ja en van die gehuurde smerige dixi`s.
in de modder. er is een ehbo-tent. en een turkse snackbar op wielen.
in de modder. er is een ehbo-tent. en een turkse snackbar op wielen.
Daar houd ik je aan.Project 141 wrote:Ga niet naar Enschede fahren voor een bbqDan verwacht ik tenminste sexy danseressen en Evil Activutiez!
Overigens mogen er best nog een paar hardtraxxers een keer langskomen van mij, alleen werkt het natuurlijk niet om heel off-topic tegelijk in je tuin te plempen
Ik woon 250 km van eindhovenChris Two wrote:BBQ pakketten kosten geen drol, en aangezien iedereen die beetje rondom eindhoven woont wel van HC houdt zitten we bij Stijn goed...
Is je zus er dan ook bij? In dat geval ben ik er bijProject 141 wrote:Overigens mogen er best nog een paar hardtraxxers een keer langskomen van mij, alleen werkt het natuurlijk niet om heel off-topic tegelijk in je tuin te plempen
D-Nemacyst wrote:Huur een feesttent en een stuk afgelegen land af bij een middenlands afgelegen plek.
Zoals een stuk weiland vlakbij zwolle, of amesfoort ofzo. Kun je meer lawaai maken.
pep uitgedeeld aan de ingangPierrePruuk wrote:Hoe is de controle hier?
Word het niet rechtstreeks in het eten verwerkt? Wat een overbodige moeite weer zeg...kaboem wrote:pep uitgedeeld aan de ingangPierrePruuk wrote:Hoe is de controle hier?
SameBlack Sunrise wrote:Lol een gehele eigen topic![]()
![]()
Maar ja ik ben voor, ben zelfs nog wel bereid om voor plaatjesdraaiert te spelen
Verbaast me nog het meest dat hij nog steeds open isBlack Sunrise wrote:Lol een gehele eigen topic![]()
![]()
Maar ja ik ben voor, ben zelfs nog wel bereid om voor plaatjesdraaiert te spelen
Modjes komen ookSteffnov wrote:Verbaast me nog het meest dat hij nog steeds open is
Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen
Jeff3rd wrote:Gaat goedkomen Sander. Geen zorgen. Uiteraard komen er alleen maar toffe mensen zoals Juul, Chris, Daniel, Kasper en nog een paar. Paupervolk als Pommer, Marijn en dat soort josti's zijn uiteraard niet uitgenodigd. Je zal binnenkort een uitnodiging ontvangen. Zodra ik weer even thuis ben gaat de mail de deur uit :-).El Mare wrote:Ik ben er alleen maar voor in als er echte BBQ-liefhebbers op afkomen