer en heb hem bij deze omgetoverd.

Trap maar af Parvuz ouwe René van der Gijp avatar dragende voetbal analist van me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"Lekker man! He, is toch mooi voor dat mannetje."
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
"Lekker man! He, is toch mooi voor dat mannetje."


Speelt Manolev nog?

edit: godverredome ja dus! "Medio 2020 keerde Manolev terug bij Pirin Blagoëvgrad. "

https://nl.wikipedia.org/wiki/Stanislav_Manolev
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha netjes.
Mooie is, bij die club kan hij rustig de bal bij een mislukte voorzet achter het doel knallen. Er vallen geen gewonden.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog geen oranjekoorts hier. Wel bij Nederland-Oostenrijk in het stadion, dus de zin begint al te komen, maar ik zie het niet erg somber in. Poulefase doorkomen moet wel lukken, maar veel verder zal het niet worden. Onkunde bij De Boer speelt daarin een grote rol.
Elke bondscoach krijgt altijd commentaar, maar De Boer maakt er een zooitje van. Maak gewoon een duidelijke keuze en hou jezelf daaraan, slijp het automatisme erin en werk aan het vertrouwen. Nu gaan we 2 oefenwedstrijden tegen matige ploegen een beetje aankloten, is het niet duidelijk wie de eerste keeper is en is het systeem opeens veranderd naar iets wat de spelers niet snappen.
Daarnaast warrige communicatie (hoeveel minuten Van de Beek gespeeld heeft, afvallers van de selectie appen of helemaal niets laten weten, Cillessen uit de selectie zetten) en willekeurig selectiebeleid (opeens St. Juste, El Ghazi, Timber, Weghorst, Karsdorp bij de selectie halen en Babel en Strootman thuislaten na commentaar van de media).
En dat is dan zijn enige taak, de rest van het jaar kan hij hierover nadenken. Communiceer dan duidelijk je motieven.

/einde rant, hup Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet nu al dat De Boer zich belachelijk gaat maken door alsnog een vervanger voor Van de Beek te regelen omdat iedereen het raar vindt dat hij niemand oproept. Waardoor je als speler dus straks gewoon weet: hij wil me helemaal niet oproepen maar het is voor de vorm.

Het is een mooie warboel onder De Boer inderdaad. Ik heb stiekem het idee dat hij niet heel erg geschikt is voor het coach vak. Communicatie is hij niet heel goed in en dat is toch wel 1 van de belangrijkste eigenschappen voor een coach lijkt me.

Maar ondanks dat; toch wel heel veel zin in het EK. TV'tje in de tuin, zonnetje, bbq, biertje. Dan maakt mij 4-3-3 of 5-3-2 niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vrees ook dat het na de poulefase vrij snel voorbij is. Maximaal de kwartfinale. Als dit toernooi vorig jaar gespeeld was had het er heel anders uitgezien. Een fitte Van Dijk, bijna alle spelers in vorm, Ronald Koeman op de bank. Nu wordt het naar een AliExpress versie kijken helaas.

Maar... Wel zin in de wedstrijden. Ben blij dat er nog steeds voetbal op tv is in ieder geval, en wellicht worden we nog verrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn geweldige burgerlijke woonwijkje heeft van dakkapel naar dakkapel al de hele boel volgehangen met oranje slingers :lol: . Als de maatregelen het toelaat nog op een scherm met z'n allen een wedstrijdje kijken (maar ben er bang voor).

Laatste dagen al wat reportages van oude legendarische wedstrijden gekeken. Het helpt allemaal wel mee.

Daarnaast gewoon heel lekker dat er een maand lang genoeg moois te zien is, gebeuren toch altijd wel weer totaal gestoorde dingen op zo'n EK. Heerlijk! Ik heb er gewoon zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik weet nu al dat De Boer zich belachelijk gaat maken door alsnog een vervanger voor Van de Beek te regelen omdat iedereen het raar vindt dat hij niemand oproept. Waardoor je als speler dus straks gewoon weet: hij wil me helemaal niet oproepen maar het is voor de vorm.


Zou mooi zijn als de KNVB een poll online gooit waarop je kan stemmen wie er moet worden opgeroepen, om het De Boer wat makkelijker te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 17:55 
 
Hardtraxx Crew

Volg voetbal ook helemaal niet meer, maar toch ook ingevuld :D
1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic