View on YouTube
Vind de melodie wel lekkerder klinken dan origineel zo...
hij hangt aan mn deur onder mn poster van Qlimax 09.wrote:Ik snap echt niet dat je zon grote poster van 2 boys boven je bed wilt hangen.. Is wel beetje gay man
wrote:View on YouTube

Dat wordt een jaartje de aardbol rondtrekken dus?wrote:Bedrijfseconomie toets gehaald![]()
Nog 1 tentamen halen (vrijdag) en dan ben ik wat dat betreft klaar met mijn opleiding
Moet nog wel een ondernemingsplan afmaken en mijn stage afronden. En daarna ga ik denk ik een paar maanden werkenwrote:Dat wordt een jaartje de aardbol rondtrekken dus?wrote:Bedrijfseconomie toets gehaald![]()
Nog 1 tentamen halen (vrijdag) en dan ben ik wat dat betreft klaar met mijn opleiding
Ik vind de melodie zo zeker nog wel het lekkerst klinkenwrote:View on YouTube
krijgt heel andere vibe binnen dat nummer... opzich kan er niks aan origineel tippen, maar deze klinkt wel leuk..wrote:wrote:View on YouTube
ik moet zeggen, die is idd best lekker!wrote:View on YouTube
die is gewoon baas!wrote:Ik vind de melodie zo zeker nog wel het lekkerst klinken
View on YouTube
Ja, 1939 tot 1945 waren me wel een aantal wilde jaartjes hoor!wrote: die is gewoon baas!good times
6 Augustus 1945 vloog letterlijk het dak er vanaf.wrote:Ja, 1939 tot 1945 waren me wel een aantal wilde jaartjes hoor!wrote: die is gewoon baas!good times
Sindsdien is er niet meer zo een knalfuif geweest nee..wrote:6 Augustus 1945 vloog letterlijk het dak er vanaf.wrote:Ja, 1939 tot 1945 waren me wel een aantal wilde jaartjes hoor!wrote: die is gewoon baas!good times
Ik heb gehoord dat die flame-jets het onder de Vietcong en dorpsbewonders erg goed deed.wrote:Ach in Vietnam stonden stroboscooplichten anders ook goed aan hoor!
@DJZatox During lunch we cranked it up and started shuffling in the plaza of our highschool. They said no, but we didnt give a shit >:)

Nâhwrote:shufflen is best wel baas.
nja laat ik het zo zeggen. Ik vind het knap hoe sommigen dat zo vloeiend en snel kunnen doen, mij lukt dat echt nietwrote:Nâhwrote:shufflen is best wel baas.
Altijd!wrote:Genietmomentje : KFC