Komt hier nog iets van terecht? Datum? Kosten? Mensen die erheen gaan? Gaat jij nog rob? anders zou ik opzich best mee willen. als er meer mensen gaan tenminste 
Active topics in Off-Topic
Moderators
We kunnen zo een mooi lijstje gebruiken waar iedereen zijn naam op zet voor aanwezig (Net als vorige keer waar we 20 man hadden en uiteindelijk met 3 over waren)
Hier komt toch niks van terecht, faalt altijd weer 
Keep the hopes highroberttt wrote:Hier komt toch niks van terecht, faalt altijd weer
Als het op een doordeweekse dag gehouden wordt en er is veel zon en gezelligheid, dan ben ik best bereid om langs te hoppen. 
-
B
Geen drugs?! 
Een datum moeten we nog plannen. Ik weet niet wat het beste uitkomt voor de meeste mensen, een vrijdag ofzo?
Presentielijst?
Last edited by Chukkels on 07 Jun 2012 10:40, edited 1 time in total.
Kom op zeg. Het is waarschijnlijk op een doordeweekse dag. Dan ga je toch zeker geen drugs gebruiken?!Banaanslak wrote:Geen drugs?!
Is wellicht handig om die in de OP bij te houden ofzo, als Steven zo lief zou willen zijnChukkels wrote:Presentielijst?
Ik ben er waarschijnlijk wel
-
C
Geen doordeweekse dag... dacht dat er 23 juni nog wel plek is... ergens zo rond biddingshuizen
-
B
Niet?Chukkels wrote:Kom op zeg. Het is waarschijnlijk op een doordeweekse dag. Dan ga je toch zeker geen drugs gebruiken?!Banaanslak wrote:Geen drugs?!
Je bent bij de beste man zijn huis dan heb je ook zijn regels te volgen.
Ik wil best aanwezig zijn, maar dan graag op een donderdag, zodat ik mn ov kan rapen.
Ik wil best aanwezig zijn, maar dan graag op een donderdag, zodat ik mn ov kan rapen.
Je kan je week-OV toch gebruiken tot zaterdagnacht 3 uur ofzo?D-Nemacyst wrote:Je bent bij de beste man zijn huis dan heb je ook zijn regels te volgen.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Tot vrijdag 3 uur dacht ik,
Wil opzich ook wel aanwezig zijn, indien ik de auto mee kan krijgen.
Ja dat bedoel ik iddchicken wrote:Tot vrijdag 3 uur dacht ik,
Ik wil er ook wel bij zijn, als er gezellige mensen komen.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
idd dan ben je echt een junkChukkels wrote:Kom op zeg. Het is waarschijnlijk op een doordeweekse dag. Dan ga je toch zeker geen drugs gebruiken?!Banaanslak wrote:Geen drugs?!
Vrijdag is wel te overzien, edoch betwijfel ik erbij zal zijn. Ga toch godverdomme geen 2 uur in de trein zitten 
Laten we eerst maar een eventuele datum bespreken, voordat ik me aanwezig meld.
Laatste vrijdag van juni? Dan werkt voor iedereen de OV-kaart nog.
Mn ouders moeten nog even overleggen hoor, dus het is nog onder voorbehoud
-
K
dan ga ik naar musickZenda wrote:Laatste vrijdag van juni? Dan werkt voor iedereen de OV-kaart nog.
Er zijn nog 2 vakantiemaanden na juni he ...
En anders zetten we een tv weg, heb toch digitenneProject 141 wrote:Dan missen we ook nog eens niks van het EK