Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik doe volgens mij echt iets verkeerd.. Ben nu een lvl7 bandit die een lvl8 missie moet doen. Is natuurlijk al wat lastiger, maar ik ga echt de hele tijd dood.. Iemand die mij kan helpen het spel net iets beter te begrijpen? Heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Teknizion wrote:Ik doe volgens mij echt iets verkeerd.. Ben nu een lvl7 bandit die een lvl8 missie moet doen. Is natuurlijk al wat lastiger, maar ik ga echt de hele tijd dood.. Iemand die mij kan helpen het spel net iets beter te begrijpen? Heb het gevoel dat ik iets verkeerd doe.
Wat is je charname/accountname? Help ik je wel ff ingame en geef ik je een ginvite ^^
Donateur
last seen Sep 2023
Teknizion.3765

Ben ondertussen alweer lvl9. Kwam er achter dat je als class niet gebonden bent aan 1 soort wapen. Short-bow bij Thief's zijn echt heerlijk, ga meteen stappen vooruit!
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
En nog steeds kan ik niet in de guild praten, raar.. Iemand anders ook dit probleem?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Mellow wrote:En nog steeds kan ik niet in de guild praten, raar.. Iemand anders ook dit probleem?
Je bent echt de enige :huh:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Chukkels wrote:
Mellow wrote:En nog steeds kan ik niet in de guild praten, raar.. Iemand anders ook dit probleem?
Je bent echt de enige :huh:
Wss op de een of andere manier zichzelf gemuted.

Klassiek!
Dat had ik namelijk de eerste paar keer ook bij WoW.
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Al opgelost :) Had nog niet op een knop gedrukt zodat ik de guild ook daadwerkelijk doe representen hehe. Let the spamming begin!
D
Mellow wrote:Al opgelost :) Had nog niet op een knop gedrukt zodat ik de guild ook daadwerkelijk doe representen hehe. Let the spamming begin!
Haha herkenbaar
En jij ook Far shiverpeaks dus?
Welke guild?
Ps: far shiverpeaks is wel ziek overpowered in pvp :lol:
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
dellionNL wrote:
Mellow wrote:Al opgelost :) Had nog niet op een knop gedrukt zodat ik de guild ook daadwerkelijk doe representen hehe. Let the spamming begin!
Haha herkenbaar
En jij ook Far shiverpeaks dus?
Welke guild?
Ps: far shiverpeaks is wel ziek overpowered in pvp :lol:
Hardtraxx Wappies guild natuurlijk :P Enne ja Far Shiverpeaks idd
Ik ga ook maar weer es spelen nu :love:

/edit: Laat maar, lukt niet om in te loggen.. Ze zijn ermee bezig volgens Facebook
Last edited by Mellow on 30 Aug 2012 12:43, edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
gvd... kom er weer niet in :/ Hoe haal ik de lvl 50 dan vandaag :cry:
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
roberttt wrote:gvd... kom er weer niet in :/ Hoe haal ik de lvl 50 dan vandaag :cry:
Idd... Zo kom ik niet boven level 10 uit deze week hè!
Donateur
last seen Sep 2023
Wie nodigt mij uit voor de Guild?
Donateur
last seen Sep 2014
Ik zit er om de een of vage reden niet meer in.. party werkt ook al niet :/ snap er niks van

wel lvl 48 :cool:
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Jongens kunnen jullie wel spelen op Far Shiverpeaks? Ik kan 5 minuten spelen, en dan word ik eruit gegooid omdat de connectie met de server verloren is...
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Mellow wrote:Jongens kunnen jullie wel spelen op Far Shiverpeaks? Ik kan 5 minuten spelen, en dan word ik eruit gegooid omdat de connectie met de server verloren is...
Ze willen je nu al niet meer. :cool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik ben bezig met een inhaalrace op Kaboem, level 37 nu. :P Maar zijn er veel problemen op Far Shiverpeaks dan? Ik heb ondertussen ff gebruik gemaakt van de free transfer mogelijkheid naar Ring of Fire. Daar heb ik geen enkel probleem op ondervonden.
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Kun je daarna weer free terug transferen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Mellow wrote:Kun je daarna weer free terug transferen?
Yep, dat kan. Unlimited transfers in de eerste week na de release.
Donateur
last seen Sep 2014
hopaa lvl 51 :cool:
M
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
Olijfboompje wrote:
Mellow wrote:Jongens kunnen jullie wel spelen op Far Shiverpeaks? Ik kan 5 minuten spelen, en dan word ik eruit gegooid omdat de connectie met de server verloren is...
Ze willen je nu al niet meer. :cool:
Dankje :cry:

E-mail authentication :bomb:
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik twijfel beetje om deze game ook te kopen :P
Donateur
last seen Sep 2023
Het mooiste van deze game is toch denk ik wel de non-subscription fee. Als ik vroeger altijd een MMORPG kocht (WoW etc) Dan moest en zou ik het meteen helemaal kapot spelen, omdat je eerst een maandje gratis krijgt.. Nu heb ik dat gevoel niet, ik speel gewoon heel erg rustig en wanneer ik zin heb.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Godver wat is die Ascalon Catacombs instance lastig. Het is ook wel een beetje een retard-check (je ziet duidelijk dat er genoeg 12-jarigen dit spel spelen xd ) maar er is gewoon echt tactiek voor nodig om de instance te clearen. Dat was met WoW en SWTOR wel anders op de lagere levels. :lol:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Teknizion wrote:Het mooiste van deze game is toch denk ik wel de non-subscription fee. Als ik vroeger altijd een MMORPG kocht (WoW etc) Dan moest en zou ik het meteen helemaal kapot spelen, omdat je eerst een maandje gratis krijgt.. Nu heb ik dat gevoel niet, ik speel gewoon heel erg rustig en wanneer ik zin heb.
Heerlijk spelletje dit he :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Welke classes speelt iedereen eigenlijk? Ik zelf zat te twijfelen tussen Warrior/Guardian/Thief.. Sowieso melee dus