Hij is 2 maanden geleden gestopt
View on YouTube
View on YouTube
wrote:Mensen die kritisch denken +1
Ik moest aan Tony Montana vs Yankee-accent denken.wrote:Elke keer als ik zijn stem hoor moet ik hieraan denken:
View on YouTube
Dit staat er sinds gister op :pLogan van Engelen
17 hrs ·
So, people going to understand the problem yet? Still not? I am god, that one that wrote the fucking biblical texts. And I have a video series detailing how I create and how that fits together in a puzzle I created, and it, now, right at this moment, still has limited views.. But fucking garbage, complete garbage on youtube has millions of views.. I really am going to hurt a lot of you people, really, really bad.... Really bad....
uhhh iemand die bij de politie werkt?No... People are not going to win from me. Not a single one you... What I am going to do, if you do not rekognize me as who I really am, is kill myself. And since I have inlimited time, what I am going to do then, is call you outside time and space one by one, and smash your fucking face in, until I get bored. Then I am going to put you in a hole, with infinite pain inflicted on you for eternity and move on to the next person, until you are all in that goddamn hole.. How can you not understand this?
Maar natuurlijk denkt Sander weer anders dan de restwrote:Prima kerel niks mis mee.
Precies. Afwachten tot we hem in het nieuws zien met 'Verwarde man steekt man (21) neer in druk centrum'.wrote:Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen
Hij is de oprichter van Radio 538???So, here it is again, you dumbass atheists.. Logan=5 van=3 Engelen=5+14+7+5+12+5+14=62 6+2=8, 538.
Ik dacht exact hetzelfde. Ze kunnen best eens even gaan aankloppen bij meneer.wrote:Precies. Afwachten tot we hem in het nieuws zien met 'Verwarde man steekt man (21) neer in druk centrum'.wrote:Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen
Geen aangife, maar heb toen dit topic beetje uit de klauwen liep toen wel een melding er van gemaakt.wrote:Volgens mij als je oprecht aangifte doet hiermee en dat account er bij pakt, denk ik wel dat ome politie aan gaat kloppen