Mooie uitslagen
Goed werk Gangsterdwerg
Goed werk Gangsterdwerg
nee dat is geen prijsDysphoria wrote:Je kan het in je onderschrift zetten: '#1 Grootste meeloper 2011!'.
dacht het nietDysphoria wrote:Nu je het zegt;Project 141 wrote:Gefeliciteerd Intervention & Darkestsymphony, jullie hebben denk ik met de meeste overmacht een award binnen gehaald!
Tering.Grootste meeloper:
1. Darkestsymphony (20)
2. Intervention (17)
3. roberttt (2)
skoedelefloeps ofsoProject 141 wrote:Dark Pact?Dark Pact wrote:typische Nederlander hierow, nooit echt iets winnen, maar wel vaak goed 'presteren'Wie heeft zijn naam veranderd?
jij bent skedoedel toch?Dark Pact wrote:typische Nederlander hierow, nooit echt iets winnen, maar wel vaak goed 'presteren'
ja dat is hij jaRuubiie wrote:jij bent skedoedel toch?Dark Pact wrote:typische Nederlander hierow, nooit echt iets winnen, maar wel vaak goed 'presteren'
die houden we er voorlopig nog maar ff in...2. Chris Two: “Me kwak is bekant melkpoeier (2)
Zie het idd, ff teruglezen :pProject 141 wrote: Iedereen vulde hier gewoon zijn lijstje in
Samen met maatje (lid Raice) opgezet.ISenSe (1500 Euries was het toch) #AVIORulezzzzz
mrazura wrote:Lid van het jaar: Biscuit. Seems valid to me.

roberttt wrote: Hardtraxx moment van het jaar:
2. Discussies waarin Biscuit deelneemt (4)
Dysphoria wrote:Whut?The Anim0l wrote:@dysphoria
ik kan je nu al mededelen dat jij m volgend jaar wint voor grootste spammer
Ik ben zeer vereerdGangsterdwerg wrote:Post/ uitspraak van het jaar:
1. Pommer: “Met pitchkicks die een vleermuis nog doof zouden maken. (4)
De enige echteRuubiie wrote:jij bent skedoedel toch?Dark Pact wrote:typische Nederlander hierow, nooit echt iets winnen, maar wel vaak goed 'presteren'
is die weg?RIP award voor beste member die dit jaar weg is gebleven of gebanned:
2. GT500Eleanor (2)
KSwoosh wrote:is die weg?RIP award voor beste member die dit jaar weg is gebleven of gebanned:
2. GT500Eleanor (2)
Afkloppen dan. De rest van t forum veel te vaak.KSwoosh wrote:zag em sowieso maar zelden
Ik had ze heus wel allemaal geteld, als je ergens aan begint moet je het ook afmaken. Maar me kop stond er nu nog niet na, na 2 namen had ik het wel weer gezien...._theon_ wrote:Thanks voor het tellen Gangster
Was eigenlijk al te verwachten dat robert het niet ging doen