Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 9 hours ago

Wat doe jij?!

Ik zou voor het geld gaan! Ik heb schijt ik ken die ander toch niet
57
76%
Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
18
24%

Total votes: 75

C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Moeilijk, ik weet niet of ik zou kunnen leven met het idee dat er iemand door mij dood is gegaan. Dat is net zoiets als moeten leven met dat je iemand hebt doodgereden doordat je dronken was ofzo.

Heb toch ja gestemd want lalala geld.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 27 days ago
chicken wrote:Dat is net zoiets als moeten leven met dat je iemand hebt doodgereden doordat je dronken was ofzo.

Heb toch ja gestemd want lalala geld.

alleen krijg je daar geen geld voor xd
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Maar je hebt er wel een leuke avond voor gehad, anders was je niet dronken. :P
Hardtraxxer
344 posts member since 2013
last seen Feb 2014
Ik zou het geld niet aannemen. Het is moreel gezien niet verantwoord om een ander mens als middel te gebruiken om je doel te bereiken, behalve als diegene er toestemming voor zou geven. Ten tweede gaat dat geld mij niet gelukkig maken, omdat ik zoveel geld niet nodig heb en omdat ik mijn hele leven met het idee zit dat diegene voor mij is gestorven.

Ik vind dit idee echt misselijkmakend. Ik denk dat de meerderheid voor het geld zou kiezen, wat maar weer eens aangeeft dat we in een smerige kapitalistische en materialistische wereld leven en dat we elkaar niks gunnen, zelfs niet het bestaansrecht.
chicken wrote:Maar je hebt er wel een leuke avond voor gehad, anders was je niet dronken. :P
Juist niet.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Voor het laatste gekozen :innocent:
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
flevoboys wrote:Gestemd op : Ik zou het geld niet kunnen aannemen. Ik kan er niet mee leven dat er iemand dood gaat. Straks zijn er kinderen die hierdoor hun vader of moeder kwijtraken.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Niet aannemen. Wordt wss gelukkiger met normale baan en inkomen en leven dan met kapot veel geld iemands dood op me geweten.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Ik sta hier wel een beetje van te kijken! Ik had niet verwacht dat jullie zo zouden zijn. Het mag dan wel een onbekend persoon zijn, toch zou ik er niet mee te leven. En geld maakt echt niet gelukkig hoor, geloof mij maar!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Stinkjanus wrote:Ik sta hier wel een beetje van te kijken! Ik had niet verwacht dat jullie zo zouden zijn. Het mag dan wel een onbekend persoon zijn, toch zou ik er niet mee te leven. En geld maakt echt niet gelukkig hoor, geloof mij maar!
ligt eraan hoe je er me om gaat, want met veel geld gaat alles toch een stukje makkelijker, je hebt geen zorgen meer wat betreft kan ik dit leuke dagje uit wel doen of zit ik dan aan het eind van de maand zonder geld om van te leven bijvoorbeeld.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Met veel geld kun je ook weer veel levens redden als je wilt :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Als dit ook maar een beetje serieus is ingevuld ben ik echt zwaar teleurgesteld in jullie :(
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik ben de laatste tijd sowieso meer en meer teleurgesteld in iedereen xd
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 2 days ago
The Skribbler wrote:Ik ben de laatste tijd sowieso meer en meer teleurgesteld in iedereen xd
:aww:
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Voor de moraal-ridders; Je kan met het geld ook veel stervende en zieken mensen redden. De dood van 1 persoon kun je omzetten in de redding van honderden (operaties betalen voor gezinnen met weining geld, geld sturen naar afrika, naar goede doelen sturen die mensen en dieren redden)

Sowieso het geld dus
S
Voor de moraalridders: het leven is hard voor iedereen dus ipv. je geld op te sturen naar mensen die je niet kent of landen die niet eens in je continent liggen, moet je er zelf van gaan genieten, je leeft toch max. 80 jaar... Geniet zelf van je geld.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Basscow wrote:Voor de moraal-ridders; Je kan met het geld ook veel stervende en zieken mensen redden. De dood van 1 persoon kun je omzetten in de redding van honderden (operaties betalen voor gezinnen met weining geld, geld sturen naar afrika, naar goede doelen sturen die mensen en dieren redden)

Sowieso het geld dus
Kan ik hieruit opmaken dat je het volle bedrag zult overmaken aan goede doelen etc?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Stinkjanus wrote:
Basscow wrote:Voor de moraal-ridders; Je kan met het geld ook veel stervende en zieken mensen redden. De dood van 1 persoon kun je omzetten in de redding van honderden (operaties betalen voor gezinnen met weining geld, geld sturen naar afrika, naar goede doelen sturen die mensen en dieren redden)

Sowieso het geld dus
Kan ik hieruit opmaken dat je het volle bedrag zult overmaken aan goede doelen etc?
Hij zegt "Voor de moraal-ridders:".
Ik neem dus aan dat 'ie bedoelt dat mensen die het geld zouden afwijzen het beter kunnen aannemen en doneren aan goede doelen.
Hardtraxxer
153 posts member since 2013
last seen Mar 2015
Hmmm geld is en blijft wel aantrekkelijk
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026

Sowieso het geld dus
True, maar dan is het geen gewetensvraag meer. Gaat er meer om of je liever 1m voor jezelf hebt of iemand anders z'n leven redt. Is niet letterlijk zo gesteld, weet ik.
B
money
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Fuck that geef mij het geld maar.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Doet me een beetje hier aan denken :P :