Ik dirigeer de jostiband, mag ik ook komen?
Maar project, was je wel serieus over dat er een keer een mini hardtraxx-meeting bij jou gehouden kon worden?
Zonde van die luchtbedden..wootum wrote:Ik heet Achmed Benim Adim Mohammed Kirmizi en ik wil de luchtbedden wel opblazen.
wootum wrote:Ik heet Achmed Benim Adim Mohammed Kirmizi en ik wil de luchtbedden wel opblazen.
Ik denk dat dat zo zal gaan van... KABOEM!!11!1kaboem wrote:wootum wrote:Ik heet Achmed Benim Adim Mohammed Kirmizi en ik wil de luchtbedden wel opblazen.
![]()
LachgasProject 141 wrote:Wat mij betreft kunnen we dat best keer doen jaDraidy wrote:Dit gaat weer nergens over![]()
Maar project, was je wel serieus over dat er een keer een mini hardtraxx-meeting bij jou gehouden kon worden?Wonen aantal mensen in de buurt, met de vakantie heb ik sowieso het huis een week alleen minimaal, dus als er dan nog anderen in het land zijn kunnen we best een biertje doen
roberttt wrote:Is er drugs? Dan kom ik
En dan wéér een complete bbq verkankeren door 's middags al aan de drugs te gaan zodat niemand meer wat eten kan en de organisator met vlees voor 11 man laten zitten? :')roberttt wrote:Is er drugs? Dan kom ik
:')Jeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen
Jeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen
Ik denk dat 5 planken ook wel genoeg is, men weet waartoe ik in staat benBanaanslak wrote:We moeten wel hout hebben om de bbq op te stoken, ik denk dat 6 plankjes wel genoeg zijn.
Henk-Jan wrote:Ik denk dat 5 planken ook wel genoeg is, men weet waartoe ik in staat benBanaanslak wrote:We moeten wel hout hebben om de bbq op te stoken, ik denk dat 6 plankjes wel genoeg zijn.
HahaJeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen
Ja, heb ik vorig jaar ook gedaanjRn wrote:Jeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen![]()