Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Heus welke bazen hebben op mij gestemd als lid van het jaar? xd
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
dawasiknie wrote:Heus welke bazen hebben op mij gestemd als lid van het jaar? xd
In ieder geval jijzelf!
A
Gangsterdwerg wrote: Grappigste lid:
1. Almighty (10)
2. Dakpan, Biscuit (9)
3. roberttt (8)
4. Parvuz, Olijfboompje (7)
5. Gangsterdwerg (5)
Allereerst, Gangsterdwerg; Bedankt!

Verder wil ik mijn ouders bedanken, als zij elkaar hadden misgelopen, een kleine 40 jaar geleden had ik hier nu niet gestaan. Verder wil ik alle newbies bedanken die niet weten wat een forum is, of dat je wel degelijk kritiek mag hebben als je het zelf niet beter kan. Ook een grote shout-out naar Jor-D, zonder forum, geen award natuurlijk. En bovendien alle stemmers :worship:

Op XXL RAW ben ik beschikbaar voor het in ontvangst nemen van kussen, bier en handdrukken.

HARDTRAXX, BEDANKT!

Image
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Heb vol moed gezocht naar m'n naam... maar tevergeefs...
Image
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Hardtraxx ik ben diep teleurgesteld :thumbdown:
B
Ik eis een hertelling!!!1!!1!1!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
waar is trouwens de award van grootste shoutboxxer gebleven :( had ik wat om te verdedigen is ie d'r niet meer :cry:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
roberttt wrote:De prijs die er aangebonden zit, je mag een jaar lang je award in je onderschrift zetten :clap:
Image
:(
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
je kunt eventueel, lid waar je het vaakst/minst mee eens bent veranderen naar dit!, scheelt toch alweer wat woorden!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Lyst wrote:
roberttt wrote:De prijs die er aangebonden zit, je mag een jaar lang je award in je onderschrift zetten :clap:
Image
:(
haha wel ziek hoeveel jij er hebt ja! Ben persoonlijk wel trots op mijn award :D
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Nou Lyst,
Zet deze maar in je onderschrift

Image

http://img821.imageshack.us/img821/4875/lyst.png
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Damn ik dacht een goed excuus gevonden te hebben om het niet in mijn onderschrift te hoeven zetten :$
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Sorry xd
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Iedereen die op me gestemd heeft, bedankt ;)

Tog leuk om eerste te worden bij Beste Amateurproducer op Hardtraxx :)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Arboza wrote:Iedereen die op me gestemd heeft, bedankt ;)

Tog leuk om eerste te worden bij Beste Amateurproducer op Hardtraxx :)
Wordt je nou niet verdrietig, door het feit dat je amateur wordt genoemd? :P
Artiest
264 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Anders zat ik nu wel bij een goed label, dus ben nog amateur :)
D
Arboza wrote:Anders zat ik nu wel bij een goed label, dus ben nog amateur :)
voor mij ben je geen amateur hoor :thumbsup: als ik kijk naar Nightmare en We Arise (als je solo tracks) dan kunnen veel 'proffesionelere' dj's er nog wat van leren imo
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
DarkestSymphony wrote:
Arboza wrote:Anders zat ik nu wel bij een goed label, dus ben nog amateur :)
voor mij ben je geen amateur hoor :thumbsup: als ik kijk naar Nightmare en We Arise (als je solo tracks) dan kunnen veel 'proffesionelere' dj's er nog wat van leren imo
vergeet de collab met S&I niet, wat imo zeker een meesterwerk is ook!
D
ik had het over zijn solo tracks, The Cry is zeker neit slecht maar minder als zijn solo's :P
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij. Jij hebt al meerdere malen laten horen dat je echt kwalitatief goede platen weet af te leveren en ieder ander die een keer een leuk plaatje weet te maken wordt meteen aangenomen bij een groot label.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Klopt, feit dat ik slechts een paar stemmen verwijderd sta van Arboza vind ik al toch mooi te horen. In mijn ogen ben je namelijk een uiterst sterke producer :thumbsup:
D
wootum wrote:Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij. Jij hebt al meerdere malen laten horen dat je echt kwalitatief goede platen weet af te leveren en ieder ander die een keer een leuk plaatje weet te maken wordt meteen aangenomen bij een groot label.
en over wat soort artiesten heb je het dan? :P
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 1 day ago
DarkestSymphony wrote:
wootum wrote:Ik kan daar met m'n hoofd echt niet bij. Jij hebt al meerdere malen laten horen dat je echt kwalitatief goede platen weet af te leveren en ieder ander die een keer een leuk plaatje weet te maken wordt meteen aangenomen bij een groot label.
en over wat soort artiesten heb je het dan? :P
Omegatypez hebben die Free release met The Vision gehad en een paar andere plaatjes en zitten nu bij Fusion. The Anarchist heeft The Skreech gereleased en zit nu bij Scantraxx. Revolutionz had niemand van te voren nog van gehoord.

Zo kun je er nog wel meer opnoemen, gaat het er me alleen om dat ik niet snap dat hij nog niet bij een label zit :)
D
oke. over omeagatypez. als fusion te toch aanneemt laat ze dan releasen op superplastic. vind hun fusion niet waardig.
en ja Arboza had ik liever bij TillT gezien dan bijvoorbeeld revolutionz. maar ik ben het helemaal met je eens. Arboza verdiend zoveel beter dan al die artiesten die imo niet waardig zijn om gelijk op zo'n groot label te mogen releasen. snap Fusion in dit geval ook niet.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Artiesten als Omegatypez en Anarchist komen niet voor niets bij die grote labels, maar dat Arboza bijvoorbeeld idd niet bij een noemenswaardig label zit snap ik ook niet echt, maar dat komt vast nog wel.