Vergelijk mijn woord/taalgebruik eens met die van jou in ons prive-gesprek. Dit is precies wat ik zeg jongetje, 1vs1 ben je ineens stoer he, en in publiekelijke aangelegenheden ben je ineens de slimme Emmerick. Doe normaal man.wrote: vergelijk dit is met mijn reacties, wie is er dan triest.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
moet ik ons hele gesprek hier plaatsen dan? dan kan iedereen het open en bloot zien hoor, bovendien noem jij mij 100 keer jongetje of ventje of zielig ventje, en dan ga je het over taalgebruik hebbenwrote:Vergelijk mijn woord/taalgebruik eens met die van jou in ons prive-gesprek. Dit is precies wat ik zeg jongetje, 1vs1 ben je ineens stoer he, en in publiekelijke aangelegenheden ben je ineens de slimme Emmerick. Doe normaal man.wrote: vergelijk dit is met mijn reacties, wie is er dan triest.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
HAHAHAHA je bent zo ongelofelijk stom dat je het zelf niet door hebt xD nu even je andere achterlijke berichtje lezen
E
Wie gaat deze keer het zeepje rapen? 
Ikwrote:Wie gaat deze keer het zeepje rapen?
Inderdaad.. Anders heb ik hier nog wel een stuk touw liggen..
Ga lekker in de zandbak spelen ofzo :')
Ga lekker in de zandbak spelen ofzo :')
Kan het aub onder deze post nu on topic gaan? Kan dit namelijk moeilijk een genietmomentje noemen. Sterker nog, ronduit triest. Zoek elkaar lekker op, drink een biertje of mep elkaar de kop in, maar vermoei ons er niet meer mee.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Hier wel ja, ga gewoon lekker pmen of negeer elkaar in plaats van iedereen hier te irriteren met jullie domme gekanker op elkaar, sjongejongewrote:Is jezelf vermaken om andermans gedachtengang ook ineens verboden geworden?wrote:Kunnen jullie jezelf gewoon niet van kant maken? Godverdomme wat zijn jullie irritant zeg
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
haha ik stuur hem toch een pb om er een punt achter te zetten maar daar had die geen trek in.wrote:Hier wel ja, ga gewoon lekker pmen of negeer elkaar in plaats van iedereen hier te irriteren met jullie domme gekanker op elkaar, sjongejongewrote:Is jezelf vermaken om andermans gedachtengang ook ineens verboden geworden?wrote:Kunnen jullie jezelf gewoon niet van kant maken? Godverdomme wat zijn jullie irritant zeg
E
het gezever hier
2 hooggeleerden tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet
2 hooggeleerden tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
Tja, soms is het leuk op deze manier vermaakt te worden. Hoe het dan eindigt is dan weer jammer... Hoe je bij hooggeleerden komt begrijp ik niet.wrote:het gezever hier![]()
2 hooggeleerde tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
kom een keer gezellig in het '' echt'' praten met mij , kan prima. Sociaal is er ook niks mis met mijwrote:1. Ik spam niks, ik post een screenshot over jou, gezien dat mijn genietmomentje is, dus ontopic.
2. Ik zie serieus echt niet hoe iemand op jouw manier kan denken. Met jou valt echt absoluut niet te praten, op sociaal gebied is er echt wat mis met je, Emmerick, en dit meen ik serieus. Ik kap er nu over want volgens mij zijn autisten niet om te praten. Ongelofelijk hoe ziek jij het weet om te draaien. Ik sta letterlijk perplex.
Fijn, iemand die het ook ziet... :pwrote:emmerick met iq van 150 en dan wanneer met 1 n schrijven
Vind het meer lijken op mijn hond die de spiegel weer eens vol zit te keffen na erweer langs te zijn gelopen.wrote:het gezever hier![]()
2 hooggeleerde tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
haha iedere keer als iemand het met die jongen eens is voelt die zich geweldig en gaat die het even quoten met een loze opmerking als '' DIT '' of '' MEE EENS''wrote:Fijn, iemand die het ook ziet... :pwrote:emmerick met iq van 150 en dan wanneer met 1 n schrijven
Volgens mij heeft de beste man ook niet door dat ik hem keihard aan het negeren ben 
E
jullie fighten langs elkaar af.....
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
wrote:Volgens mij heeft de beste man ook niet door dat ik hem keihard aan het negeren ben
Wel grappig dat z'n IQ opmerking eerst niet klopt en dan ineens niet serieus bedoeld was
Ergens ook wel weer te begrijpen, zal waarschijnlijk ergens richting de 30 zitten prob 
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
wrote:Wel grappig dat z'n IQ opmerking eerst niet klopt en dan ineens niet serieus bedoeld wasErgens ook wel weer te begrijpen, zal waarschijnlijk ergens richting de 30 zitten prob
ik snap het gaat allemaal je verstand te boven
Ontopic:

wrote: Sociaal is er ook niks mis met mij
Feitelijk gezien is dit nog steeds ontopic, het gaat namelijk nog steeds over mijn genietmomentje 
Hihiwrote:Ontopic:
wrote: Sociaal is er ook niks mis met mij![]()
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
On-(off)topic dan maar!