Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet >.< noujah ik ben iig kansloos :P
Bierkoning
last seen 14 days ago
Kun je niet gewoon de 16 slechtste af laten vallen ipv de 2 slechtse uit elke poule? :woot: :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Pommer wrote:NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet >.< noujah ik ben iig kansloos :P
Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschap :aww: haha
8,5 punt en leider in poul B yaaayy!
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Ja het klote is :P Ik herken alle nummers, maar ben gewoon zo slecht in name onthoude >.<
Heb me halve hardstyle tracks map af zitten luisteren, maar dan vind ik niks :P Terwijl ik de nummers allemaal wel op me pc heb, achteraf gezien :(
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Dit was echt een eitje :P Alleen Tatanka had ik niet zo 1,2,3 gevonden maar toch gelukt :D
Bierkoning
last seen 14 days ago
Mannonymous wrote:
Pommer wrote:NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet >.< noujah ik ben iig kansloos :P
Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschap :aww: haha
Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kans :P Al zal die niet zo groot zijn als ze nog moeilijker worden zoals kataraman zegt :P
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
OMFG! Ja natuurlijk, our power :x
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
fuck ik zat er in de buurt, had zany & pavo maar is dus zany & duro xd
3 puntjes :D
wanneer begint de volgende ronde?
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik wist ze allemaal gelijk ;P Behalve 5 maar die stond ergens op een Defqon cd daardoor ken ik em.
Hardtraxx Addict
1027 posts member since 2010
last seen Mar 2012
3 punten :D
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik voel de hete adem van Faalhaas in mn nek.
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Deze ronde was behoorlijk simpel. Vraag me af wat de volgende ronde(s) voor me in petto hebben :P Denk wel dat ik in de top 3 eindig.
Bierkoning
last seen 14 days ago
wootum wrote:Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.
Jaja pas maar op :evil:
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Pommer wrote:
wootum wrote:Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.
Jaja pas maar op :evil:
:lol:

Jij bewaart het beste voor het eind ofzo :P
Bierkoning
last seen 14 days ago
Nou als ik er deze ronde maar 2 wist belooft het niet veel goeds voor de volgende rondes xd
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Netjes boven aan met 12,5 punten. :P Deze ronde was idd een makkie. Alleen die van Tatanka wat langer over gedaan. Ken zijn tracks niet echt goed. Op naar de volgende 5 tracks. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1776 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Hopen dat ik de volgende 2 rondes aardig wat weet en dan zit ik in de volgende ronde :D
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
Mannonymous wrote:
Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kans :P Al zal die niet zo groot zijn als ze nog moeilijker worden zoals kataraman zegt :P
In de eerste ronde blijft het niveau te doen, maar deze ronde was wel heel makkelijk. Zo'n kadotje krijgen jullie niet nog een keer. :P Ik ga de volgende 5 tracks even klaarmaken met Audacity, en ik geef wel een seintje als ik ze stuur.

En @ Skitzo, de volgende ronde begint na dat er nog 2 keer een serie van 5 tracks wordt doorgewerkt. Dan is de eindstand in de eerste pouleronde duidelijk. :)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Niet te veel oud spul. :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
93Wesley93 wrote:Niet te veel oud spul. :cry:
Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks. ;)
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
katamaran wrote:
93Wesley93 wrote:Niet te veel oud spul. :cry:
Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks. ;)
All right sir. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Ik ga nu de 4e serie met tracks rondsturen, good luck! En denk eraan, zondag 27 februari om 24:00 wil ik de inzendingen hebben. :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
hijs moeilijker! weet er 3 van producer/label.. andere 2 is wat lastig, dat bekende deuntje in track 4 is al helemaal irritant.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Hij is wel iets lastiger ja, maar zijn niet bijster onbekende tracks. Voor mij in ieder geval niet, haha. :P
Iedereen heeft PM? ;)
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Weet na 1 keer luisteren de 1e & de 5e. Ben benieuwd of ik ook op de andere kan komen :)