wrote:De eckte eckte gaan gewoon voor het gall & gall huismerk. Prima te drinken met een colaatje.
dat heet geen geld genoeg voor de ekte ekte
wrote:De eckte eckte gaan gewoon voor het gall & gall huismerk. Prima te drinken met een colaatje.
Mattie wat zeg jij black label geen probleem voor mij. Maar als je troep als bacardi gaat drinken volstaat skirre huismerk wel. Ik heb money, G.wrote:wrote:De eckte eckte gaan gewoon voor het gall & gall huismerk. Prima te drinken met een colaatje.
zeg dan gewoon dat je geen fan van bacardi bentwrote:Mattie wat zeg jij black label geen probleem voor mij. Maar als je troep als bacardi gaat drinken volstaat skirre huismerk wel. Ik heb money, G.wrote:wrote:De eckte eckte gaan gewoon voor het gall & gall huismerk. Prima te drinken met een colaatje.
Bacardi is voor paupers. Oh oh den haag volk. Gewoon whiskey is niets mis mee.wrote:zeg dan gewoon dat je geen fan van bacardi bent![]()
en wat kom jij met black label tfoeee
chivas jeweetzelluf
ikweetzellufwrote:Bacardi is voor paupers. Oh oh den haag volk. Gewoon whiskey is niets mis mee.wrote:zeg dan gewoon dat je geen fan van bacardi bent![]()
en wat kom jij met black label tfoeee
chivas jeweetzelluf
Chivas regal is ook niets mis mee. Jij heb swag mattie.
IKwrote:Welke jongen drinkt er nou raketjes
Ja ik weet het. Maar de drank wie we nog hebben staan moet allemaal weg, daarom doen ze datwrote: Say what![]()
Naaiende shit, ik krijg heulemaal niks met korting bij Jumbo. Dus bereid je maar vast voor als jullie omgetoverd worden...
so whatwrote:Zaterdag bij de Time Out![]()
Zatox draaide echt baggercommercieel, maar uiteindelijk Virus, State of Mind en Pattern 2 achter elkaar.
Na Pattern 2 : Quintino - Epic![]()
fok die opbouw xDwrote:Opbouw
Mij best, maar vind het nogal slecht als er niet opbouwend wordt gedraaid. Behoorlijk ergerlijk om van loeihard naar ubersoft te gaan, voor mij iig een te erge terugvalwrote:fok die opbouw xDwrote:Opbouw
laat dj's lekker draaien wat ze wille
Dat mag gelukkig ieder voor zich bepalenwrote:ik vind het wel relax als er tussedoor gewoon wat rustigers gedraait word

Ga dan naar een fatsoenlijke tattoëerder...wrote:Of die van een Tattoëerder.
WAT EEN HELDTijdens het gala van de Didier Drogba Foundation werd een kleine driehonderdduizend euro opgehaald. Het gros door veilingen van voetbalattributen die de Ivoriaanse aanvaller bij elkaar had verzameld. Een van de dingen die werd geveild was een clinic van Drogba zelf. Een man bood achttienduizend euro en mocht zijn prijs ophalen op het podium waar de spits hem opwachtte.
De man kreeg de volle zaal - met onder anderen Frank Lampard, Djibril Cissé, Ashley Cole en John Terry - aan het lachen door te melden dat hij de clinic wilde schenken aan Fernando Torres. Drogba vertrok geen spier en verklaarde te bekijken wat hij kon doen.