Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
emmerick wrote: vergelijk dit is met mijn reacties, wie is er dan triest.
Vergelijk mijn woord/taalgebruik eens met die van jou in ons prive-gesprek. Dit is precies wat ik zeg jongetje, 1vs1 ben je ineens stoer he, en in publiekelijke aangelegenheden ben je ineens de slimme Emmerick. Doe normaal man.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Elexz wrote:
emmerick wrote: vergelijk dit is met mijn reacties, wie is er dan triest.
Vergelijk mijn woord/taalgebruik eens met die van jou in ons prive-gesprek. Dit is precies wat ik zeg jongetje, 1vs1 ben je ineens stoer he, en in publiekelijke aangelegenheden ben je ineens de slimme Emmerick. Doe normaal man.
moet ik ons hele gesprek hier plaatsen dan? dan kan iedereen het open en bloot zien hoor, bovendien noem jij mij 100 keer jongetje of ventje of zielig ventje, en dan ga je het over taalgebruik hebben xd.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
HAHAHAHA je bent zo ongelofelijk stom dat je het zelf niet door hebt xD nu even je andere achterlijke berichtje lezen
E
Wie gaat deze keer het zeepje rapen? :corn:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
biscuit wrote:Wie gaat deze keer het zeepje rapen? :corn:
Ik ^^ Ik ben vies. :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad.. Anders heb ik hier nog wel een stuk touw liggen..

Ga lekker in de zandbak spelen ofzo :')
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Kan het aub onder deze post nu on topic gaan? Kan dit namelijk moeilijk een genietmomentje noemen. Sterker nog, ronduit triest. Zoek elkaar lekker op, drink een biertje of mep elkaar de kop in, maar vermoei ons er niet meer mee.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Elexz wrote:
M-arijn wrote:Kunnen jullie jezelf gewoon niet van kant maken? Godverdomme wat zijn jullie irritant zeg
Is jezelf vermaken om andermans gedachtengang ook ineens verboden geworden?
Hier wel ja, ga gewoon lekker pmen of negeer elkaar in plaats van iedereen hier te irriteren met jullie domme gekanker op elkaar, sjongejonge
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
M-arijn wrote:
Elexz wrote:
M-arijn wrote:Kunnen jullie jezelf gewoon niet van kant maken? Godverdomme wat zijn jullie irritant zeg
Is jezelf vermaken om andermans gedachtengang ook ineens verboden geworden?
Hier wel ja, ga gewoon lekker pmen of negeer elkaar in plaats van iedereen hier te irriteren met jullie domme gekanker op elkaar, sjongejonge
haha ik stuur hem toch een pb om er een punt achter te zetten maar daar had die geen trek in.
E
het gezever hier :worship:

2 hooggeleerden tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet :lol:
Last edited by En-er-gy on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
biscuit wrote:het gezever hier :worship:

2 hooggeleerde tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet :lol:
Tja, soms is het leuk op deze manier vermaakt te worden. Hoe het dan eindigt is dan weer jammer... Hoe je bij hooggeleerden komt begrijp ik niet.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:1. Ik spam niks, ik post een screenshot over jou, gezien dat mijn genietmomentje is, dus ontopic.
2. Ik zie serieus echt niet hoe iemand op jouw manier kan denken. Met jou valt echt absoluut niet te praten, op sociaal gebied is er echt wat mis met je, Emmerick, en dit meen ik serieus. Ik kap er nu over want volgens mij zijn autisten niet om te praten. Ongelofelijk hoe ziek jij het weet om te draaien. Ik sta letterlijk perplex.
kom een keer gezellig in het '' echt'' praten met mij , kan prima. Sociaal is er ook niks mis met mij :thumbup:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Wildstylerz wrote:emmerick met iq van 150 en dan wanneer met 1 n schrijven :lol:
Fijn, iemand die het ook ziet... :p
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
biscuit wrote:het gezever hier :worship:

2 hooggeleerde tegen elkaar alsof einstein zijn spiegelbeeld ziet :lol:
Vind het meer lijken op mijn hond die de spiegel weer eens vol zit te keffen na erweer langs te zijn gelopen.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:
Wildstylerz wrote:emmerick met iq van 150 en dan wanneer met 1 n schrijven :lol:
Fijn, iemand die het ook ziet... :p
haha iedere keer als iemand het met die jongen eens is voelt die zich geweldig en gaat die het even quoten met een loze opmerking als '' DIT '' of '' MEE EENS'' :lol: al stuk of 30 keer vandaag voorkomen, kan je het zelf niet aan? die hele iq van 150 opmerking was ook totaal serieus en verdient alle ophef zeker ! :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Volgens mij heeft de beste man ook niet door dat ik hem keihard aan het negeren ben ^^
E
jullie fighten langs elkaar af.....
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:Volgens mij heeft de beste man ook niet door dat ik hem keihard aan het negeren ben ^^

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Wel grappig dat z'n IQ opmerking eerst niet klopt en dan ineens niet serieus bedoeld was :D Ergens ook wel weer te begrijpen, zal waarschijnlijk ergens richting de 30 zitten prob :lol:
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
Elexz wrote:Wel grappig dat z'n IQ opmerking eerst niet klopt en dan ineens niet serieus bedoeld was :D Ergens ook wel weer te begrijpen, zal waarschijnlijk ergens richting de 30 zitten prob :lol:

ik snap het gaat allemaal je verstand te boven :x
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Genietmomentjes
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ontopic:
emmerick wrote: Sociaal is er ook niks mis met mij :thumbup:
:lol: :lol:
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Feitelijk gezien is dit nog steeds ontopic, het gaat namelijk nog steeds over mijn genietmomentje :P
Hardtraxx Addict
last seen Dec 2013
Rik wrote:Ontopic:
emmerick wrote: Sociaal is er ook niks mis met mij :thumbup:
:lol: :lol:
Hihi :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
On-(off)topic dan maar! :D