Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten.... 
Wil je die titel?Jeff3rd wrote:Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten....
Wil je die titel?Jeff3rd wrote:Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten....
Sommige zouden er volgensmij een moord voor doen ...Rik wrote:Wil je die titel?Jeff3rd wrote:Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten....
Overduidelijk dat jij die wint, dus geen nominatie waard.Jeff3rd wrote:Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten....
Hardtraxx moment van het jaar: Headhunterz zijn facebook aanvalFestuca wrote:omdat ik altijd kaas eet, wil is wat anders
Zal er niet wakker om liggen hoorJolle wrote:
Geduld hebben dan maar, maar dan krijg je geen stem![]()
![]()
Haha, mja grappigste lid zal ik niet worden aangezien er een verschil is tussen humor en gewoon een idioot zijn.Rik wrote:Die was te verwachten van jouParvuz wrote:Oeh, je maakt me verlegen, vind je me niet dik?dawasiknie wrote: Grappigste lid:
Parvuz, mooi figuur.![]()
![]()
Woew nr 2! Ik zeg rondvaart op de grachten.dawasiknie wrote:Na mij ben je toch echt de lekkerste knul van het forum.Parvuz wrote:Oeh, je maakt me verlegen, vind je me niet dik?dawasiknie wrote: Grappigste lid:
Parvuz, mooi figuur.![]()
Hoezo dat nou weerChukkels wrote:Overduidelijk dat jij die wint, dus geen nominatie waard.Jeff3rd wrote:Ik mis de categorie : Lid die t meest vdk is op feesten....
Daar wil ik wel uitleg over, graag_theon_ wrote: Meest irritante lid: Almighty puur vanwege zijn persoonlijke aanvallen.
Lieve jij.wootum wrote:Meest behulpzame lid: Geen idee, Kswoosh beantwoordt wel altijd een hoop vragen.
Beste nieuwkomer(newbie): Pff, echt geen idee. Dan ga ik voor JEFSKIII, omdat ie in een mooie stad woont.
Grootste fanboy: Froozen
Grootste melodie-hater: Lyst
Grootste raw-aanbidder: Dunno
Grootste meeloper: De welbekende gebroeders DarkestSymphonie & Intervention
Grappigste lid: Parvuz, geweldige droge humor![]()
Lid met de hoogste kwaliteit/kwantiteit ratio: Lyst / Khadber
Grootste Party Animal: Pff, dan Roberttt en Chuckels. Volgens mij slaan die geen weekend over![]()
Beste Debater: Lyst / Mol
Grootste "kenner": IKKE
Grootste Spammer: Biscuit
Meest irritante lid: De grootste spammert / Froozen
Leden waar je het vaakst mee eens bent: Daveytl / Maximize
Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Gangsterdwerg
Leden met dezelfde smaak: Oxbow
Leden die je wilt ontmoeten: Iedereen die ik nog niet ontmoet heb
Beste amateur producer(forum): Arboza
Beste amateur dj(forum dj): Pff, dit zou ik echt niet weten.
Beste Moderator: Karel natuurlijk; de begeleider die er nooit is![]()
Lid van het jaar: Moi
Ik vind je uitspraken tegen Lyst gewoon grote onzin, voor de rest heb ik niks tegen jou en alle andere HT'ersAlmighty wrote:Daar wil ik wel uitleg over, graag_theon_ wrote: Meest irritante lid: Almighty puur vanwege zijn persoonlijke aanvallen.
Dan heb je het lekkere wijven topic nog niet gezienPommer wrote: Eentje in ieder geval niet: Het Pommer is dronken topic, wat een gezeikNee ik ga dan toch voor het Zou je haar doen topic.
jwzJEFSKIII wrote:Ik zie geen mooiboy van Hardtraxx award? 9/10 hier zijn toch mooiboys met de skillzzzz?
Ik vind dat wel meevallen, persoonlijk zou ik het irritanter vinden als mensen in hun onderschrift hebben staan;_theon_ wrote:Ik vind je uitspraken tegen Lyst gewoon grote onzin, voor de rest heb ik niks tegen jou en alle andere HT'ersAlmighty wrote:Daar wil ik wel uitleg over, graag_theon_ wrote: Meest irritante lid: Almighty puur vanwege zijn persoonlijke aanvallen.
Almighty wrote:Ja, en jij nu ook op mij