Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:31 

Bierkoning

NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet >.< noujah ik ben iig kansloos :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:33 

Bierkoning

Kun je niet gewoon de 16 slechtste af laten vallen ipv de 2 slechtse uit elke poule? :woot: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:49 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet >.< noujah ik ben iig kansloos :P

Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschap :aww: haha
8,5 punt en leider in poul B yaaayy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 14:53 

Donateur

Ja het klote is :P Ik herken alle nummers, maar ben gewoon zo slecht in name onthoude >.<
Heb me halve hardstyle tracks map af zitten luisteren, maar dan vind ik niks :P Terwijl ik de nummers allemaal wel op me pc heb, achteraf gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Dit was echt een eitje :P Alleen Tatanka had ik niet zo 1,2,3 gevonden maar toch gelukt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 15:37 

Bierkoning

Mannonymous schreef:
Pommer schreef:

Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschap :aww: haha

Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kans :P Al zal die niet zo groot zijn als ze nog moeilijker worden zoals kataraman zegt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

OMFG! Ja natuurlijk, our power :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

fuck ik zat er in de buurt, had zany & pavo maar is dus zany & duro xd
3 puntjes :D
wanneer begint de volgende ronde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik wist ze allemaal gelijk ;P Behalve 5 maar die stond ergens op een Defqon cd daardoor ken ik em.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:17 

Hardtraxx Addict

3 punten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:39 

Hardtraxx Crew

Ik voel de hete adem van Faalhaas in mn nek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:50 

Hardtraxx Veteran

Deze ronde was behoorlijk simpel. Vraag me af wat de volgende ronde(s) voor me in petto hebben :P Denk wel dat ik in de top 3 eindig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:55 

Bierkoning

wootum schreef:
Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.

Jaja pas maar op :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:57 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
wootum schreef:
Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.

Jaja pas maar op :evil:

:lol:

Jij bewaart het beste voor het eind ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 17:59 

Bierkoning

Nou als ik er deze ronde maar 2 wist belooft het niet veel goeds voor de volgende rondes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:02 

Hardtraxx Veteran

Netjes boven aan met 12,5 punten. :P Deze ronde was idd een makkie. Alleen die van Tatanka wat langer over gedaan. Ken zijn tracks niet echt goed. Op naar de volgende 5 tracks. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:04 

Hardtraxx Addict

Hopen dat ik de volgende 2 rondes aardig wat weet en dan zit ik in de volgende ronde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Mannonymous schreef:
Pommer schreef:

Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kans :P Al zal die niet zo groot zijn als ze nog moeilijker worden zoals kataraman zegt :P

In de eerste ronde blijft het niveau te doen, maar deze ronde was wel heel makkelijk. Zo'n kadotje krijgen jullie niet nog een keer. :P Ik ga de volgende 5 tracks even klaarmaken met Audacity, en ik geef wel een seintje als ik ze stuur.

En @ Skitzo, de volgende ronde begint na dat er nog 2 keer een serie van 5 tracks wordt doorgewerkt. Dan is de eindstand in de eerste pouleronde duidelijk. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Niet te veel oud spul. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:39 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
93Wesley93 schreef:

Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks. ;)

All right sir. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ik ga nu de 4e serie met tracks rondsturen, good luck! En denk eraan, zondag 27 februari om 24:00 wil ik de inzendingen hebben. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

hijs moeilijker! weet er 3 van producer/label.. andere 2 is wat lastig, dat bekende deuntje in track 4 is al helemaal irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:00 

Hardtraxx Veteran

Hij is wel iets lastiger ja, maar zijn niet bijster onbekende tracks. Voor mij in ieder geval niet, haha. :P
Iedereen heeft PM? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:04 

Hardtraxx Veteran

Weet na 1 keer luisteren de 1e & de 5e. Ben benieuwd of ik ook op de andere kan komen :)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 30  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic