partyraiser & scrape face - witnie

Sta je te tappen achter de bar, blijk je ineens zelf ook bier te mogen drinken
en nog gratis ook.. Dus de basis is gelegd! Thuiskomen en dan een nieuw bureau en bureaustoel op je kamer zien, en dat zit me toch een partijtje lekker!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Alleen thuis, speakers vol open en gas erop
!
FC Groningen - PSV! En met name Suk, wat een cultheld is dat zeg. Vooral de 3-0, wat een juweeltje
!
Zeer vermakelijk/genietend dat idd xD
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
ik doe mbo iq van 160 nou blij 
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
hahah wat een megool, waarom moet die je naam wete:P>?
Ik heb werkelijk geen ideewrote: hahah wat een megool, waarom moet die je naam wete:P>?
Is een mogelijkheid idd xDwrote:anal rape at night I guess.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
if i was a mod , i would ban him for lifetime 
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
haha gelukkig heb je jouw reacties eruit geknipt, hahahahahaha, hahahahaha.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
gelukkig trekt niemand hier vroegtijdig conclusies en ziet niet wat de beste jongen allemaal naar mij stuurt. en lult in het theracords topic.
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Nou verras ons..
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
waarom post je dit eigenlijk? ik kom op dit forum om over hardstyle te praten, laten we dat gewoon doen he.
Jezus wat een niveau hier. Ga samen ff lekker een kooi zoeken en vecht het daar uit, niemand van ons heeft interesse in jullie wellus / nietus verhaal.
E
you need a BAN!wrote:Ow god, dit is niet eens waardig serieus op te reageren, HAHAHA. Sorry, maar ik vind dit echt zo geweldig vermakelijk xD
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
ik heb hem al een pb gestuurd om hier een punt achter te zetten en bovendien waarom wordt dit hier überhaupt neer gezet danwrote:Jezus wat een niveau hier. Ga samen ff lekker een kooi zoeken en vecht het daar uit, niemand van ons heeft interesse in jullie wellus / nietus verhaal.
Kap is met die onzin hier
eindelijk de nieuwe underworld op br kwaliteit 
Inderdaadwrote:Ga maar verder in PM ofzo...
Ontopic: Groningen - PSV
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
liever nietwrote:Ga maar verder in PM ofzo...
Gozer kijk jij niet naar jezelf of zo? Omg ik heb zelden zo'n triest geval als jij meegemaakt. Waar is je gedrag uit ons prive-gesprek gebleven jonge, waar is die veertienjarige met grove taal en slechte zinnen gebleven? Waar is de echte Emmerick? Kom eens uit die schelp man, en doe niet zo schijnheilig.wrote: uitgescholden? waneer..
De enige die eigenlijk altijd impulsieve reacties plaatst ben jij, maargoed.
E
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2015
vergelijk dit is met mijn reacties, wie is er dan triest.wrote:Gozer kijk jij niet naar jezelf of zo? Omg ik heb zelden zo'n triest geval als jij meegemaakt. Waar is je gedrag uit ons prive-gesprek gebleven jonge, waar is die veertienjarige met grove taal en slechte zinnen gebleven? Waar is de echte Emmerick? Kom eens uit die schelp man, en doe niet zo schijnheilig.wrote: uitgescholden? waneer..
De enige die eigenlijk altijd impulsieve reacties plaatst ben jij, maargoed.