Smerige kut junkwrote:Haha zeker! Morgen een hoop cola achterover slaanwrote:Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
![]()
Wij gaan morgen lekker met zijn allen naar de KFC in Aalten, en jij gaat niet mee, lekker puuh!wrote:Smerige kut junkwrote:Haha zeker! Morgen een hoop cola achterover slaanwrote: Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!![]()
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
wrote:Wij gaan morgen lekker met zijn allen naar de KFC in Aalten, en jij gaat niet mee, lekker puuh!wrote: Smerige kut junk
Ssshht we moeten Tom jelly makenwrote:wrote:Wij gaan morgen lekker met zijn allen naar de KFC in Aalten, en jij gaat niet mee, lekker puuh!wrote: Smerige kut junk, gast we hebben nog geen eens een mac
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
In dat geval! Owh die KFC hier, die is lekker! Man man, echt de beste kfc ooitwrote:Ssshht we moeten Tom jelly makenwrote:
, gast we hebben nog geen eens een mac
wrote:In dat geval! Owh die KFC hier, die is lekker! Man man, echt de beste kfc ooitwrote:Ssshht we moeten Tom jelly makenwrote:
, gast we hebben nog geen eens een mac
De set van Zany op Loudness 2011 op B2S radio 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Waar dan?wrote:De set van Zany op Loudness 2011 op B2S radio
Is die nu op? Want ik hoor Just As Easywrote:De set van Zany op Loudness 2011 op B2S radio
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ik dus ookwrote:Is die nu op? Want ik hoor Just As Easywrote:De set van Zany op Loudness 2011 op B2S radio
Het zou er atans opkomen volgens B2S. Maar dit is idd nikswrote:Ik dus ookwrote:Is die nu op? Want ik hoor Just As Easywrote:De set van Zany op Loudness 2011 op B2S radio
Ik vraag me af of The R3belz wel is geweest. B2S kennende.....
J
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Ja die is geweestwrote:Ik vraag me af of The R3belz wel is geweest. B2S kennende.....
Sierd de Vos trending na de samenvatting van "Atleti - Balencia" en het verhaal van Derksen 

Ik heb het gemistwrote:Sierd de Vos trending na de samenvatting van "Atleti - Balencia" en het verhaal van Derksen
Koekkoek
Ik ging echt volledig stuk op de bank, tranen vloeiden van het lachen over mn wangen man, vooral die Gijp zorgt door zijn aanstekelijke gegiechel me buikpijn

Ik ging echt volledig stuk op de bank, tranen vloeiden van het lachen over mn wangen man, vooral die Gijp zorgt door zijn aanstekelijke gegiechel me buikpijn
Sierd flikte het een dramatische samenvatting eruit te persen met werkelijk belachelijke uitspraken, en Derksen ging erop loswrote:Ik heb het gemistwrote:Sierd de Vos trending na de samenvatting van "Atleti - Balencia" en het verhaal van Derksen
Wat dan?
Ik vond het juist zeer vermakelijkwrote:Sierd flikte het een dramatische samenvatting eruit te persen met werkelijk belachelijke uitspraken, en Derksen ging erop loswrote:Ik heb het gemistwrote:Sierd de Vos trending na de samenvatting van "Atleti - Balencia" en het verhaal van Derksen
Wat dan?
schitterend
gijpie was ook weer lekker bezig haha.
Was het ook, maar dramatisch qua niveauwrote:Ik vond het juist zeer vermakelijk
Kijk je wel eens vaker Spaans voetbal? Dan hoor je Sierd dit vaker doen, ik kan me er prima mee vermaken.
Koekkoekwrote:gijpie was ook weer lekker bezig haha.