Speel zelf als Thief.
Ik ben 'elementalist'Jurheinen wrote:Welke classes speelt iedereen eigenlijk? Ik zelf zat te twijfelen tussen Warrior/Guardian/Thief.. Sowieso melee dus
Ik ben 'elementalist'Jurheinen wrote:Welke classes speelt iedereen eigenlijk? Ik zelf zat te twijfelen tussen Warrior/Guardian/Thief.. Sowieso melee dus
jup ik ook wie haalt me over?mrazura wrote:Ik twijfel beetje om deze game ook te kopen
Ik. Beste MMO sinds WoW-vanilla. Misschien nog wel beter. Het levelen is in ieder geval zwaar vet, terwijl ik daar normaal best wel een hekel aan heb. Nu vind ik het oprecht gewoon leuk om te levelen en denk ik dat ik ga balen als ik 80 ben.wesskeej wrote:jup ik ook wie haalt me over?mrazura wrote:Ik twijfel beetje om deze game ook te kopen
Heb je ook jobs die je kan uitvoeren? Bij silkroad online had je vroeger thieving/trader en hunter jobs. Dat vond ik eigenlijk het leukste.Chukkels wrote:Ik. Beste MMO sinds WoW-vanilla. Misschien nog wel beter. Het levelen is in ieder geval zwaar vet, terwijl ik daar normaal best wel een hekel aan heb. Nu vind ik het oprecht gewoon leuk om te levelen en denk ik dat ik ga balen als ik 80 ben.
Hoop vandaag level 50 te halen, ben nu 47.
Ja ik ben dus echt een beetje klaar met die wizard/mage type classes. Echt bij elke MMO waar ik ze heb gespeeld is het zelfde. Fireball! Frostbolt! Earthquake! Owh lijp man, elk spel dezelfde spellsroberttt wrote:Ik ben 'elementalist'Jurheinen wrote:Welke classes speelt iedereen eigenlijk? Ik zelf zat te twijfelen tussen Warrior/Guardian/Thief.. Sowieso melee dusen dan als rass een vrouwelijke human
Hier ook. Robert ging vaak dood toen ik met hem ging questenJurheinen wrote:Ja ik ben dus echt een beetje klaar met die wizard/mage type classes. Echt bij elke MMO waar ik ze heb gespeeld is het zelfde. Fireball! Frostbolt! Earthquake! Owh lijp man, elk spel dezelfde spellsroberttt wrote:Ik ben 'elementalist'Jurheinen wrote:Welke classes speelt iedereen eigenlijk? Ik zelf zat te twijfelen tussen Warrior/Guardian/Thief.. Sowieso melee dusen dan als rass een vrouwelijke human
en ze zijn altijd zo squishy, hoe is dat hier?
En je bent al zo verroberttt wrote:Ik maak maandag een nieuwe char aan denk ik... fuck die mage maar
Ga veels te vaak dood :pChukkels wrote:En je bent al zo verroberttt wrote:Ik maak maandag een nieuwe char aan denk ik... fuck die mage maar
Kom eens online, ik heb een leuke quest die fucking veel XP geeft, aangezien je duizenden mobs moet killen. Ik ga steeds expres dood, zodat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen en de XP opnieuw krijg. 77 XP per mob.roberttt wrote:Ga veels te vaak dood :pChukkels wrote:En je bent al zo verroberttt wrote:Ik maak maandag een nieuwe char aan denk ik... fuck die mage maar
Skill sets aanpassen en weapons wisselen maakt vaak een groot verschil.roberttt wrote:Ik maak maandag een nieuwe char aan denk ik... fuck die mage maar
Ik ook haha, over maandje of 2 maar eens upgraden (eindelijk, ben al 2 maanden aan het zoeken). Dan direct GW2 kopen, lijkt me echt vetOx_Ite wrote:Dangit, wil dit spel ook zo graag, maar moet dan eerst voor een betere pc zorgen. Nog even sparen...
Hmmm.... dat is best wel klote :pJurheinen wrote:Wil ik hem online kopen, is die sold out
EDIT: Nu dus ook bij de Intertoys hier, en ook bij de winkels hier in de buurt
Heb hem inmiddels via www.g2play.netroberttt wrote:Hmmm.... dat is best wel klote :pJurheinen wrote:Wil ik hem online kopen, is die sold out
EDIT: Nu dus ook bij de Intertoys hier, en ook bij de winkels hier in de buurt
roberttt wrote:Nice! Ik ben bijna lvl 70morgen wel lvl 80