Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Welke mix is beter?
Miss K8 Mix 2016 (Magnet Album) 67%  67%  [ 42 ]
Archangel - Necronomicon Ex-Mortis 33%  33%  [ 21 ]
Totaal aantal stemmen : 63
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Weet niet wat die vent gebruikt :lol: Vooral zijn gezicht op 4:18 xd

Maar even serieus: Die vent is naar een feestje gegaan, alles geslikt wat god verboden heeft, in een psychose terechtgekomen en er in gebleven. Je kan mij niet wijsmaken dat je met je volle verstand deze onzin raaskalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2018 22:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is dit miwer account 5?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 00:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De tering die berichten op zijn fb! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen


Geen aangife, maar heb toen dit topic beetje uit de klauwen liep toen wel een melding er van gemaakt.

#braveburger bla bla maar toch :P wat ik al meerdere keren zeg, die gozer zou maar wat zieks doen.


Volkskrant: Door een melding van forumgebruiker Rickzel, welke ook bekend staat als DJ 2Faced, is een waarschijnlijk drama voorkomen. De jongen maakte melding van zorgelijk gedrag van een andere forumgebruiker die naast wartaal ook bedreigingen deed aan het adres van andere forumgebruikers. Daarnaast uitte hij zich zorgelijk op media als Facebook en YouTube. Door goed optreden van Rickzel is hem het Defqon anthem van 2018 toegewezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is gewoon het perfecte voorbeeld van een hele heftige psychose. Toen hij zijn eerste filmpjes hier opzette zat hij ook in een kliniek, ben wel verbaasd dat ze hem daar hebben vrij gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Dit is gewoon het perfecte voorbeeld van een hele heftige psychose. Toen hij zijn eerste filmpjes hier opzette zat hij ook in een kliniek, ben wel verbaasd dat ze hem daar hebben vrij gelaten.


Mijn vriendin werkt in een gesloten inrichting in de acute psychiatrie dagelijks met de zwaarste gevallen.
Instellingen mogen vrijwel niemand voor lange tijd "vasthouden" tenzij je een zware veroordeling achter je naam hebt. Pas dan krijgen ze een rechterlijke machtiging om iemand vast te houden. Types als deze Archangel kun je simpelweg niet vasthouden tenzij ze zich echt vergrijpen of echt iets mega strafbaars doen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die zich vrijwillig aanbiedt om eens gezellig bij hem langs te gaan? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat wij er allemaal niks van snappen en dat hij het als enige wel snapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 15:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Ik denk dat wij er allemaal niks van snappen en dat hij het als enige wel snapt.



Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen


Geen aangife, maar heb toen dit topic beetje uit de klauwen liep toen wel een melding er van gemaakt.

#braveburger bla bla maar toch :P wat ik al meerdere keren zeg, die gozer zou maar wat zieks doen.


Volkskrant: Door een melding van forumgebruiker Rickzel, welke ook bekend staat als DJ 2Faced, is een waarschijnlijk drama voorkomen. De jongen maakte melding van zorgelijk gedrag van een andere forumgebruiker die naast wartaal ook bedreigingen deed aan het adres van andere forumgebruikers. Daarnaast uitte hij zich zorgelijk op media als Facebook en YouTube. Door goed optreden van Rickzel is hem het Defqon anthem van 2018 toegewezen.


not the hero you deserve but the one you need
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2018 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind dit best wel eng om te zien en lezen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2018 10:49 
 
Hardtraxx Elite

Kunt duidelijk merken dat de beste man stemmen in zijn hoofd heeft, hoe hij zijn zinnen af maakt, hoe hij telkens weer iets nieuws begint, en hoe hij telkens op zichzelf reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

It's your friendly neighbor Rickzel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2018 18:23 
 
Hardtraxxer

Zou hij dit topic nog wel eens lezen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2018 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran



Zo, even lekker bedreigen xd

Het is ook net alsof hij een gesprek voert met die personen, zo vaag
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindelijk eens iemand met een verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Lijkt wel of ie vroeger is gepest en dat nu al die woede eruit komt of zo :x :lol:

Ja dat zegt ie ook. Ze hadden vroeger zijn pasfoto opgehangen aan een muur met foto's van overleden leerlingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is echt ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Exterkate schreef:
Lijkt wel of ie vroeger is gepest en dat nu al die woede eruit komt of zo :x :lol:

Ja dat zegt ie ook. Ze hadden vroeger zijn pasfoto opgehangen aan een muur met foto's van overleden leerlingen.


:huh: Dat is niet bueno
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooie mens
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Dat is pretty fucked up ja. Maar is het überhaupt gebruikelijk dat er een muur is met pasfoto's van alle overleden leerlingen? :huh:

Wij hadden op de middelbare school ook een muur met foto's van overleden leerlingen en leraren (die overleden waren toen ze op die school zaten).

Maar er moet wel iets meer mis zijn met die gast dan alleen opgekropte pesterijen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Exterkate schreef:
Dat is pretty fucked up ja. Maar is het überhaupt gebruikelijk dat er een muur is met pasfoto's van alle overleden leerlingen? :huh:

Wij hadden op de middelbare school ook een muur met foto's van overleden leerlingen en leraren (die overleden waren toen ze op die school zaten).

Maar er moet wel iets meer mis zijn met die gast dan alleen opgekropte pesterijen.


Ik vind dat echt heel raar. Muur met foto van overleden mensjes van school. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2018 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is ook al lang in breed in beeld bij de politie, volgens mij al een keer opgepakt als ik zijn FB goed heb begrepen (een uitdaging an sich) destijds.

pim__ schreef:
Ik vind dat echt heel raar. Muur met foto van overleden mensjes van school. :thumbdown:


Ja inderdaad, wtf? Daar heb ik nog nooit van gehoord ook.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic