Van de volgende deelnemers krijg ik nog een inzending: Yoeloe Antraxus 93Wesley93 FRArnold Rik RAW-vizion bourzwain p-stylez Oxbow Martin DJ D'Railed roberttt freddyadu8 Sainen Dj Skitzo Edwinn doubletrouble wesskeej wvd Nightmarez
Hier zijn ze dan, de antwoorden van de laatste 5 tracks van ronde 1, oftewel: dit was de laatste kans om nog wat te doen aan je achterstand. Er is beduidend minder gescoord dan andere serie tracks, er waren jammer genoeg ook minder inzendingen dan ik hoopte. Niemand had track 4 goed, maar dat had stiekem wel gedacht, niet zo'n bekende track. En er zijn er ook niet veel die hem in hun collectie hebben. Maar het was gewoon even een graadmeter voor de volgende ronde. Het niveau zou daar dus nog iets onder zitten.
En ik zal direct de eindstand van de eerste pouleronde onthullen, de eerste drie van elke poule gaat dus door naar de volgende ronde. Die poules worden ook weer random gemaakt, en die maak ik om ongeveer 15:00 bekend. In die nieuwe poules komen ook weer 5 series met 5 tracks langs, het zullen 6 poules van 4 worden. En dan wordt het moeilijk, alleen de eerste van elke poule haalt de eindstrijd! Dat zal een laatste finalepoule worden van 6 deelnemers.
Dit is de eindstand van de eerste poule fase: Poule A Jolle - 9,5 punten Robster - 4 punten bourzwain - 1 punt roberttt - 0 punten Antraxus - 0 punten
De ''0-punters'' zijn er allemaal uit, dus veel inactiviteit verwacht ik niet meer. En het leukste is natuurlijk dat vanaf nu iedereen zijn inzending opstuurt!
Ja sorry, vandaag niet zo veel tijd gehad, ik ga nu de tracks uitzoeken en morgen ga ik ze klaarmaken en opsturen! Daar komt nog informatie over, ik laat het hier horen als ik ze opstuur en wanneer ze ingeleverd moeten worden.