niet zo beidehand jijwrote: Dat zij iets kunnen dat jij niet kan betekent nog niet dat het baas is
" volgende week "wrote:Frequencerz - Fight For Survival![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. Dit word gewoon mijn nieuwe gedeelde nummer 1 all time favorite!
gatverdamme wat komt die fight for survival mij de strot uit zeg!
haha nee hij is echt heerlijk en dat blijftie
Ik zeg altijd maar: beter bijdehand dan bijdevoet want dan moet je bukken.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 13 days ago
wrote:Dat is bijdehand hewrote:niet zo beidehand jijwrote: Dat zij iets kunnen dat jij niet kan betekent nog niet dat het baas is
C
View on YouTube
altijd een smile door deze!
altijd een smile door deze!
wrote:Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) vol op de speakers![]()
Chris Two, waarom lees ik altijd alles dubbel van jou
eerst op Hardtraxx, daarna op Facebook, of andersom.
Maakt me niet uit hoor, maar het viel me op
C
omdat veelal dingen genietmomentjes en irritatiemomentjes zijn wat ik post..wrote:Chris Two, waarom lees ik altijd alles dubbel van joueerst op Hardtraxx, daarna op Facebook, of andersom.
gaatjes maker open boven een klasgenoot.

Genietmomentje : Foto's terugkijken van feesten... En dan op de foto komen van de 1e zoen tussen mij en mn vriendin. Weer heerlijke dikke kriebels in mn buik. Verliefd zijn.. Heerlijk... Kan geen drug tegenop! 
mooi gezegd man.wrote:Genietmomentje : Foto's terugkijken van feesten... En dan op de foto komen van de 1e zoen tussen mij en mn vriendin. Weer heerlijke dikke kriebels in mn buik. Verliefd zijn.. Heerlijk... Kan geen drug tegenop!
Dat wel, maar irritatiemomentje is dat mn batterij ineens kapot snel leeg gaat...wrote:Draw Something
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
tevaak opgeladenwrote:Dat wel, maar irritatiemomentje is dat mn batterij ineens kapot snel leeg gaat...wrote:Draw Something
Hij bedoeld door dat spel, en draw something is idd een geniet momentje 
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
snap ik maar als je vaak moet opladen gaat je batterij naar de klote oftewel speel je veel draw something dan moet je vaak opladen en dan krijg je een verklote batterijwrote:Hij bedoeld door dat spel, en draw something is idd een geniet momentje
De troll die ik nu ga plaatsen in nieuwe tracks gedeelte. Even kijken of er werkelijk op gereageerd wordt
nog geen genietmomentje dus
Gaaaaaapwrote:De troll die ik nu ga plaatsen in nieuwe tracks gedeelte. Even kijken of er werkelijk op gereageerd wordtnog geen genietmomentje dus