Als iedereen die wil komen nou eens doorgeeft dat ie wil en datums/dagen dat hij wel of juist niet kan. Houd ik het bij in de OP
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Denk dat het handig is om eerst duidelijk te krijgen of zenda sowieso toestemming kan krijgen van zn ouders voor we verder gaan plannen. 
Inderdaad, als dat kan geeft zenda een aantal data door dat het kan, zet het in een pol, meeste stemmen wint, klaar?
ga weg danRik wrote:Gaat toch niet door
Geloof me, bespaar je de moeiteteupie wrote:ga weg danRik wrote:Gaat toch niet door
Dit soort dingen zijn in de afgelopen 4 jaar al zo vaak geprobeerd en geflopt
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Altijd hoop blijven houden. 
Waar liep het bij vorige pogingen vast?
-
K
Rik wrote:Geloof me, bespaar je de moeiteteupie wrote:ga weg danRik wrote:Gaat toch niet door
sukkol!!
Rik wrote:Geloof me, bespaar je de moeiteteupie wrote:ga weg danRik wrote:Gaat toch niet door
-
K
maar waspik is toch in brabant? Dan gaat het duidelijkd oor want brabant is het gezelligst

-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
inb4brabantfanboyZZZZZZZZZZ

Kan je beetje uitgaan ook daar? Ik ben wel in hiervoor maar dan wil ik wel nog ff stappen daarna 
-
E
Wanneer het tot uitvoering zover was kwam het tot AFHAKERS.chicken wrote:Altijd hoop blijven houden.
-
E
niet om je een ban of een waarschuwing te geven want ik geef ze dan wel een waarschuwing( ik als beveiliger...eens zien wie er dan nog lacht.)
Ik denk hun.biscuit wrote:niet om je een ban of een waarschuwing te geven want ik geef ze dan wel een waarschuwing( ik als beveiliger...eens zien wie er dan nog lacht.)
Vrees dat je hier niet of nauwelijks kan uitgaan, wellicht naar Discotheek Oscars in Raamsdonksveer...mrazura wrote:Kan je beetje uitgaan ook daar? Ik ben wel in hiervoor maar dan wil ik wel nog ff stappen daarna
Ben jij beveiliger!!!???biscuit wrote:niet om je een ban of een waarschuwing te geven want ik geef ze dan wel een waarschuwing( ik als beveiliger...eens zien wie er dan nog lacht.)
Wat misschien nog wel grappig is zelfs: http://oscarsonline.nl/events/playgroun ... le-circus/Zenda wrote:Vrees dat je hier niet of nauwelijks kan uitgaan, wellicht naar Discotheek Oscars in Raamsdonksveer...mrazura wrote:Kan je beetje uitgaan ook daar? Ik ben wel in hiervoor maar dan wil ik wel nog ff stappen daarna
die laat alle meisjes van 14 gewoon de kroeg inRik wrote:Ben jij beveiliger!!!???biscuit wrote:niet om je een ban of een waarschuwing te geven want ik geef ze dan wel een waarschuwing( ik als beveiliger...eens zien wie er dan nog lacht.)![]()
Denk niet dat ik naar de BBQ ga, want dan moet ik 1 trein en 2 bussen nemen, tenzij Chris Two ook gaat en wil BOB'en..
-
E
gewoon evenementen beveiliger. geen papieren alleen cursus nodig.Rik wrote:Ben jij beveiliger!!!???biscuit wrote:niet om je een ban of een waarschuwing te geven want ik geef ze dan wel een waarschuwing( ik als beveiliger...eens zien wie er dan nog lacht.)![]()
Tijden zijn een beetje kut en als ik moet rijden kan ik niet zuipenZenda wrote:Wat misschien nog wel grappig is zelfs: http://oscarsonline.nl/events/playgroun ... le-circus/Zenda wrote:Vrees dat je hier niet of nauwelijks kan uitgaan, wellicht naar Discotheek Oscars in Raamsdonksveer...mrazura wrote:Kan je beetje uitgaan ook daar? Ik ben wel in hiervoor maar dan wil ik wel nog ff stappen daarna
Ik vind het prima als ze het gaan houden in juni (bvb 29ste zoals eerder gezegt) alleen zit ik met stage tot 14 juli, dus kan ik wss pas 7/8 uur aanwezig zijn dan en voor terug weg, liefste wel iemand die me dan op weg kan brengen of we moeten mega party bij station maken