Jup, aangezien ik het gevoel heb dat als iedereen een week de tijd krijgt, de boel vergeten wordt bij sommige. Ik heb daarom de deadline verlegt. Want ik denk dat als het niet ingeleverd wordt dat het niet ligt aan de tijd, maar meer aan het vergeten.
Ik krijg nog een inzending van de volgende deelnemers: Robster Antraxus FRArnold RAW-vizion Oxbow DJ D'Railed freddyadu8 Sainen Kevin-Raw wesskeej D-Nemacyst wvd Nightmarez RiotStarter
Dat zijn er dus weer een hele hoop, ik heb niets gehoord over tijd te kort, dus ik ga er gewoon vanuit dat deze deelnemers ook een inzending doen. Ik stuur zo nog een herinneringsmailtje.
Ik wist er 2 te noemen. Eentje ligt op het puntje van mijn tong omdat ik hem heel goed herken maar kom niet op de naam.
Sorry voor mijn inactiviteit verder, heb ook al uitleg gegeven aan katamaran hierover. De eerste ronde wist ik er geen maar was ik vergeten te melden. En vorige keer wist ik er één, maar tijdens het versturen van dat bericht had ik wat fout gedaan blijkbaar, kom er net pas achter dat het bericht nooit verzonden is.
Hierbij de antwoorden van ronde 1, derde 5 tracks (cadeauronde) en de stand + verdere info. Eerst de antwoorden van de 5 tracks, die bleken niet echt lastig te zijn, dat deed ik omdat ik iedereen punten gun. Zo komt er misschien iets meer spanning in sommige poules. Alvast 2 opmerkingen: Bij het benoemen van Track 1 waren 2 antwoorden mogelijk, Scantraxx Rootz of Reloaded Pt 2. Aangezien Reloaded Pt 2 een mash-up is van End of my Existence en Scantraxx Rootz. Het verschil is heel miniem, en met Youtube kwaliteit bijna onmerkbaar. Ik heb het idee dat Scantraxx Rootz ietsjes trager gaat, maar ik keur allebei de antwoorden goed. De 2e opmerking gaat over track 5, oftewel Hardstyle Masterz & Max Enforcer - Light of the Dark (Blackout Mix). Velen hebben ingezonden zonder dat Blackout Mix erachter, dit keur ik ook goed, aangezien er naast de Blackout Dub geen andere versie is. Dus zonder iets erachter is gewoon Blackout Mix.
Dat waren de antwoorden, nu gaan we kijken naar de tussenstanden in de poules na 3x 5 tracks. Er wachten ons de 1e ronde dus nog 2x 5 tracks op. Dan vallen er in elke poule 2 kandidaten af.
Tussenstand: Poule A Jolle - 5 punten Robster - 3 punten bourzwain - 1 punt roberttt - 0 punten Antraxus - 0 punten
Gelukkig zijn er heel wat nulpunters weggewerkt, jammer dat er sommige zijn die nog nooit iets hebben ingezonden. De volgende 5 tracks zullen ietsje moeilijker weer zijn, en die stuur ik straks via PM. Dat zou dan rond 6 uur zijn. Je hebt dan tot zondag 27 februari 24:00 de tijd om je inzending te doen! Ik hoop dat iedereen daar aandenkt.