Heus welke bazen hebben op mij gestemd als lid van het jaar? 
In ieder geval jijzelf!dawasiknie wrote:Heus welke bazen hebben op mij gestemd als lid van het jaar?
In ieder geval jijzelf!dawasiknie wrote:Heus welke bazen hebben op mij gestemd als lid van het jaar?
Allereerst, Gangsterdwerg; Bedankt!Gangsterdwerg wrote: Grappigste lid:
1. Almighty (10)
2. Dakpan, Biscuit (9)
3. roberttt (8)
4. Parvuz, Olijfboompje (7)
5. Gangsterdwerg (5)

roberttt wrote:De prijs die er aangebonden zit, je mag een jaar lang je award in je onderschrift zetten
haha wel ziek hoeveel jij er hebt ja! Ben persoonlijk wel trots op mijn awardLyst wrote:roberttt wrote:De prijs die er aangebonden zit, je mag een jaar lang je award in je onderschrift zetten![]()
Wordt je nou niet verdrietig, door het feit dat je amateur wordt genoemd?Arboza wrote:Iedereen die op me gestemd heeft, bedankt
Tog leuk om eerste te worden bij Beste Amateurproducer op Hardtraxx
voor mij ben je geen amateur hoorArboza wrote:Anders zat ik nu wel bij een goed label, dus ben nog amateur
vergeet de collab met S&I niet, wat imo zeker een meesterwerk is ook!DarkestSymphony wrote:voor mij ben je geen amateur hoorArboza wrote:Anders zat ik nu wel bij een goed label, dus ben nog amateurals ik kijk naar Nightmare en We Arise (als je solo tracks) dan kunnen veel 'proffesionelere' dj's er nog wat van leren imo
en over wat soort artiesten heb je het dan?wootum wrote:Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij. Jij hebt al meerdere malen laten horen dat je echt kwalitatief goede platen weet af te leveren en ieder ander die een keer een leuk plaatje weet te maken wordt meteen aangenomen bij een groot label.
Omegatypez hebben die Free release met The Vision gehad en een paar andere plaatjes en zitten nu bij Fusion. The Anarchist heeft The Skreech gereleased en zit nu bij Scantraxx. Revolutionz had niemand van te voren nog van gehoord.DarkestSymphony wrote:en over wat soort artiesten heb je het dan?wootum wrote:Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij. Jij hebt al meerdere malen laten horen dat je echt kwalitatief goede platen weet af te leveren en ieder ander die een keer een leuk plaatje weet te maken wordt meteen aangenomen bij een groot label.