van die gast die bij zijn slaapkamer muur omhoog klimt?wrote:Zalando reclames _0_
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
same
+1.wrote:same
Maar ik moet hem nog live horen
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
waarom wordt dat eerste hartje niet goed ge'quote? 
Waarschijnlijk omdat er geen spatie na het sluitende haakje van het quote gedeelte staat, moet een spatie voor en na de code staan om de emoticon goed weer te gevenwrote:waarom wordt dat eerste hartje niet goed ge'quote?
Er zit geen spatie tussen de ] van quote en de ( van het hartje staat.wrote:waarom wordt dat eerste hartje niet goed ge'quote?
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Die filmpjes zijn altijd
Ja die.wrote:van die gast die bij zijn slaapkamer muur omhoog klimt?wrote:Zalando reclames _0_
Nee man, fucking grappig zijn diewrote:eerder een irritatie momentwrote:Zalando reclames _0_
Het mooiste vind ik nog dat die bal door die kast vliegt. 
E
en dan nog?
idd! Ik zal lachen als de meeste uitslagen nog goed zijn ook. Vaak zijn de non wetenden de beste sportgokkers.
Is een kwestie van gokken en geluk hebbenwrote:idd! Ik zal lachen als de meeste uitslagen nog goed zijn ook. Vaak zijn de non wetenden de beste sportgokkers.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
wrote:Maar een voetbalpoule is niet helemaal gokken heHet is niet alsof er evenveel kans is dat De Graafschap van AZ wint als andersom

M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Haha was ook maar een grapjewrote:Ja hierboven mij wordt een voetvalpoule gokken en geluk hebben, dus maak het ff duidelijk
Wat is het dan?wrote:Maar een voetbalpoule is niet helemaal gokken heHet is niet alsof er evenveel kans is dat De Graafschap van AZ wint als andersom
Deels gokken maar niet helemaal. Zoals hij zegt.
Je ze bijv. de laatste 10 wedstrijden van bijde clubs kunnen bekijken en de laatste paar wedstrijden die ze tegen elkaar hebben gespeeld en dan toch een soort van kansbereken.
Je ze bijv. de laatste 10 wedstrijden van bijde clubs kunnen bekijken en de laatste paar wedstrijden die ze tegen elkaar hebben gespeeld en dan toch een soort van kansbereken.
G
naar de kapper gweest zijn 
Gewoon gokken duswrote:Deels gokken maar niet helemaal. Zoals hij zegt.
'veronderstellen', met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken. (google
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Altijd genieten inderdaadwrote:naar de kapper gweest zijn
Een soort van kansberekenen. Natuurlijk blijft het toch gokken. Maar je kan gerust zeggen dat Ajax wint van een amateurvoetbalteam hier in de buurt. Dat is echt geen wilde gok.wrote:Gewoon gokken duswrote:Deels gokken maar niet helemaal. Zoals hij zegt.
Je ze bijv. de laatste 10 wedstrijden van bijde clubs kunnen bekijken en de laatste paar wedstrijden die ze tegen elkaar hebben gespeeld en dan toch een soort van kansbereken.Het is in ieder geval geen veronderstelling in puurste vorm haha.
'veronderstellen', met toelichting en mogelijkheden om verder te zoeken. (google). Er zijn zoveel factoren het is onmogelijk om scores met preciesie te voorspellen. Met een kubieke meter lucht in een bak, wat je ook met deze lucht doet kun je precies voorspellen wat deze gaat doen. Met alle supercomputers kunnen ze nog steeds de temperatuur niet voorspellen. Jullie vertellen me nu dat door middel van kansberekeningen zelf veronderstellingen kunnen doen?
Geloof me dan was er een ictertje die heeeel veel geld zou hebben