Ik zeg, geef die vent een ere titel! 
A
Ik heb er eigenlijk 3 genietmomentjes Verzekerd van een Defqon.1 festival ticket. Tussentijdse toets ingeplant. En mijn keeperstune van FC Barcelona is binnen 
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Waarom is iedereen verzekerd van defqon tickets? Ik heb ook dat op facebook gedaan maar ik heb niks 
Ot: Telefoon terug
Link voor codes uitgegeven via Twitter. Was er zelf net te laat bij.wrote:Waarom is iedereen verzekerd van defqon tickets? Ik heb ook dat op facebook gedaan maar ik heb niks
kwam ook niet op facebook geloof ikwrote:Waarom is iedereen verzekerd van defqon tickets? Ik heb ook dat op facebook gedaan maar ik heb niks
Oh oke nou jammer dan, ik vertik het om twitter aan te maken 
B
Je kon via een link codes krijgen voor defqon tickets en die link werd ook op de q-dance facebook neergeplemptwrote:Oh oke nou jammer dan, ik vertik het om twitter aan te maken
+1wrote:Oh oke nou jammer dan, ik vertik het om twitter aan te maken
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Voor rijbewijs??wrote:Tussentijdse toets ingeplant. :
Waarom zou je dat doen ?
En dan Dragonborn van HHZ releasen en zeggen dat het zijn track is 
Dat merkt niemand auwe! Fet slim toch?wrote:En dan Dragonborn van HHZ releasen en zeggen dat het zijn track is
Ja voor mijn rijbewijs.wrote:Voor rijbewijs??wrote:Tussentijdse toets ingeplant. :
Waarom zou je dat doen ?
Dan heb ik al een aantal dingen gedaan voor het eindexamen. Vind ik persoonlijk wat fijner.
Ik geloof hem wel.wrote:https://hardtraxx.com/hardstyle-releases/dj-corebreakah-brining-you-the-style-e-p-t24323.html
Wtf
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
wrote:... Soul Train
Fight For Survival als track of the week
.

Queensday amsterdam bij armin was toen ik dit pareltje voor het eerst hoorde
Ja hij heeft echt wat rustgevendwrote:Wow die is wel heel erg lekker!
Hoe was je pretpakketje?wrote:wrote:Oh My Sun als track of the week![]()
.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt best relaxed!wrote:View on YouTube