Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Wat doe jij?!
Ik zou voor het geld gaan! Ik heb schijt ik ken die ander toch niet 76%  76%  [ 57 ]
Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken. 24%  24%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 75
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 08:57 

Hardtraxx Veteran

Moeilijk, ik weet niet of ik zou kunnen leven met het idee dat er iemand door mij dood is gegaan. Dat is net zoiets als moeten leven met dat je iemand hebt doodgereden doordat je dronken was ofzo.

Heb toch ja gestemd want lalala geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 10:34 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Dat is net zoiets als moeten leven met dat je iemand hebt doodgereden doordat je dronken was ofzo.

Heb toch ja gestemd want lalala geld.

alleen krijg je daar geen geld voor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 10:50 

Hardtraxx Veteran

Maar je hebt er wel een leuke avond voor gehad, anders was je niet dronken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 13:03 

Hardtraxxer

Ik zou het geld niet aannemen. Het is moreel gezien niet verantwoord om een ander mens als middel te gebruiken om je doel te bereiken, behalve als diegene er toestemming voor zou geven. Ten tweede gaat dat geld mij niet gelukkig maken, omdat ik zoveel geld niet nodig heb en omdat ik mijn hele leven met het idee zit dat diegene voor mij is gestorven.

Ik vind dit idee echt misselijkmakend. Ik denk dat de meerderheid voor het geld zou kiezen, wat maar weer eens aangeeft dat we in een smerige kapitalistische en materialistische wereld leven en dat we elkaar niks gunnen, zelfs niet het bestaansrecht.

chicken schreef:
Maar je hebt er wel een leuke avond voor gehad, anders was je niet dronken. :P

Juist niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

Voor het laatste gekozen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 16:55 

Hardtraxx Beheerder

flevoboys schreef:
Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 13:41 

Hardtraxx Veteran

Niet aannemen. Wordt wss gelukkiger met normale baan en inkomen en leven dan met kapot veel geld iemands dood op me geweten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 19:38 

Hardtraxxer

Ik sta hier wel een beetje van te kijken! Ik had niet verwacht dat jullie zo zouden zijn. Het mag dan wel een onbekend persoon zijn, toch zou ik er niet mee te leven. En geld maakt echt niet gelukkig hoor, geloof mij maar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2013 20:49 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Ik sta hier wel een beetje van te kijken! Ik had niet verwacht dat jullie zo zouden zijn. Het mag dan wel een onbekend persoon zijn, toch zou ik er niet mee te leven. En geld maakt echt niet gelukkig hoor, geloof mij maar!

ligt eraan hoe je er me om gaat, want met veel geld gaat alles toch een stukje makkelijker, je hebt geen zorgen meer wat betreft kan ik dit leuke dagje uit wel doen of zit ik dan aan het eind van de maand zonder geld om van te leven bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Met veel geld kun je ook weer veel levens redden als je wilt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:25 

Hardtraxx Veteran

Als dit ook maar een beetje serieus is ingevuld ben ik echt zwaar teleurgesteld in jullie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik ben de laatste tijd sowieso meer en meer teleurgesteld in iedereen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ik ben de laatste tijd sowieso meer en meer teleurgesteld in iedereen xd

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:00 

Hardtraxxer

Voor de moraal-ridders; Je kan met het geld ook veel stervende en zieken mensen redden. De dood van 1 persoon kun je omzetten in de redding van honderden (operaties betalen voor gezinnen met weining geld, geld sturen naar afrika, naar goede doelen sturen die mensen en dieren redden)

Sowieso het geld dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2013 14:15 

Voor de moraalridders: het leven is hard voor iedereen dus ipv. je geld op te sturen naar mensen die je niet kent of landen die niet eens in je continent liggen, moet je er zelf van gaan genieten, je leeft toch max. 80 jaar... Geniet zelf van je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 18:31 

Hardtraxxer

Basscow schreef:
Voor de moraal-ridders; Je kan met het geld ook veel stervende en zieken mensen redden. De dood van 1 persoon kun je omzetten in de redding van honderden (operaties betalen voor gezinnen met weining geld, geld sturen naar afrika, naar goede doelen sturen die mensen en dieren redden)

Sowieso het geld dus

Kan ik hieruit opmaken dat je het volle bedrag zult overmaken aan goede doelen etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Stinkjanus schreef:
Basscow schreef:

Sowieso het geld dus

Kan ik hieruit opmaken dat je het volle bedrag zult overmaken aan goede doelen etc?

Hij zegt "Voor de moraal-ridders:".
Ik neem dus aan dat 'ie bedoelt dat mensen die het geld zouden afwijzen het beter kunnen aannemen en doneren aan goede doelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 20:49 

Hardtraxxer

Hmmm geld is en blijft wel aantrekkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2013 00:55 

Hardtraxx Veteran

Basscow schreef:

Sowieso het geld dus

True, maar dan is het geen gewetensvraag meer. Gaat er meer om of je liever 1m voor jezelf hebt of iemand anders z'n leven redt. Is niet letterlijk zo gesteld, weet ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 13:29 

money
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2013 15:51 

Hardtraxx Addict

Fuck that geef mij het geld maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2013 11:22 

Hardtraxx Veteran

Doet me een beetje hier aan denken :P :

Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic