Iedereen bericht binnen? 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Ken er wss 2,5... zal morgen nog is keer luisteren
Ken ze alle 5, weet alleen 1 en 2 nu al, 3 wordt moeilijk maar 4 en 5 weet ik al zeker de producer/label
Klos wrote:hihihihi .. die 1e ..
Bonuspuntje
Jaja ik kom eraan hoorOxbow wrote:Wij zijn de poule des doodswootum wrote:Oeh 9 puntenDe rest van mn poule doet het ook nog wel aardig goed vergeleken met de rest
Idd een makkelijkere ronde dit. Heb er al 3 compleet, die andere 2 weet ik ook wel. Nog ff op de naam komen.
Edit: heb er 4, moet alleen de 3e nog
Edit: heb er 4, moet alleen de 3e nog
Hedde gij geld bij?!Klos wrote:Doe mij die 4e dan
Echt een simpele ronde deze
Heb ze allemaal al na 1 keer luisteren. Vind deze een stuk gemakkelijker dan de vorige rondes. Als het vanaf deze ronde wat moeilijker word ben ik er wel tevreden mee.
Dit was echt een ronde simple as fuck, vanaf nu gaat het de volgende 2 series van de 1e ronde ietsjes moeilijker worden. Dan gaan we uptempo steeds moeilijker, dat is dan in de volgende ronde, als er in elke poule dus al 2 zijn afgevallen.technoboyYNWA27 wrote:Echt een simpele ronde dezeHeb ze allemaal al na 1 keer luisteren. Vind deze een stuk gemakkelijker dan de vorige rondes. Als het vanaf deze ronde wat moeilijker word ben ik er wel tevreden mee.
Wat is moeilijk .. Moeilijk is voor mij: onbekend 
De bedoeling is dat moeilijk is dat je er even voor moet zoeken, en de gene die er achter komen kunnen het niveau aan en zo ga je langzaam naar de eindstreep, en de gene die het meest vind wint waarschijnlijk.Klos wrote:Wat is moeilijk .. Moeilijk is voor mij: onbekend
Ja, ben benieuwd. Hoeveel rondes telt de poulfase met 5 deelnemers? 5?katamaran wrote:Dit was echt een ronde simple as fuck, vanaf nu gaat het de volgende 2 series van de 1e ronde ietsjes moeilijker worden. Dan gaan we uptempo steeds moeilijker, dat is dan in de volgende ronde, als er in elke poule dus al 2 zijn afgevallen.technoboyYNWA27 wrote:Echt een simpele ronde dezeHeb ze allemaal al na 1 keer luisteren. Vind deze een stuk gemakkelijker dan de vorige rondes. Als het vanaf deze ronde wat moeilijker word ben ik er wel tevreden mee.
En als er dus nieuwe poules gevormd worden.
de 1e ronde (dus eerste poule) bestaat uit 5 series van in elke 5 tracks. Jullie zitten nu in de 3e dus. 
Die 3e. :') Zo naar als je niet op de track komt.
Ga voor 5 punten deze ronde.
Edit: alleen 4 en 5 nog.
Edit: alleen 4 en 5 nog.
Nummer 2&3 heb ik iig al 
Met nummertje 3 is t bij mij allemaal begonnen
edit : Nu weet ik nummer 1 weer
Kon niet op de naam komen
Met nummertje 3 is t bij mij allemaal begonnen
edit : Nu weet ik nummer 1 weer
Kon niet op de naam komen
Jezus, die Abbys & Judge lijkt precies op Zatox - So High,
en die 3e ook erg op Noisecontrollers - Wanna Freak You
1 punt :')
en die 3e ook erg op Noisecontrollers - Wanna Freak You
1 punt :')
Mazzelronde'tje, iedereen zou hier punten moeten kunnen pakken. Volgende 5 tracks zullen wel weer iets meer van hoger niveau zijn.Faalhaas wrote:Oef deze ronde is wel érg makkelijk imo.
ik ben hier zo slecht in, ik kan zelfs niet op de eerste komen terwijl ik die volgens mij al 1000 x gehoord heb
kga nog wel ff zoeken van de week
Schaam je!Pommer wrote:ik ben hier zo slecht in, ik kan zelfs niet op de eerste komen terwijl ik die volgens mij al 1000 x gehoord heb![]()