Meest behulpzame lid:Darkbeatz en Olijfboompje vanwege de drugsvoorlichting, good job!
Beste nieuwkomer(newbie): Geen idee wie er nieuw is dit jaar... Headhunterz denk ik haha.
Grootste fanboy:P-stylez, nog altijd in de hoop dat een van de artiesten eindelijk een van z'n talloze mash-ups gaat draaien.
Grootste melodie-hater:Lyst. En dan nog wel met het grootste onzinargument ooit: melodietjes zijn makkelijk scoren...
Grootste raw-aanbidder:Dakpan. Hoe harder hoe beter en hoe softer hoe eerder hij het als ringtone heeft.
Grootste meeloper:Vind ik een onzinaward.
Grappigste lid: Parvuz, mooi figuur.
Lid met de hoogste kwaliteit/kwantiteit ratio:PNXRMX
Grootste Party Animal: Chukkels, zonder twijfel. Elke week weer een feest inclusief pre en after. Respect hoor
Beste Debater: Lyst, al heb ik al lang geen zin meer om met hem in discussie te gaan. Met Gangsterdwerg kan je op zich ook wel leuk discussieren alleen chargeert hij soms net iets teveel.
Grootste "kenner": PNXRMX
Grootste Spammer: Festuca @hardstyle.com
Meest irritante lid: Biscuit, mateloos irritante niks toevoegende kerel die in zijn posts voor 90% niet te volgen wartaal uitkraamt. P-stylez staat op een mooie 2e plek. Beter kap je gewoon met onnodig interessant lopen doen over van alles. En op de 3e plek de gebroeders quote Intervention en DarkSymphony, en dan met name hun constant misplaatste opmerking "standaard".
Leden waar je het vaakst mee eens bent: Moet eerlijk zeggen dat ik daar niet zo naar kijk. Of mensen het met me eens zijn of ik met hun boeit me vrij weinig. Als ik dan een naam moet noemen, dan mijn mede Zany-fanboy G1LL.
Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Let ik niet op, dus weet het niet...
Leden met dezelfde smaak: G1LL en Nando.
Leden die je wilt ontmoeten: Ik ken iedereen al, dus hoeft niet meer.
Beste amateur producer(forum):Ik vind ze allemaal even kut dus stem op niemand.
Beste amateur dj(forum dj):Mijn maatje Piaaa! Niemand die zo scherp en origineel draait als hij, feit!
Beste Moderator:G1LL
Lid van het jaar: Ik kies voor het lid met de scherpste opmerkingen, de beste smaak, de grootste kennis, de beste hardstyle- en hardcoresetjes, de verstandigste drugsomgang, de hardste dansmoves, het lekkerste lichaam en de liefste complimentjes: dawasiknie!