El Mare wrote:Ja, het was gezellig vorig jaar
Gezellie.
Nu wil ik er zeker bij zijn.
Ik had je eerlijk gezegd wel verwacht op Beat the Bridge maar hélaas mocht het niet baten.
De laatste keer was Masters dus is idd weer eventjes geleden
El Mare wrote:Ja, het was gezellig vorig jaar
Ik bedoelde nadat je zei dat het vorig jaar gezellig was, ik er zin in had.El Mare wrote:Ik had het tegen Jeff, maar maakt niet uit. Nee laatste keer was XXlerator EasterWas ook zeker gezellig
Ah kut man, ik had wel een eckte liefhebber als jij wel willen ontmoetenJeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen
Volgens mij heeft er niemand last van een dip op één persoon na. Toch raar dat je nog dipjes krijgt als je al ZO ervaren bent...jRn wrote:Je kan wel zien dat het koninginnedag is geweest, de dip is iets later.
Nee man hij doet geen pillen meer, die tijd heeft hij gehad, hij is nu veel verstandigerroberttt wrote:We gaan er gewoon een pillen bbq van maken, voelt nou jeff zich thuis
Wordt iets héél moois vanavond!El Mare wrote:Vrijdag wordt ook nog een dipdag, want Ajax wordt vanavond kampioen, dus alle hooligans zullen uiteraard een snoepie genomen hebben ofzo
Morgen huldiging dus het wordt zaterdagdipEl Mare wrote:Vrijdag wordt ook nog een dipdag, want Ajax wordt vanavond kampioen, dus alle hooligans zullen uiteraard een snoepie genomen hebben ofzo
Masters was idd de laatste keer. Alweer te lang terugjRn wrote:El Mare wrote:Ja, het was gezellig vorig jaar
Gezellie.![]()
Ik had je eerlijk gezegd wel verwacht op Beat the Bridge maar hélaas mocht het niet baten.
De laatste keer was Masters dus is idd weer eventjes geleden
Was inderdaad wel lachen, alleen maar beetje lopen kutten tot 7 uur, omdat toen pas een beetje de goeie muziek begonJeff3rd wrote:Was wel gezellig met Juul..
Komt goed en mooi dat jullie alsnog een leuke dag gehad hebben!Jeff3rd wrote:Masters was idd de laatste keer. Alweer te lang terugjRn wrote:El Mare wrote:Ja, het was gezellig vorig jaar
Gezellie.![]()
De laatste keer was Masters dus is idd weer eventjes geleden. Beat the Bridge zou ik ook eerst heen gaan. Maar uiteindelijk de kaarten verkocht en naar Etten-Leur gegaan. Was wel gezellig met Juul. Gaat goedkomen. Moet effe een mooie datum.prikken.
Als jij niet komt niethardcoresjors wrote:Dus als ik het goed begrijp komen er geen paupers?
Nee jij smaakt chemischdawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden.
Lekker alles kapot makenHoofdcoach wrote:Morgen huldiging dus het wordt zaterdagdipEl Mare wrote:Vrijdag wordt ook nog een dipdag, want Ajax wordt vanavond kampioen, dus alle hooligans zullen uiteraard een snoepie genomen hebben ofzo
Ik laat je aanbranden hoordawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden.
Lekker krokant KFC laagje!Jeff3rd wrote:Ik laat je aanbranden hoordawasiknie wrote:Ik bied me aan om eventueel zelf gebarbequed te worden..