Ik weet 1 2 3 en 4.. 5 heb ik geen enkel benul van.
Netjes, 5 is nog niet eens zo moeilijk.Jolle wrote:Ik weet 1 2 3 en 4.. 5 heb ik geen enkel benul van.
Netjes, 5 is nog niet eens zo moeilijk.Jolle wrote:Ik weet 1 2 3 en 4.. 5 heb ik geen enkel benul van.
Ja, heb em binnen. Zal als ik thuis ben ff luisterenkatamaran wrote:Hij is wel iets lastiger ja, maar zijn niet bijster onbekende tracks. Voor mij in ieder geval niet, haha.![]()
Iedereen heeft PM?
Ik heb 4 toch niet haha, hij was verkeerdkatamaran wrote:Netjes, 5 is nog niet eens zo moeilijk.Jolle wrote:Ik weet 1 2 3 en 4.. 5 heb ik geen enkel benul van.
Haha ik wist juist na 1x nr 2, 3 & 4technoboyYNWA27 wrote:Weet na 1 keer luisteren de 1e & de 5e. Ben benieuwd of ik ook op de andere kan komen
WTFwootum wrote:Ik heb ze alle 5
Dit is weer echt geen moeilijke week hoor. Als het goed is hoor je vaak meteen welke producer er achter het nummer zit, van daaruit zoek ik dan verder naar het nummer (als ik hem nie al meteen weet).Pommer wrote:WTFwootum wrote:Ik heb ze alle 5
ik kan er echt geen een plaatsen![]()
ik snap niet dat jullie dit zo goed kunnen
Alles wordt de volgende ronde random in elkaar gezet, positie of goedheid maakt niets uit.Mojo wrote:Ik hoef in principe nog maar 1 punt te halen om bij de beste 3 te horen na 5 rondes... Dat moet wel lukken met de tracks van deze week.
Heb nu nog geen titel, maar van track 1,2 en 3 kom ik daar heel snel achter. 4 valt wel op te zoeken denk ik, en van 5 heb ik wel een idee in welke hoek ik moet wezen:P.
Je neemt geen punten van deze poulefase mee toch? Of dat de positie in de poule uitmaakt voor het vervolg straks??? Hoe gaat dat in z'n werk...
Als je nog eerste wilt worden overall dan moet je punten gaan pakken.Parvuz wrote:1 track al zeker na 1x luisteren, de rest ga ik andere keer wel ff opzoeken denk ik.Komt goed.
Niveau is nog niet heel moeilijk nee, maar dat komt zeker nog wel, wees maar niet bang.wootum wrote:Dit is weer echt geen moeilijke week hoor. Als het goed is hoor je vaak meteen welke producer er achter het nummer zit, van daaruit zoek ik dan verder naar het nummer (als ik hem nie al meteen weet).Pommer wrote:WTFwootum wrote:Ik heb ze alle 5
ik kan er echt geen een plaatsen![]()
ik snap niet dat jullie dit zo goed kunnen
Komt wel goed, jij hebt er jezelf niet mee als anderen het vergeten in te leverenkatamaran wrote:Gaat iedereen het lukken om zondag de antwoorden voor 24:00 in te leveren?
Tja, dat heb ik dus ook, hoop op een maximale inzending, dan blijft de aandacht bij het spel leuker!Klos wrote:Komt wel goed, jij hebt er jezelf niet mee als anderen het vergeten in te leverenkatamaran wrote:Gaat iedereen het lukken om zondag de antwoorden voor 24:00 in te leveren?Het is alleen inderdaad jammer als mensen het zouden vergeten ..
Verder moet ik er nog 1, damn it ..