Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 1262  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:37 

Hardtraxx Elite

Ik vond headhunterz sowieso al hele tijd niks meer, maar z'n ego past niet meerin een concertzaal.. Waarom moet hoj altijd iedereen naar beneden halen zelfde actie als hij deed met deadmau ook een arrogante kwal trouwens maargoed gaatie maar lekker voor dagjesmensen producen ga ik wel rusten alstie draait
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 13:54 

Hardtraxx Veteran

Voor mij heeft HHZ juist de laatste tijd weer respect terug gewonnen en dit soort acties dragen daar ook aan bij. :)

Tuurlijk is het niet erg subtiel om het open en bloot op facebook en twitter te gooien en ook niet erg collegiaal, maar volgers 'kopen' om populairder te lijken vind ik persoonlijk nog een groot stuk lager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:04 

Hardtraxx Elite

Wat hhz moet doen is toch echt zich meer terug bezighouden met muziek ipv dattie andwre dj's neerhaalt het zijn je collega's en hij denkt alleen maar na over wat de meeste mensen leuk vinden om zo een groot dj te worden.. En dat gebitch tussen dj's manman hoe oud ben je
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:33 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Ik vond headhunterz sowieso al hele tijd niks meer, maar z'n ego past niet meerin een concertzaal.. Waarom moet hoj altijd iedereen naar beneden halen zelfde actie als hij deed met deadmau ook een arrogante kwal trouwens maargoed gaatie maar lekker voor dagjesmensen producen ga ik wel rusten alstie draait

Wat deed 'ie bij/met deadmau dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 14:47 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz kwam deadmau5 tegen op een feestje in the US of A en toen hij op hem afstapte reageerde meneer muis op niet al te vriendelijke toon dat het hem niet zoveel boeide dat Willem een fan is. Vervolgens zette willem het op twitter en werd muisje vervolgens boos omdat willem een bekende DJ blijkt te zijn en de rat er nu slecht op staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:07 

Hardtraxx Veteran

Bezig met het binnenhalen van Diablo 3 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:21 

Bierkoning

De beste amateurclub van Nederland zijn :cool: Wat een feest gisteren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 15:44 

Hardtraxx Beheerder

Noisecontrollers facebook schreef:
Dutch Only,

Message for Zatox and Headhunterz
http://www.dumpert.nl/mediabase/2132981 ... media.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 17:14 

Hardtraxx Addict

chicken schreef:
Headhunterz kwam deadmau5 tegen op een feestje in the US of A en toen hij op hem afstapte reageerde meneer muis op niet al te vriendelijke toon dat het hem niet zoveel boeide dat Willem een fan is. Vervolgens zette willem het op twitter en werd muisje vervolgens boos omdat willem een bekende DJ blijkt te zijn en de rat er nu slecht op staat.

Deadmau5 >>>> HHZ
imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:22 

Hardtraxx Veteran

De ontknoping in de PL natuurlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:25 

Hardtraxx Elite

Haha leuk dat een kind van drie bij vazard zegt mooimooi en bij headhunterz - spaceman lelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
chicken schreef:

Deadmau5 >>>> HHZ
imo.

van beide gewoon niet netjes toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:35 

Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Gefeliciteerd :thumbup:

Draidy schreef:
Gefeliciteerd :thumbsup:

Dankje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:55 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
chicken schreef:

Deadmau5 >>>> HHZ
imo.

Mijn bericht staat los van zijn muziek. Vind het gewoon raar dat je eerst arrogant gaat zitten doen, en dan boos wordt als je het een keer bij de verkeerde doet, iemand met veel volgers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:58 

Hardtraxx Veteran

Deadmau5, ik heb wel vaker gehoord dat het een ontiegelijk arrogant mannetje was, en dit verduidelijkte dat ook wel. Daarnaast, Deadmau5 vind ik niet zo top meer tegenwoordig. Kwaliteit van zijn muziek is erg goed, maar verder is het, zoals de titel van één van zijn tracks op het album, een 'one trick pony'. Hij maakt een deuntje, en daar borduurt ie een compleet nummer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Hier heb ik dan wel weer vreselijk om kunnen lachen :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:35 

Hardtraxx Addict

hahahaha super streek natuurlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 19:39 

Hardtraxx Crew

Hellmond :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:17 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:

Tilburg (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 21:18 

wootum schreef:

messentrekkers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:06 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Ben zelf voor MVV en zie dus niets liever dan dat VVV eruit vliegt, maar aangezien ik Helmond (met alle respect) een ontzettend kutdorp vind... bevind ik mij nu dus in een lose/lose situatie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:16 

Hardtraxx Crew

PierrePruuk schreef:
wootum schreef:

Ben zelf voor MVV en zie dus niets liever dan dat VVV eruit vliegt, maar aangezien ik Helmond (met alle respect) een ontzettende kutstad vind... bevind ik mij nu dus in een lose/lose situatie :mad:

Haha vertel? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 22:34 

Hardtraxx Veteran

Vorig jaar of 2 jaar geleden geweest, zat ik in het thuisvak. Wat een paupers zaten me daar tussen zeg :P. Maargoed, Helmond Sport in de Eredivisie? Ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2012 23:06 

Hardtraxx Addict

XtD schreef:
Deadmau5, ik heb wel vaker gehoord dat het een ontiegelijk arrogant mannetje was, en dit verduidelijkte dat ook wel. Daarnaast, Deadmau5 vind ik niet zo top meer tegenwoordig. Kwaliteit van zijn muziek is erg goed, maar verder is het, zoals de titel van één van zijn tracks op het album, een 'one trick pony'. Hij maakt een deuntje, en daar borduurt ie een compleet nummer op.

Heb dat eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Maar daar heb ik wel een hekel aan. Helaas kan HHZ er zelf ook wel wat van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2012 00:57 

Fanatiek zitten leren. Voelt zich trots.
Vorige  1 ... 386, 387, 388, 389, 390, 391, 392 ... 1262  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic