M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
mrazura wrote:
Draidy wrote:Deels gokken maar niet helemaal. Zoals hij zegt.

Je ze bijv. de laatste 10 wedstrijden van bijde clubs kunnen bekijken en de laatste paar wedstrijden die ze tegen elkaar hebben gespeeld en dan toch een soort van kansbereken.
Gewoon gokken dus :P Het is in ieder geval geen veronderstelling in puurste vorm haha.

'veronderstellen', met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken. (google :P ). Er zijn zoveel factoren het is onmogelijk om scores met preciesie te voorspellen. Met een kubieke meter lucht in een bak, wat je ook met deze lucht doet kun je precies voorspellen wat deze gaat doen. Met alle supercomputers kunnen ze nog steeds de temperatuur niet voorspellen. Jullie vertellen me nu dat door middel van kansberekeningen zelf veronderstellingen kunnen doen? :P Geloof me dan was er een ictertje die heeeel veel geld zou hebben :P
Ik bedoel inderdaad dat je aan de hand van de vorige uitslagen toch wel een idee krijg van wat het ongeveer gaat worden, al is dat in Nederland nog best lastig want het is een vrij verassende competitie
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 25 days ago
Grozny wrote:
KSwoosh wrote:naar de kapper gweest zijn :)
Altijd genieten inderdaad ^^
Het irritatie momentje daarbij is die haren altijd achter in me nek, blijf ik soms 2 dagen last van hebben. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Nu je het zegt. Al 3 weken mijn kop niet meer gemilimeterd. Word eens tijd.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Draidy wrote:Nu je het zegt. Al 3 weken mijn kop niet meer gemilimeterd. Word eens tijd.
Heb jij het niet koud? Serieus ik heb me 4 jaar lang een matje gehad en toen die weg was moest ik echt maanden wennen aan die koude nek :P
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Haha nee. Ging voor het eerst gemilimeterd in de zomer. Dus nergens last van, en tegen de winter was ik er wel aan gewend.
G
Cruelty wrote:
_theon_ wrote:Het irritatie momentje daarbij is die haren altijd achter in me nek, blijf ik soms 2 dagen last van hebben. :thumbdown:
Douchen dan >.<
ik ken het probleem xd die blijven in je kleren hangen :p
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Wij hebben hier wel wat mooie dames die mij mogen knippe puur genieten :loving: xd
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 25 days ago
KSwoosh wrote:
Cruelty wrote: Douchen dan >.<
ik ken het probleem xd die blijven in je kleren hangen :p
Douchen werkt meestal niet idd. Blijf dat kriebelige kut gevoel houden, ookal trek ik andere kleren aan. :/
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Genietmomentjes
Dit gekregen :woot: Kan hem alleen niet beluisteren en je kan hem ook nergens beluisteren/downloaden op het internet :(
C
NC Album eindelijk binnen!
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 7 hours ago
tommetjeuh wrote:Genietmomentjes
Dit gekregen :woot: Kan hem alleen niet beluisteren en je kan hem ook nergens beluisteren/downloaden op het internet :(
Whaha :P
Heb hier nog wel een oud platenspelertje staan :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Die heb ik gisteren ook ontvangen. Ga hem zo ff op de platenspeler leggen!
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Daveytl wrote:Die heb ik gisteren ook ontvangen. Ga hem zo ff op de platenspeler leggen!
En ik heb er ook 1 van jouw gekregen :love:
G
me broer wegbrengen naar nijmegen en op de terugweg lekker rijden met mn zelfgemaakte cdtje op :)
A
Vandaag de Eredivisie
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Danny H wrote:
Daveytl wrote:Die heb ik gisteren ook ontvangen. Ga hem zo ff op de platenspeler leggen!
En ik heb er ook 1 van jouw gekregen :love:
Van Peter :P Of ja, gewoon van ons beiden haha.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Eerste 8 namen van de PRSPCT line-up. Zijn er al 6 (i:Gor, Gancher & Ruin, Lowroller, Counterstrike, Sinister Souls en Bong-Ra) verdomd lekker van :drool: Alleen Receptor en Munchi ken ik verder niet. En er komt nog zoveel meer...
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Volgende week n Virus B op gaan halen :drool:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
AZ nogsteeds on top :thumbup:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 3 days ago
Rollercoaster Tycoon :worship:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Zenda wrote:Rollercoaster Tycoon :worship:
Ik heb pas geleden nog de CD nog gevonden met het spel erop!!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Wat gruwelijk irritant om naar te kijken, al die fans wie telkens schreeuwen :lol: stelletje lutsers
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Kun je 'm rippen? hoeft niet hoge kwaliteit te zijn maar ben wel benieuwd hoe die klinkt.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Delt-A wrote:
Kun je 'm rippen? hoeft niet hoge kwaliteit te zijn maar ben wel benieuwd hoe die klinkt.
Kan hem niet opnemen met mijn mobiel, dus weet niet hoe ik dat moet gaan flikken :P

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago