Hier snap ik dus ook de lol niet van, hoezo doe je dat altijd?wrote:wrote:Dan lopen er dus 2 'grappen' door mekaar?![]()
De één denkt aan iets anders kaals en de ander aan het kapsel.![]()
Heldin van de dag
Wat een geweldige grappige opmerking, en dit zeg ik niet alleen maar omdat het een meisje is

Wat een geweldige grappige opmerking, en dit zeg ik niet alleen maar omdat het een meisje is
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur. 
B
Poster van die man van dat voetbalprogramma die je zo geweldig vind?wrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
haha wat een figuur dat je het ook niet snapt hewrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.
Hij snapt het wel, het is gewoon niet zo grappig 
Ik snap de link tussen kale plek aan de muur en kale plek op je hoofd. Maar zo grappig vind ik het niet.wrote:haha wat een figuur dat je het ook niet snapt hewrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.
So much fun.
Morgen weer lekker de gehele dag tennissen
Zin in!
Morgen weer lekker de gehele dag tennissen
Omdat ik jouw intensieve gebruik van dewrote:Hier snap ik dus ook de lol niet van, hoezo doe je dat altijd?wrote:wrote:Dan lopen er dus 2 'grappen' door mekaar?![]()
De één denkt aan iets anders kaals en de ander aan het kapsel.![]()
Last edited by Dakpan on , edited 1 time in total.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik zal geen grappen meer maken.wrote:Ik snap de link tussen kale plek aan de muur en kale plek op je hoofd. Maar zo grappig vind ik het niet.wrote:haha wat een figuur dat je het ook niet snapt hewrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.
Oke, daarmee kun je een zin een bepaalde lading meegeven, zodat men weet hoe de zin bedoelt is. Maar speciaal voor jou zal ik er op gaan letten. Goed?wrote: Omdat ik jouw intensieve gebruik van denogal aan de aparte kant vind.
De kracht zit vaak in de neutrale houding.wrote:Oke, daarmee kun je een zin een bepaalde lading meegeven, zodat men weet hoe de zin bedoelt is. Maar speciaal voor jou zal ik er op gaan letten. Goed?wrote: Omdat ik jouw intensieve gebruik van denogal aan de aparte kant vind.
Hartelijk dank voor de tip. Hier zal ik zeker wat mee gaan doen. Ik ga t cafe opzoeken nu. Ik wens iedereen een prettige voortzetting van deze avond.wrote:De kracht zit vaak in de neutrale houding.wrote:Oke, daarmee kun je een zin een bepaalde lading meegeven, zodat men weet hoe de zin bedoelt is. Maar speciaal voor jou zal ik er op gaan letten. Goed?wrote: Omdat ik jouw intensieve gebruik van denogal aan de aparte kant vind.
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Over banaanslakken gesproken in bobbejaanland hebben ze zulke beestenwrote:Poster van die man van dat voetbalprogramma die je zo geweldig vind?wrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.
wrote:Over banaanslakken gesproken in bobbejaanland hebben ze zulke beestenwrote:Poster van die man van dat voetbalprogramma die je zo geweldig vind?wrote:Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds niets bedacht voor aan de muur.![]()
Terugdenken aan Loudness. Afsluitertje bij crypsis
Damn wat was dat een gruwelijke avond
View on YouTube
View on YouTube
Opskeer?wrote:
OT: ons mam werd 50, epic feest
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Geld verdienen op m'n werk door in de zon te zitten, omdat er niemand is
Met een lekker tostietje en een red bull mm
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Headhunterz op Facebook die Zatox ervan beschuldigt dat hij followers op twitter koopt xD En dan de reacties enzo hahaha
Dit poste hij (hij heeft het verwijderd)
I'm sorry that I have to be the one to publicize this. I know you're not having bad intentions, but it's all relative and attempting to pass your colleagues this way is unfair. I post this to discourage anyone who considered buying likes or follows, because people will find out. Please, just let the music speak for itself.

Dit poste hij (hij heeft het verwijderd)
I'm sorry that I have to be the one to publicize this. I know you're not having bad intentions, but it's all relative and attempting to pass your colleagues this way is unfair. I post this to discourage anyone who considered buying likes or follows, because people will find out. Please, just let the music speak for itself.

Last edited by M-arijn on , edited 1 time in total.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Vooral de reacties op facebook zijn lachwekkend
Eigenlijk zijn reacties op Heady's posts altijd wel lachwekkend.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
get over it, lol broek die zatox 
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Ik vind heady een pik hij denkt maar dat hij ineens superpopulair is en ditdat met z'n commerciële tracks kan er niks aan doen..
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
En al die mensen die er ook reageren dat het helemaal niet erg is en de allerbeste ook wel eens foutjes maken, fucking trieste mensen