NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus niet
noujah ik ben iig kansloos 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Kun je niet gewoon de 16 slechtste af laten vallen ipv de 2 slechtse uit elke poule?

Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschapPommer wrote:NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus nietnoujah ik ben iig kansloos
8,5 punt en leider in poul B yaaayy!
Ja het klote is
Ik herken alle nummers, maar ben gewoon zo slecht in name onthoude
Heb me halve hardstyle tracks map af zitten luisteren, maar dan vind ik niks
Terwijl ik de nummers allemaal wel op me pc heb, achteraf gezien 
Heb me halve hardstyle tracks map af zitten luisteren, maar dan vind ik niks
Dit was echt een eitje
Alleen Tatanka had ik niet zo 1,2,3 gevonden maar toch gelukt 
Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kansMannonymous wrote:Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschapPommer wrote:NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus nietnoujah ik ben iig kansloos
haha
8,5 punt en leider in poul B yaaayy!
fuck ik zat er in de buurt, had zany & pavo maar is dus zany & duro 
3 puntjes
wanneer begint de volgende ronde?
3 puntjes
wanneer begint de volgende ronde?
Ik wist ze allemaal gelijk ;P Behalve 5 maar die stond ergens op een Defqon cd daardoor ken ik em.
Ik voel de hete adem van Faalhaas in mn nek.
Deze ronde was behoorlijk simpel. Vraag me af wat de volgende ronde(s) voor me in petto hebben
Denk wel dat ik in de top 3 eindig.
Jaja pas maar opwootum wrote:Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.
Pommer wrote:Jaja pas maar opwootum wrote:Ik voel de hete adem van Pommer in mn nek.
Jij bewaart het beste voor het eind ofzo
Nou als ik er deze ronde maar 2 wist belooft het niet veel goeds voor de volgende rondes 
Netjes boven aan met 12,5 punten.
Deze ronde was idd een makkie. Alleen die van Tatanka wat langer over gedaan. Ken zijn tracks niet echt goed. Op naar de volgende 5 tracks. 
Hopen dat ik de volgende 2 rondes aardig wat weet en dan zit ik in de volgende ronde 
In de eerste ronde blijft het niveau te doen, maar deze ronde was wel heel makkelijk. Zo'n kadotje krijgen jullie niet nog een keer.Pommer wrote:Onee ik dacht dat er 2 per poule doorgingen maar het zijn er 3, dan heb ik nog kansMannonymous wrote:Gelukkig zie je het zelf in! Zelfkennis is een belangrijke eigenschapPommer wrote:NEEEEE Dit meen je niet, ik had gewoon Our Power geluisterd omdat ik dacht, dat kan de 3e wel is zijn, maar toen had ik in m'n gehaast alleen de climax vh nummer geluisterd, en dat was em dus nietnoujah ik ben iig kansloos
haha
8,5 punt en leider in poul B yaaayy!Al zal die niet zo groot zijn als ze nog moeilijker worden zoals kataraman zegt
En @ Skitzo, de volgende ronde begint na dat er nog 2 keer een serie van 5 tracks wordt doorgewerkt. Dan is de eindstand in de eerste pouleronde duidelijk.
Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks.93Wesley93 wrote:Niet te veel oud spul.
All right sir.katamaran wrote:Ik houd het verdeeld, nooit 5 oude tracks, of 5 nieuwe tracks.93Wesley93 wrote:Niet te veel oud spul.
Ik ga nu de 4e serie met tracks rondsturen, good luck! En denk eraan, zondag 27 februari om 24:00 wil ik de inzendingen hebben. 
hijs moeilijker! weet er 3 van producer/label.. andere 2 is wat lastig, dat bekende deuntje in track 4 is al helemaal irritant.
Hij is wel iets lastiger ja, maar zijn niet bijster onbekende tracks. Voor mij in ieder geval niet, haha.
Iedereen heeft PM?
Iedereen heeft PM?