Die heb je afgelopen zaterdag ook nog gemistwrote:DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Wat een plaat
wrote: en droge worst (van henkjan)
wrote:wrote: en droge worst (van henkjan)
C
met die weer wordt alles schraal, valt te begrijpen!
Met die weer a zemmerwrote:met die weer wordt alles schraal, valt te begrijpen!
Ik djoek je met me jazzhands a mttie. Prikhand jwtwrote:Die rechter![]()
wollah a mattie
Die heb ik een tijje geleden ook ergens op ht gepost. Volgens mij toen ik project uitdaagde 
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
lekker hiero 
D
Dat Hardtraxx Carpoolservice! idee van Chukkels, leuk bedacht!
Is broodnodigwrote:Dat Hardtraxx Carpoolservice! idee van Chukkels, leuk bedacht!
Even terugdenken aan vorige week zaterdag
wedstrijd (m'n goal especially), en natuurlijk XXL Pirates 
Dadelijk lekker in mijn nest rollen met dit koude weer 
Niet naar Tentje geweest?wrote:Dadelijk lekker in mijn nest rollen met dit koude weer
D
Nee, totaal niet, ze haalde het hele tempo uit het feest.. Het enigste hoogtepuntje uit de set was de BPM tool, tot we Yellow Submarine hoorde.. Die MC schreeuwde met ELKE vocal mee, het was heel fel en ging zeer aan je oren doen
Beter gaat A2 het dit jaar even beter doen, slechter dan vorig jaar kan gewoon niet..
Beter gaat A2 het dit jaar even beter doen, slechter dan vorig jaar kan gewoon niet..
D
Ik vind die intro vet gedaan! 
Wild mf's zoog nog harder dan een oorwurm met een sexverslaving.
Vanmiddag lekker driften met een paar maten op een verlaten parkeerterrein. 
Hun hebben voor mij het hele feest verpest vorig jaar. De BPM tool kwam.. Ik dacht : Yesss! HARDCORE MOTHERFUCKERRRR! Krijg je inene dus Yellow Submarine.. Ik ben van de dansvloer af gegaan en ben op de tribune gaan zitten. Ben nog nooit zo diep teleurgesteld geweest op een feest als toen. De persoon die dat nummer verzonnen heeft, moeten ze gewoon opknopen aan de hoogste boom, en elke Dj die em draaid moet er naast gehangen worden. Verder dat nummer gewoon overal verbieden.wrote:Nee, totaal niet, ze haalde het hele tempo uit het feest.. Het enigste hoogtepuntje uit de set was de BPM tool, tot we Yellow Submarine hoorde.. Die MC schreeuwde met ELKE vocal mee, het was heel fel en ging zeer aan je oren doen
Man die Yellow Submarine was briljant
Ik ging helemaal stuk daar haha.