O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik vond headhunterz sowieso al hele tijd niks meer, maar z'n ego past niet meerin een concertzaal.. Waarom moet hoj altijd iedereen naar beneden halen zelfde actie als hij deed met deadmau ook een arrogante kwal trouwens maargoed gaatie maar lekker voor dagjesmensen producen ga ik wel rusten alstie draait
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Voor mij heeft HHZ juist de laatste tijd weer respect terug gewonnen en dit soort acties dragen daar ook aan bij. :)

Tuurlijk is het niet erg subtiel om het open en bloot op facebook en twitter te gooien en ook niet erg collegiaal, maar volgers 'kopen' om populairder te lijken vind ik persoonlijk nog een groot stuk lager.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Wat hhz moet doen is toch echt zich meer terug bezighouden met muziek ipv dattie andwre dj's neerhaalt het zijn je collega's en hij denkt alleen maar na over wat de meeste mensen leuk vinden om zo een groot dj te worden.. En dat gebitch tussen dj's manman hoe oud ben je
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Onthafloorx wrote:Ik vond headhunterz sowieso al hele tijd niks meer, maar z'n ego past niet meerin een concertzaal.. Waarom moet hoj altijd iedereen naar beneden halen zelfde actie als hij deed met deadmau ook een arrogante kwal trouwens maargoed gaatie maar lekker voor dagjesmensen producen ga ik wel rusten alstie draait
Wat deed 'ie bij/met deadmau dan?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Headhunterz kwam deadmau5 tegen op een feestje in the US of A en toen hij op hem afstapte reageerde meneer muis op niet al te vriendelijke toon dat het hem niet zoveel boeide dat Willem een fan is. Vervolgens zette willem het op twitter en werd muisje vervolgens boos omdat willem een bekende DJ blijkt te zijn en de rat er nu slecht op staat.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Bezig met het binnenhalen van Diablo 3 :loving:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
De beste amateurclub van Nederland zijn :cool: Wat een feest gisteren :D
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Noisecontrollers facebook wrote: Dutch Only,

Message for Zatox and Headhunterz
http://www.dumpert.nl/mediabase/2132981 ... media.html
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
chicken wrote:Headhunterz kwam deadmau5 tegen op een feestje in the US of A en toen hij op hem afstapte reageerde meneer muis op niet al te vriendelijke toon dat het hem niet zoveel boeide dat Willem een fan is. Vervolgens zette willem het op twitter en werd muisje vervolgens boos omdat willem een bekende DJ blijkt te zijn en de rat er nu slecht op staat.
Deadmau5 >>>> HHZ
imo.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
De ontknoping in de PL natuurlijk (L)
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha leuk dat een kind van drie bij vazard zegt mooimooi en bij headhunterz - spaceman lelijk
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
MacMichael wrote:
chicken wrote:Headhunterz kwam deadmau5 tegen op een feestje in the US of A en toen hij op hem afstapte reageerde meneer muis op niet al te vriendelijke toon dat het hem niet zoveel boeide dat Willem een fan is. Vervolgens zette willem het op twitter en werd muisje vervolgens boos omdat willem een bekende DJ blijkt te zijn en de rat er nu slecht op staat.
Deadmau5 >>>> HHZ
imo.
van beide gewoon niet netjes toch
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Socializerz wrote:Gefeliciteerd :thumbup:
Draidy wrote:Gefeliciteerd :thumbsup:
Dankje :D
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
MacMichael wrote:
Deadmau5 >>>> HHZ
imo.
Mijn bericht staat los van zijn muziek. Vind het gewoon raar dat je eerst arrogant gaat zitten doen, en dan boos wordt als je het een keer bij de verkeerde doet, iemand met veel volgers.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Deadmau5, ik heb wel vaker gehoord dat het een ontiegelijk arrogant mannetje was, en dit verduidelijkte dat ook wel. Daarnaast, Deadmau5 vind ik niet zo top meer tegenwoordig. Kwaliteit van zijn muziek is erg goed, maar verder is het, zoals de titel van één van zijn tracks op het album, een 'one trick pony'. Hij maakt een deuntje, en daar borduurt ie een compleet nummer op.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Hier heb ik dan wel weer vreselijk om kunnen lachen :D

Genietmomentjes
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
hahahaha super streek natuurlijk :P
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Hellmond :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
wootum wrote:Hellmond :loving: :loving: :loving:
Tilburg (L) (L)
G
messentrekkers?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ben zelf voor MVV en zie dus niets liever dan dat VVV eruit vliegt, maar aangezien ik Helmond (met alle respect) een ontzettend kutdorp vind... bevind ik mij nu dus in een lose/lose situatie :mad:
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
PierrePruuk wrote:
Ben zelf voor MVV en zie dus niets liever dan dat VVV eruit vliegt, maar aangezien ik Helmond (met alle respect) een ontzettende kutstad vind... bevind ik mij nu dus in een lose/lose situatie :mad:
Haha vertel? :P
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vorig jaar of 2 jaar geleden geweest, zat ik in het thuisvak. Wat een paupers zaten me daar tussen zeg :P. Maargoed, Helmond Sport in de Eredivisie? Ben benieuwd :P
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
XtD wrote:Deadmau5, ik heb wel vaker gehoord dat het een ontiegelijk arrogant mannetje was, en dit verduidelijkte dat ook wel. Daarnaast, Deadmau5 vind ik niet zo top meer tegenwoordig. Kwaliteit van zijn muziek is erg goed, maar verder is het, zoals de titel van één van zijn tracks op het album, een 'one trick pony'. Hij maakt een deuntje, en daar borduurt ie een compleet nummer op.
Heb dat eigenlijk nog nooit eerder gehoord. Maar daar heb ik wel een hekel aan. Helaas kan HHZ er zelf ook wel wat van.
D
Fanatiek zitten leren. Voelt zich trots.

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 7 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 11 hours ago