G1LL wrote:dat ik kabooom niet wistIk schaam me diep
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik ga nu de volgende serie tracks uploaden op zippyshare, over een dik kwartier heeft iedereen PM. Niveau tracks: Toch wel aardig lastig, 2 makkelijke/hele makkelijk, 2 redelijk lastige/wel te doen, 1 hele lastige. Wie track 4 raad wil ik persoonlijk de hand schudden, die is achteraf toch wel moeilijk. Achja, ik zie wel wat jullie er dit keer van maken, alvast succes iedereen! En probeer die belangrijke punten te pakken. 
Hopen voor jou dat alleen ik die weet. Anders wordt je er druk mee.katamaran wrote:Wie track 4 raad wil ik persoonlijk de hand schudden.
3 Herken ik duidelijk. 1tje wat minder. En 1 nog nooit gehoord haha. 
Track 4 zekerParvuz wrote:3 Herken ik duidelijk. 1tje wat minder. En 1 nog nooit gehoord haha.
Hoe raad je het.katamaran wrote:Track 4 zekerParvuz wrote:3 Herken ik duidelijk. 1tje wat minder. En 1 nog nooit gehoord haha.
Die 2e wordt ook lastig om achter te komen.
Ik herken er een aantal, weet ze nog niet bij naam. 4 heb ik inderdaad nog nooit gehoord 
1,3 & 5 herken ik sowieso, 1 & 5 moet ik ook zeker wel op komen, maar dat komt nog wel 
Heb nu 1,2 en 5. Nummer 3 kom ik misschien nog op, nummer 4 volgens mij nog nooit gehoord 
In ieder geval al wel door naar de volgende ronde
In ieder geval al wel door naar de volgende ronde
Op 4 na vind ik deze wel makkelijk
Drommels leuke poule heb ik ja ik loop iets van 15 punten achter haha.
Kom er net achter dat ik gewoon 2 mailtjes met antwoorden al had ingevuld maar mijn internet mij dit niet toeliet te versturen dus drukte ik ze weg.
Huilen, had me achteraf 9 punten kunnen opleveren
Dat ik kaboom ook niet wist. Ik was trouwens heilig overtuigd dat Twillight klonk als iets van Abject
Volgende keer een hardcore versie aub haha, ik durf te wedden dat ik me daar wat beter in kan vinden.
Kom er net achter dat ik gewoon 2 mailtjes met antwoorden al had ingevuld maar mijn internet mij dit niet toeliet te versturen dus drukte ik ze weg.
Huilen, had me achteraf 9 punten kunnen opleveren
Dat ik kaboom ook niet wist. Ik was trouwens heilig overtuigd dat Twillight klonk als iets van Abject
Volgende keer een hardcore versie aub haha, ik durf te wedden dat ik me daar wat beter in kan vinden.
-
C
Op 1..2..3.. EN 4 na vind ik deze makkelijkJosh-T wrote:Op 4 na vind ik deze wel makkelijk
Vind deze ronde vrij simpel
Heb track 2,3 & 5 en de 1e kom ik nog wel op
Alleen de 4e is nogal lastig, heb hem nog nooit gehoord.
Haha, 4 is erg lastig zo te zien, dacht ik al wel. 
Toch heb k het gevoel dat ik em al wel eens eerder heb gehoord
maarja kzal er toch wel niet achter komen
Dat je hem gehoord hebt is zeker mogelijk, maar er achter komen is een tweede.Pommer wrote:Toch heb k het gevoel dat ik em al wel eens eerder heb gehoord
Wanneer komt Hardcore "herken de track" Quiz ? 
Haha, die organiseer ik niet, bevind me niet echt in de ''Hardcore-scene''D-Nemacyst wrote:Wanneer komt Hardcore "herken de track" Quiz ?
deze vind ik persoonlijk toch wat pittiger dan de vorige 5
gaat moeilijk, weet er zo op het eerste gehoor maar 1
Jij zit nog vol in de strijd om plaats 3, punten pakken dus!Dj Skitzo wrote:deze vind ik persoonlijk toch wat pittiger dan de vorige 5![]()
moet wel maar kunnen is een ander verhaalkatamaran wrote:Jij zit nog vol in de strijd om plaats 3, punten pakken dus!Dj Skitzo wrote:deze vind ik persoonlijk toch wat pittiger dan de vorige 5![]()
Vind het nog steeds **** dat ik me toen niet heb aangemeld!