Oja, dit moest ik nog doen, ik wist dat ik nog iets moest doen maar niet wat...
Ik denk dat je hem nu al te moeilijk hebt gemaakt. Voor de meeste zijn de meeste opdrachten niet te doen. Je moet simpel beginnen en opbouwen, dan ga je competitie zien!
Oja, dit moest ik nog doen, ik wist dat ik nog iets moest doen maar niet wat...
Ik denk dat je hem nu al te moeilijk hebt gemaakt. Voor de meeste zijn de meeste opdrachten niet te doen. Je moet simpel beginnen en opbouwen, dan ga je competitie zien!
Het verschil is heeeel groot, ik heb nu ook weer een paar 5 punten binnen, maar ook wat die niks weten. Ik probeer het makkelijk te maken de eerste ronde.
Moet zeggen dat de 2e en de laatste track wel aardig moeilijk waren, volgende 5 tracks doe ik zo dat iedereen punten kan pakken. Maar daarna zal het wel weer iets lastiger worden, en zo langzaam opbouwen naar het pro-niveau. Nu de tussenstand na 10 tracks, er komen dus nog 3 series met 5 tracks per serie. Dan gaan de eerste 3 door naar de volgende ronde.
Heb 5 nieuwe tracks gevonden, hier moet je je gewoon schamen als je nog geen 2 tracks kunt benoemen. Dan kun je beter direct uit de scene stappen! Wil dat iedereen even punten pakt, en iedereen daarvoor ook de kans krijgt. Verkort de deadline wel ietsjes, omdat ik denk dat iedereen het eerder vergeet als je een week de tijd krijgt. Maar daarover vanavond meer info.
Protoss schreef:
Parvuz schreef:
Ik was net op tijd. Gelukkig is de kamer van Katamaran hier naast en was het berichtje optijd aangekomen.
Vond deze ronde ook best lastig Had alleen Rockit goed. Loose Control had ik toch moeten weten die melodie kwam me zo bekend voor, naja hopen dat ik 3e word ofzo Ben benieuwd naar de volgende
sorry maar ik vond deze tracks nou niet echt "makkelijk te vinden" en die 2e is echt typisch Josh & Wesz stijltje tjah ik ben al vrij kansloos maar kgeef nog niet op