Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 49 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 37 minutes ago
BadToTheBone wrote: Waarom niet, zijn genoeg ouders die hun overleden zoon/dochter op hun lichaam hebben, mag dat dan ook niet?

Het is hun lichaam dus dat moeten ze toch zelf weten wat ze willen.
Dat laatste ben ik het sws mee eens, dat eerst is ook waar maar is totaal anders dan dit.
Een overleden zoon of dochter is en blijft je zoon of dochter, dat zal altijd zo blijven.
Misschien vind je hardstyle als je 40 bent echt geen zak meer aan, en dan heb je een mooie tattoo op je lichaam daar van. Je smaak kan veranderen, wie je zoon of dochter is niet.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Een soort Q-Dance logo is best vet lijkt mij om te hebben. Zelf vind ik tattoos niet lelijk als het niet zo overdreven is en een hardstyle tatoo is mischien idd wel beetje vaag op je 70e ofzo, maar aan de andere kant het is jouw leven en jouw lichaam natuurlijk, ik zit ook al enige tijd over een tatoo na te denken me ouders vinden het niks maar ik wil gewoon iets simpels en iets moois wat voor mij veel betekend :)
G
DFH wrote:Een soort Q-Dance logo is best vet lijkt mij om te hebben.
neem dan een poster
want qdance logo is nog erger als de naam van je ex vriendin xd
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
op je onderarm ??

ik zie dat je student bent, waar leer je voor ??? met een tatoo op je onderarm word je niet zo snel aangenomen
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
http://ugliesttattoos.failblog.org/ misschien staat hier wat tussen? :lol:
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tel wrote:http://ugliesttattoos.failblog.org/ misschien staat hier wat tussen? :lol:
Jezus wat een troep xd
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Roll with the motherfucking Donkey style :D
G
Tel wrote:http://ugliesttattoos.failblog.org/ misschien staat hier wat tussen? :lol:
denk et wel ja.,egt zijn smaak
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
"Q-Dance is failliet" - En nu? :surrender:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
sowiezo een tatoo van een bedrijf :')
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Je houdt toch van mainstream hardstyle
Image :P
T
Donateur
3777 posts member since 2009
In nomine patris et filii et spiritus sancti
In nomine=in de naam patris=van de vader et filii =de zoon et spiritus = en de geest sancti = heilige

:)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
The-Znayzer wrote:In nomine patris et filii et spiritus sancti
In nomine=in de naam patris=van de vader et filii =de zoon et spiritus = en de geest sancti = heilige

uitgemolken :whistle:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Misschien kan je hieruit inspiratie opdoen :)

Image
Hardtraxx Addict
1200 posts member since 2009
last seen Aug 2011
nielstil wrote:
"Q-Dance is failliet" - En nu? :surrender:
dan heb je nog steeds een tattoo van 1 van de beste organisaties die er was :)
sommige mensen hebben toch ook de naam van een overleden dierbare op hun lichaam getattooerd :thumbup:

ik ben wel een voorstander van mooie tatoeages. maar zoals heel veel zeggen: kijk uit met wat je doet!
zorg dat het iets is waarvan je 100% zeker weet dat je er altijd van blijft houden.
ik weet bijv. niet of ik over 10 jaar nog steeds met alle liefde hardstyle luister.
maar van muziek over het algemeen weet ik dat wel zeker!
N
Hardtraxxer
238 posts member since 2009
last seen Dec 2018
The-Znayzer wrote:In nomine patris et filii et spiritus sancti

Naast een hardstyle tekst ook een bekend katholiek gebed dus of je daar nou blij mee moet zijn? :whistle:
Als ik zoiets zou (wat dus nooit gaat gebeuren) zou ik iets kiezen van Lost In Dreams, voor jou een vette betekenis en daarnaast ook gewoon nog een vette tekst in zijn algemeen.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik zou graag 'cherish these magnificent musical sounds.'
Vind ik wel iets hebben.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Waveform van je favoriete kick?
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
PNXRMX wrote:Waveform van je favoriete kick?
van rev bass dan denk ik
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Doe het gewoon over 20 jaar, als je het dan nog luisterd vind ik het waard.. Als je het nu doet, ben je gewoon een stomme VMBO'ert.
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
music made addict vind ik niet eens verkeerd ;) die zin geld toch wel voor het grootste deel van de mensen denk ik..
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Luxion wrote:music made addict vind ik niet eens verkeerd ;) die zin geld toch wel voor het grootste deel van de mensen denk ik..
ja maar dan krijg ik gelijk kotsneigingen als ik aan die track denk :sick:
Hardtraxxer
766 posts member since 2010
last seen Jun 2019
Teknizion wrote:Doe het gewoon over 20 jaar, als je het dan nog luisterd vind ik het waard.. Als je het nu doet, ben je gewoon een stomme VMBO'ert.
Wat heeft dat nou weer met VMBO-ers te maken? Super kansloze opmerking :') Ben zelf ook een VMBO-er geweest en heb ook geen tattoos, nike petjes en Ali B op me telefoon speakers. Je hebt er faggots tussen zitten ja, maar het grootste deel zijn gewoon normale scholieren hoor, of voel jij je beter dan een VMBO-er? :sick:
A
Struikrover wrote:
Teknizion wrote:Doe het gewoon over 20 jaar, als je het dan nog luisterd vind ik het waard.. Als je het nu doet, ben je gewoon een stomme VMBO'ert.
Wat heeft dat nou weer met VMBO-ers te maken? Super kansloze opmerking :') Ben zelf ook een VMBO-er geweest en heb ook geen tattoos, nike petjes en Ali B op me telefoon speakers. Je hebt er faggots tussen zitten ja, maar het grootste deel zijn gewoon normale scholieren hoor, of voel jij je beter dan een VMBO-er? :sick:
Kansloos om VMBO als een "scheldwoord" te gebruiken. :sleep:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
vet cool gave koffie padz
aldus low-e