Verdomme heb er niet meer aan gedacht Niet dat ik ze zo op kon noemen maarja ik herkende er wel 2 ofzo als ik het me goed herinner maarja de namen opnoemen is weer een ander verhaal
Hierbij krijgen jullie de antwoorden van de vierde serie met 5 tracks, er is relatief goed gescoord en ik heb de meeste inzendingen ooit gehad. Haha, maar ik mis er toch ook nog wel wat, maar de mensen die het aflaten weten met inzenden zullen dat wel merken in een uitschakeling. Want er staat nu nog 1 serie met 5 tracks voor de boeg in de 1e ronde. Dan zullen van elke poule de eerste 3 doorstromen naar de volgende ronde, de rest valt af en kan niet meer meedoen. Het niveau gaat dan ook ietsjes omhoog, maar zoals ik al zei, die stijgt met hoe verder we komen. Dit zijn de antwoorden van de 5 tracks, ik kreeg bij track 4 heel vaak 1 bepaald antwoord, ik weet eigenlijk niet waarom. Want je kunt het controleren, haha. Als iemand daar iets over te zeggen heeft (bijvoorbeeld dat het stukje ook in die track zit) meld het dan!
Bij Track 4 kwam heel vaak de naam Y.R.M.L. voorbij, stukjes uit de tracks lijken zeer op elkaar, natuurlijk omdat het van de zelfde artiesten is. Maar het kleine stukje tetrismelodie veranderd de zaak.
Tussenstand: Poule A Jolle - 7,5 punten Robster - 3 punten bourzwain - 1 punt roberttt - 0 punten Antraxus - 0 punten
Spanning om de derde plaats in Poule H en Poule D, en verder is ook nog niet alles beslist. Maar er zijn al veel plaatsen verdeeld voor de volgende ronde! Iedereen succes met de allesbeslissende laatste serie tracks van Ronde 1, vanavond zul je je PM nog krijgen.
Hahahaha die Gentalica plaat! Ik baal zo hard he! Ik heb altijd alleen naar Ready!? (overigens een van mijn lievelingsnummers) geluisterd terwijl deze op de A kant (volgens mij) stond! Nu heeft Josh-T kunnen inhalen en sta ik gedeeld eerste beeheeehh
Pff hoe dan dat ik High Rollez niet herkende :doh: en die Gentalica plaat tsja was een lastige. Ben sowieso wel door denk ik. Benieuwd naar de volgende 5 tracks
Die Tetris-track per toeval gevonden. Door dat stukje tetris wat je hoorde heb ik tijdje gezocht naar hardstyle tracks waar tetris inzit. Allemaal amateur troep en toen kwam ik die versie tegen. Had alleen de laatste niet.