Ik heb nog niks gekregen....
Of heeft niemand nog iets???
Of heeft niemand nog iets???
Dan is dat omdat ik te goed ben zekerPommer wrote:ik denk dat jij niet meer mee mag doen
Geen probleem, neem je tijdkatamaran wrote:Ik ga er nu weer mee bezig, stuur het binnen nu en 18:30 op. Even een korte vertraging, had het wel gemeld op de vorige pagina. Mojo is gewoon nog in de race hoor!
Als het goed is heeft iedereen PM!katamaran wrote:Ze komt d'r an
Robster wrote:Ken er ff geen 1 bij naam. Ga ff mn bieb door en dan vind ik er sowieso 4, want herken ze wel allemaal
Dat doet 't 'm.Robster wrote:Is trouwens leuk op zippyshare. Zie je van die lexa.nl poppetjes op de beat hupsen
Vooruit, ik wil de antwoorden van iedereen op zondag 13 maart hebben voor 24:00 Dat is maximaal, liever dus eerder.Pommer wrote:kan de deadline niet verplaatst worden naar vrijdag of zondag, op zaterdag denk ik er toch nooit aan![]()
( jaja ik weet dat ik het dan ook eerder in kan leveren maar ik doe altijd alles op et laatste moment)
Dank ukatamaran wrote:Vooruit, ik wil de antwoorden van iedereen op zondag 13 maart hebben voor 24:00 Dat is maximaal, liever dus eerder.Pommer wrote:kan de deadline niet verplaatst worden naar vrijdag of zondag, op zaterdag denk ik er toch nooit aan![]()
( jaja ik weet dat ik het dan ook eerder in kan leveren maar ik doe altijd alles op et laatste moment)
Had in het topic zelf de deadline nog verlegt naar vanavond 24:00. Dus je bent nog niet kansloos.Mannonymous wrote:Vergeten... nja. Wist er toch geen een dus jammer dan.