je lult!wrote:
G
G
doe dat maar jawrote:Zal ik je zo even vriendenverzoek sturen?
G
ik wist etwrote:Shit nu val ik alsnog door de mand

B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Dank uwrote:Netjeswrote:Vandaag m'n eerste auto verkocht @ stage
Voelt goed.
G
ik had ook ooit een foto van jou gezien met Joooorrit op Intentswrote:Damn waarom heb ik je dan ook gemeet op MoH
Dit iswrote:Wat is dit dan?:wrote: Gaat om het feit dat ie Code Black en Zatox raw noemt
View on YouTube
View on YouTube
Stuiterbal
Gejat
Het Project One album voor de zoveelste keer aan hebben staan 
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Laatste hertentamen en Sociale hygiene verklaring gehaald 
Zo'n geniaal album!wrote:Het Project One album voor de zoveelste keer aan hebben staan
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Usb van muis in iemands laptop gedaan voor de pauze, nu alles weg klikken en die gast gaat zijn laptop opnieuw opstarten 
C
zoiets doen wij ook, maar dan alles veranderen, scherm op z'n kop, ranzige achtergronden, msn hacks, facebook hacks...wrote:Usb van muis in iemands laptop gedaan voor de pauze, nu alles weg klikken en die gast gaat zijn laptop opnieuw opstarten
zelfs telefoons zijn niet veilig!
A
Super lache
Printscreen van bureaublad maken, pijltje uit beeld, en die instellen als achtergrond. Dan alle snelkoppelingen weg halen en de balk naar beneden slepen. Haha.wrote:zoiets doen wij ook, maar dan alles veranderen, scherm op z'n kop, ranzige achtergronden, msn hacks, facebook hacks...wrote:Usb van muis in iemands laptop gedaan voor de pauze, nu alles weg klikken en die gast gaat zijn laptop opnieuw opstarten
zelfs telefoons zijn niet veilig!
Kan die klikken wat hij wil maar niets reageert!
Herkenbaar, werkt altijdwrote:Printscreen van bureaublad maken, pijltje uit beeld, en die instellen als achtergrond. Dan alle snelkoppelingen weg halen en de balk naar beneden slepen. Haha.wrote:zoiets doen wij ook, maar dan alles veranderen, scherm op z'n kop, ranzige achtergronden, msn hacks, facebook hacks...wrote:Usb van muis in iemands laptop gedaan voor de pauze, nu alles weg klikken en die gast gaat zijn laptop opnieuw opstarten
zelfs telefoons zijn niet veilig!![]()
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Mooiste is nog dat die het nog steeds niet door heeft XD
hij heeft zijn laptop al 2 keer opnieuw opgestart, en begint maar wat rond te bewegen met zijn muis
hij heeft zijn laptop al 2 keer opnieuw opgestart, en begint maar wat rond te bewegen met zijn muis
C
FIFA op beamer scherm op school... heerlijk
Hahahahawrote:Printscreen van bureaublad maken, pijltje uit beeld, en die instellen als achtergrond. Dan alle snelkoppelingen weg halen en de balk naar beneden slepen. Haha.wrote:zoiets doen wij ook, maar dan alles veranderen, scherm op z'n kop, ranzige achtergronden, msn hacks, facebook hacks...wrote:Usb van muis in iemands laptop gedaan voor de pauze, nu alles weg klikken en die gast gaat zijn laptop opnieuw opstarten
zelfs telefoons zijn niet veilig!![]()
Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3
Dus... zomervakantie al 
Wuut?! Das mooi op tijd!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
Ja echt! Heerlijkwrote:Wuut?! Das mooi op tijd!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
C
Tatanka in die B2S episode xD blijft een held
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!wrote:Ja echt! Heerlijkwrote:Wuut?! Das mooi op tijd!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
Wel even een baantje vinden anders zit ik ook maar elke dag uit mijn neus te eten
Haha zeker! Morgen een hoop cola achterover slaanwrote:Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 11 days ago
wrote:Haha zeker! Morgen een hoop cola achterover slaanwrote:Daar moet op gedronken worden hi-ha-ho!wrote:Geslaagd voor ICT examens kerntaak 2 & 3Dus... zomervakantie al
![]()