Stel: Je krijg ongelofelijk veel geld aangeboden. Je hoeft de rest van je leven niet meer te werken. Maar er is één voorwaarde; een onbekend persoon zal hierdoor doodgaan. Wat de fuck ga je doen?!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
The Box zitten kijken? 
Wss wel idd haha, maar daar kregen ze toch (maar) 1 miljoen?JVDM wrote:The Box zitten kijken?
Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
Hahahaha Ik heb niet eens the box kwam m ergens anders tegen ik dacht sterke gewetensvraag! :p
Ik zou het geld kiezen. Ik zou het vreselijk vinden voor die onbekende maar ik ga toch voor mijn eigen geluk. Dat ik die ander niet ken maakt de keuze gemakkelijker.
flevoboys wrote:Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
HardstyleForEvah wrote:flevoboys wrote:Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
Draidy wrote:Ik zou het geld kiezen. Ik zou het vreselijk vinden voor die onbekende maar ik ga toch voor mijn eigen geluk. Dat ik die ander niet ken maakt de keuze gemakkelijker.
er gaan ook mensen dood zonder dat je een bedrag aangeboden krijgt
dus doe mij het geld maar
dus doe mij het geld maar
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
GELD godverdomme.
Dylan-E wrote:HardstyleForEvah wrote:flevoboys wrote:Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
Money doekoe cash duimkruid pecunia duiten geld
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 2 days ago
Stelletje moraalridders, gewoon het geld pakken. Er gaan genoeg mensen dood op een dag in de wereld, kan ik ook prima mee leven
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
geef geld, die ene persoon minder geeft niet
Draidy wrote:Ik zou het geld kiezen. Ik zou het vreselijk vinden voor die onbekende maar ik ga toch voor mijn eigen geluk. Dat ik die ander niet ken maakt de keuze gemakkelijker.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Money ftw.
Daveytl wrote:Al waren het er gvd een miljoen
-
S
Zolang het een onbekend persoon is ga ik voor het geld...
Het zou natuurlijk wel anders zijn als je met die familie geconfronteerd wordt...
Het zou natuurlijk wel anders zijn als je met die familie geconfronteerd wordt...
-
B
Dit ja. De mensen die nu 'nee' invullen vanuit een ethisch oogpunt, zullen toch nog wel even 2x nadenken als ze daadwerkelijk voor de keuze komen te staan.Jurheinen wrote:Stelletje moraalridders, gewoon het geld pakken. Er gaan genoeg mensen dood op een dag in de wereld, kan ik ook prima mee leven