Welke mix is beter?

Miss K8 Mix 2016 (Magnet Album)
42
67%
Archangel - Necronomicon Ex-Mortis
21
33%

Total votes: 63

Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen Nov 2018

Weet niet wat die vent gebruikt :lol: Vooral zijn gezicht op 4:18 xd

Maar even serieus: Die vent is naar een feestje gegaan, alles geslikt wat god verboden heeft, in een psychose terechtgekomen en er in gebleven. Je kan mij niet wijsmaken dat je met je volle verstand deze onzin raaskalt.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Is dit miwer account 5?
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
De tering die berichten op zijn fb! :surrender:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen
Geen aangife, maar heb toen dit topic beetje uit de klauwen liep toen wel een melding er van gemaakt.

#braveburger bla bla maar toch :P wat ik al meerdere keren zeg, die gozer zou maar wat zieks doen.
Volkskrant: Door een melding van forumgebruiker Rickzel, welke ook bekend staat als DJ 2Faced, is een waarschijnlijk drama voorkomen. De jongen maakte melding van zorgelijk gedrag van een andere forumgebruiker die naast wartaal ook bedreigingen deed aan het adres van andere forumgebruikers. Daarnaast uitte hij zich zorgelijk op media als Facebook en YouTube. Door goed optreden van Rickzel is hem het Defqon anthem van 2018 toegewezen.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Dit is gewoon het perfecte voorbeeld van een hele heftige psychose. Toen hij zijn eerste filmpjes hier opzette zat hij ook in een kliniek, ben wel verbaasd dat ze hem daar hebben vrij gelaten.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
MeneerEend wrote:Dit is gewoon het perfecte voorbeeld van een hele heftige psychose. Toen hij zijn eerste filmpjes hier opzette zat hij ook in een kliniek, ben wel verbaasd dat ze hem daar hebben vrij gelaten.
Mijn vriendin werkt in een gesloten inrichting in de acute psychiatrie dagelijks met de zwaarste gevallen.
Instellingen mogen vrijwel niemand voor lange tijd "vasthouden" tenzij je een zware veroordeling achter je naam hebt. Pas dan krijgen ze een rechterlijke machtiging om iemand vast te houden. Types als deze Archangel kun je simpelweg niet vasthouden tenzij ze zich echt vergrijpen of echt iets mega strafbaars doen. >.<
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 5 days ago
Iemand die zich vrijwillig aanbiedt om eens gezellig bij hem langs te gaan? :whistle:
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 50 minutes ago
Ik denk dat wij er allemaal niks van snappen en dat hij het als enige wel snapt.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
corneelwr wrote:Ik denk dat wij er allemaal niks van snappen en dat hij het als enige wel snapt.

Image
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
sonnebloem wrote:
Rickzel wrote:
Broken Balance wrote:Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen
Geen aangife, maar heb toen dit topic beetje uit de klauwen liep toen wel een melding er van gemaakt.

#braveburger bla bla maar toch :P wat ik al meerdere keren zeg, die gozer zou maar wat zieks doen.
Volkskrant: Door een melding van forumgebruiker Rickzel, welke ook bekend staat als DJ 2Faced, is een waarschijnlijk drama voorkomen. De jongen maakte melding van zorgelijk gedrag van een andere forumgebruiker die naast wartaal ook bedreigingen deed aan het adres van andere forumgebruikers. Daarnaast uitte hij zich zorgelijk op media als Facebook en YouTube. Door goed optreden van Rickzel is hem het Defqon anthem van 2018 toegewezen.
not the hero you deserve but the one you need
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
xd
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Ik vind dit best wel eng om te zien en lezen :huh:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Kunt duidelijk merken dat de beste man stemmen in zijn hoofd heeft, hoe hij zijn zinnen af maakt, hoe hij telkens weer iets nieuws begint, en hoe hij telkens op zichzelf reageert.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
It's your friendly neighbor Rickzel!
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 5 days ago
Zou hij dit topic nog wel eens lezen?
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026

:huh:
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 2 days ago

Zo, even lekker bedreigen xd

Het is ook net alsof hij een gesprek voert met die personen, zo vaag
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Eindelijk eens iemand met een verhaal.
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Exterkate wrote:Lijkt wel of ie vroeger is gepest en dat nu al die woede eruit komt of zo :x :lol:
Ja dat zegt ie ook. Ze hadden vroeger zijn pasfoto opgehangen aan een muur met foto's van overleden leerlingen.
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Dat is echt ziek
A
Chroman wrote:
Exterkate wrote:Lijkt wel of ie vroeger is gepest en dat nu al die woede eruit komt of zo :x :lol:
Ja dat zegt ie ook. Ze hadden vroeger zijn pasfoto opgehangen aan een muur met foto's van overleden leerlingen.
:huh: Dat is niet bueno
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Mooie mens
Hardtraxx Veteran
7366 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Exterkate wrote:Dat is pretty fucked up ja. Maar is het überhaupt gebruikelijk dat er een muur is met pasfoto's van alle overleden leerlingen? :huh:
Wij hadden op de middelbare school ook een muur met foto's van overleden leerlingen en leraren (die overleden waren toen ze op die school zaten).

Maar er moet wel iets meer mis zijn met die gast dan alleen opgekropte pesterijen.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 22 hours ago
Chroman wrote:
Exterkate wrote:Dat is pretty fucked up ja. Maar is het überhaupt gebruikelijk dat er een muur is met pasfoto's van alle overleden leerlingen? :huh:
Wij hadden op de middelbare school ook een muur met foto's van overleden leerlingen en leraren (die overleden waren toen ze op die school zaten).

Maar er moet wel iets meer mis zijn met die gast dan alleen opgekropte pesterijen.
Ik vind dat echt heel raar. Muur met foto van overleden mensjes van school. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Hij is ook al lang in breed in beeld bij de politie, volgens mij al een keer opgepakt als ik zijn FB goed heb begrepen (een uitdaging an sich) destijds.
pim__ wrote:Ik vind dat echt heel raar. Muur met foto van overleden mensjes van school. :thumbdown:
Ja inderdaad, wtf? Daar heb ik nog nooit van gehoord ook.