hardtraxx zwervers
Justinhafc wrote:Heb al mijn berichten m.b.t. geld aangepast om verwarring te voorkomen.
Justinhafc wrote:Heb al mijn berichten m.b.t. geld aangepast om verwarring te voorkomen.
Haha, ach, ik sta onderaan. Heb ook echt weer clowneske voorspellingen gedaan. Belgie 6-0 morgenRickzel wrote:Ik ga nog niet echt lekker.
Onze gouden generatie is af hepim__ wrote:Haha, ach, ik sta onderaan. Heb ook echt weer clowneske voorspellingen gedaan. Belgie 6-0 morgenRickzel wrote:Ik ga nog niet echt lekker.
hahah lijpe gast ben je ook #supercolapim__ wrote:Haha, ach, ik sta onderaan. Heb ook echt weer clowneske voorspellingen gedaan. Belgie 6-0 morgenRickzel wrote:Ik ga nog niet echt lekker.
Oh ja, wat hebben ze gewonnen?Helicaze wrote: Onze gouden generatie is af he
De hartjes van jullie moedersTHArdstyler wrote:Oh ja, wat hebben ze gewonnen?Helicaze wrote: Onze gouden generatie is af he
Geen kampioenschappen ed maar ze hebben toch redelijk lang (ik geloof 4 jaar) op nr 1 van de wereld gestaan. Verder niet heel boeiend ofzo hoor.THArdstyler wrote:Oh ja, wat hebben ze gewonnen?Helicaze wrote: Onze gouden generatie is af he
pim__ wrote:Haha, ach, ik sta onderaan. Heb ook echt weer clowneske voorspellingen gedaan. Belgie 6-0 morgenRickzel wrote:Ik ga nog niet echt lekker.
Justinhafc wrote:Gaat tot nu toe echt dramatisch dit
Gelukkig had bijna iedereen België op winst gezet. Alleen dan 1 of 2 mensen per poule die dan op onverklaarbare wijze Slowakije hadden laten winnen.Justinhafc wrote:Gaat tot nu toe echt dramatisch dit
Beetje zoals half Hardtraxx na Defqon volgende weekParvuz wrote:even zn neus laten herstellen
Heb alvast een afspraak gemaakt.corneelwr wrote:Beetje zoals half Hardtraxx na Defqon volgende weekParvuz wrote:even zn neus laten herstellen![]()