wrote:Deze community![]()
wrote:Denza & Phantom - TBA (Studio Preview)wrote:Heb ik iets gemist?wrote:samenzwerende FearFM dj's
Vooral deze;wrote:Denza & Phantom - TBA (Studio Preview)wrote:Heb ik iets gemist?wrote:samenzwerende FearFM dj's
wrote:kweet niet wat jij allemaal lult maar dat wat jij laat zien (of het van jou is weet ik niet grote twijfels) maar dat klinkt ook nergens naar; of iig niet proffesional;) dus gooi dat ook maar even naar het andere topic;) jij lijkt met gemak hier de moderator wel je maakt je druk om niks of et nou hier staat of ergens anders deze reacties komen daar ook wel te staan hoor als et echt werkelijk nergens naar klinkt;)
Echt zo'n gevalletje: enen, enen, enen, typen doe je met je vingers. Juist, en niet met je tenen. Af en toe geen touw aan vast te knopen, zie je steeds vaker. Hoe moeilijk is het om gewoon met hoofdletters en interpunctie te werken, en al helemaal zonder msn-taal of eigen geheimtaal die je vroeger gebruikte bij het spelen met je vriendjes. Wat een woordspeling zo af en toe, echt belabberd.wrote:nja als et zon proffesional boy is en hij noemt dit haatraxx wat doet die gast dan hier nogkzou ook naar een proffesioneel forum gaan als ik em was!
[01:59] patrickjeb: Weetje, jullie kunnen allemaal de scheit krijgen, ik ga nu serieus douchen en naar dat ik dit gezegd heb sluit ik het van me iphone af, mn laptop staat al uit dus daar heb ik geen last van, nu ben ik echt weg en nu kunnen jullie de stront in zakken! /ragemodeoff
Blijft leuk hierwrote:[01:59] patrickjeb: Weetje, jullie kunnen allemaal de scheit krijgen, ik ga nu serieus douchen en naar dat ik dit gezegd heb sluit ik het van me iphone af, mn laptop staat al uit dus daar heb ik geen last van, nu ben ik echt weg en nu kunnen jullie de stront in zakken! /ragemodeoff
Wat een knuppel is dat johwrote: Vooral deze;wrote:kweet niet wat jij allemaal lult maar dat wat jij laat zien (of het van jou is weet ik niet grote twijfels) maar dat klinkt ook nergens naar; of iig niet proffesional;) dus gooi dat ook maar even naar het andere topic;) jij lijkt met gemak hier de moderator wel je maakt je druk om niks of et nou hier staat of ergens anders deze reacties komen daar ook wel te staan hoor als et echt werkelijk nergens naar klinkt;)Echt zo'n gevalletje: enen, enen, enen, typen doe je met je vingers. Juist, en niet met je tenen. Af en toe geen touw aan vast te knopen, zie je steeds vaker. Hoe moeilijk is het om gewoon met hoofdletters en interpunctie te werken, en al helemaal zonder msn-taal of eigen geheimtaal die je vroeger gebruikte bij het spelen met je vriendjes. Wat een woordspeling zo af en toe, echt belabberd.wrote:nja als et zon proffesional boy is en hij noemt dit haatraxx wat doet die gast dan hier nogkzou ook naar een proffesioneel forum gaan als ik em was!
Hij weet niet eens waar hij op reageert, hahaha
eerst zou nieuw bankstel eind van de maand komen
toen was het bankstel er deze week al
zouden m vandaag tussen 12 en 5 komen brengen
12.10 stonden ze voor de deur
toen was het bankstel er deze week al
zouden m vandaag tussen 12 en 5 komen brengen
12.10 stonden ze voor de deur
C
2 voorassen met stuurhuis kunnen regelen voor ene mooie prijs.
nu nog hydrolisch stuursysteem erop bouwen icm nieuw onderstel en kunnen weer ff er tegenaan..
Pf, 3 jaar lang gezocht en eindelijk wat moois gevonden
nu nog hydrolisch stuursysteem erop bouwen icm nieuw onderstel en kunnen weer ff er tegenaan..
Pf, 3 jaar lang gezocht en eindelijk wat moois gevonden
E=NC²
, jeeeeeeeeeeeeezus, wat een plaat!
Die intro die al iets voorspelt, dan die heerlijke sfeer in de break, het gevoel dat er iets gaat losbarsten, komt die climax eraan, heerlijk, weer eventjes die heilige break, komt die 2e climax erin gebeukt, denk je dat het gedaan is, nee hoor, komt die eerste climax gewoon nog eens trug
DEZE plaat is voor mij hardstyle op z'n best
Die intro die al iets voorspelt, dan die heerlijke sfeer in de break, het gevoel dat er iets gaat losbarsten, komt die climax eraan, heerlijk, weer eventjes die heilige break, komt die 2e climax erin gebeukt, denk je dat het gedaan is, nee hoor, komt die eerste climax gewoon nog eens trug
DEZE plaat is voor mij hardstyle op z'n best
C
Warme chocolade melk met een flinke toef slagroom met daarop crunchy crisp dip!
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Zonnebank met dit weer 
wrote:Zonnebank met dit weer
ssstttt
Per ongeluk driftend aankomen bij de zaak met de werkbus.. xD
Broodjes hotdog met curry mango saus

A
Hardbass Moscow!!!
G
the Office kijken op tv 
Ben je in Bredawrote:the Office kijken op tv
DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Wat een plaat
Wat een plaat
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
wrote:DHHD - Funky Shit (Degos & Re-Done's Skuimbek Mix)
Wat een plaat