Project 141 wrote: Leden waar je het vaakst mee eens bent:
Hidde, Skedoedelefloeps
Sommigen houden van me hier!!11
Project 141 wrote: Leden waar je het vaakst mee eens bent:
Hidde, Skedoedelefloeps
Klopt als een zwerende vinger.Project 141 wrote:Haha, nee maar je logica klopt meestal als een bus (is dat een spreekwoord?), well done young padawan!
Oh die was ik alweer vergeten hahaJolle wrote:Kanshebber op de comment van het jaar is ook wel Pommer in het Paranormale activiteiten topic eerste post:
IK geloof in biergeesten
Ja, of mensen die hele verhalen in lijstjestopics gaan posten. Vind ik ook vrij vervelend.Lyst wrote: Geloof mij, ik lig echt niet wakker van persoonlijke aanvallen, maar kom op, als je het ieder topic weer doet, wordt je op een gegeven moment wel irritant.
Bestaan geen kansloze discussies, een forum is om te discussieren. Kansloos discussiëren doe je met een hond, als je lam bent.
Timothy wilt in de laatste maand nog Uitspraak van het jaarChukkels wrote:TiMOTHYb wrote:Bestaan geen kansloze discussies, een forum is om te discussieren. Kansloos discussiëren doe je met een hond, als je lam bent.![]()
![]()
Heb mijne ff aangepast, toen ik dit invulde was ik ff die epische droge opmerkingen van Banaanslak vergeten dus hij is het grappigste lidPommer wrote:Meest behulpzame lid: Kswoosh, regelt zo nu en dan wat dingen (shirts bijv.) en is ook op feesten erg behulpzaam/Piaaa, geeft af en toe heel uitgebreid commentaar en opbouwende kritiek op livesets.
Beste nieuwkomer(newbie): mr_vertigo & Mandy![]()
Grootste fanboy: IsenSe![]()
Grootste melodie-hater: Lyst
Grootste raw-aanbidder: Te veel
Grootste meeloper: Te veel
Grappigste lid: Daveytl & Almighty hebben wel een beetje dezelfde humor als ik volgens mij, Banaanslak is wel het grappigst met z'n droge opmerkingen altijd![]()
Lid met de hoogste kwaliteit/kwantiteit ratio: Lyst/Khadber
Grootste Party Animal: Nando
Beste Debater: Lyst/Gangsterdwerg
Grootste "kenner": Dawasiknie
Grootste Spammer: Roberttt
Meest irritante lid: biscuit, maar ik kan er soms ook wel weer om lachen![]()
Leden waar je het vaakst mee eens bent: Oxbow, Kataraman, Skedoedelefloeps
Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Is er niet één die er echt bovenuit steekt.
Leden met dezelfde smaak: Kataraman, Almighty, vast nog genoeg anderen
Leden die je wilt ontmoeten: Ik heb zo'n beetje iederaan al ontmoet, Skedoedelefloeps, PierrePruuk, Kataraman, The Znayzer & Almighty zou ik nog wel eens willen ontmoeten. En de mensen uit de chatbox natuurlijk![]()
Beste amateur producer(forum): -
Beste amateur dj(forum dj): Backstab & Instant Frequency, neem ik veel setjes van mee, The Znayzer erachter denk ik
Beste Moderator: Doen allemaal hun werk goed over het algemeen
Lid van het jaar: Headhunterz en voor de rest iedereen met wie ik dit jaar allemaal leuke feesten en mooie momenten heb doorgebracht![]()
Sorry als ik sommigen vergeet te vermelden die daar wel horenDit is waar ik nu ff aan denk.
Ik weet er heel veel niet, zou niet weten wie ik moet kiezen bij de meeste vragen.roberttt wrote:Meest behulpzame lid: -
Beste nieuwkomer(newbie): -
Grootste fanboy: -
Grootste melodie-hater: Lyst
Grootste raw-aanbidder: Skedoedelefloeps
Grootste meeloper: -
Grappigste lid: Almighty
Lid met de hoogste kwaliteit/kwantiteit ratio: -
Grootste Party Animal: hardcoresjors, lekker droeloe
Beste Debater: Lyst
Grootste "kenner": weet niet
Grootste Spammer: jambekkie
Meest irritante lid: jambekkie
Leden waar je het vaakst mee eens bent: -
Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Dakpan
Leden met dezelfde smaak: Gansgterdwerg en stefaneke best wel volgens mij.
Leden die je wilt ontmoeten: zou het niet weten
Beste amateur producer(forum): -
Beste amateur dj(forum dj): -
Beste Moderator: Khadber
5 EXTRA
Post/ uitspraak van het jaar: Het grote almachtig zever topic #2 (page 847)
Hardtraxx moment van het jaar: Het grote almachtig zever topic #2 (page 847)
Meest kansloze discussie van het jaar: of Sinterklaas bestaat, tuurlijk bestaat die!
RIP award voor beste member die dit jaar weg is gebleven of gebanned: zijn er bekende HT'ers weggegaan dit jaar dan?
Topic van het jaar: Funny Pics Topic
Haha, je bent een schatmandy wrote:Grappigste lid: Rik, tik 'm aambei
Grootste Party Animal: Henk-Jan lekker stuiterballetje hah![]()
Grootste "kenner": geeen idee
Leden met dezelfde smaak: Genoeg mensen denk ik wel.
Leden die je wilt ontmoeten: ehh ontmoet denk ik nog wel genoeg mensen op feestjes.
Lid van het jaar: Pommer, daveytl hahah![]()
![]()
de rest van de dingen heb ikgeen idee van maar deze vond ik toch wel even het vermelden waard
Maar wel altijd een hekel hebben aan dagjesmensen, die er met dezelfde instelling heen gaan :')Pommer wrote:Haha mooi toch, uiteindelijk gaat het erom hoeveel plezier je erin beleeft, niet hoeveel je er van af weet