This is hardstyle, en je weet hoe het gaat 
@FRArnold, ik wil jou als je 80 bent nog wel eens terughoren. Tattoo-opa's :')
Was ik ook al aan het denkenAtraxisz wrote:Haha ik luister net Lost in Music.. Vind ik ook geen verkeerde!
Jaa, daar was ook nog een veel grotere van!wootum wrote:
Het gaat niet om herinnering, het gaat om hoeveel iets voor je betekent!Hidden Source wrote:Ik snap nog steeds niet waarom je nou een tattoo zou willen, zonder zo'n ding herinner je toch ook nog wel de tijd van vroeger?
Het betekend nu veel voor je, maar wie weet over 10 jaar niet meer. Daar kun je nu totaal NIETS over zeggen!FRArnold wrote:Het gaat niet om herinnering, het gaat om hoeveel iets voor je betekent!Hidden Source wrote:Ik snap nog steeds niet waarom je nou een tattoo zou willen, zonder zo'n ding herinner je toch ook nog wel de tijd van vroeger?
En daar heb je een tattoo voor nodig?FRArnold wrote:Het gaat niet om herinnering, het gaat om hoeveel iets voor je betekent!Hidden Source wrote:Ik snap nog steeds niet waarom je nou een tattoo zou willen, zonder zo'n ding herinner je toch ook nog wel de tijd van vroeger?
Waarom niet, zijn genoeg ouders die hun overleden zoon/dochter op hun lichaam hebben, mag dat dan ook niet?Lyst wrote:En daar heb je een tattoo voor nodig?FRArnold wrote:Het gaat niet om herinnering, het gaat om hoeveel iets voor je betekent!Hidden Source wrote:Ik snap nog steeds niet waarom je nou een tattoo zou willen, zonder zo'n ding herinner je toch ook nog wel de tijd van vroeger?