Was volgens mij na de stilte na Yellow Submarine idd.. Wat een grafset. Enige waardige plaat was Proud To Be Loud.wrote:Dat stukje yellow submarine oke. Maar dat daarna nog nummers als GANGSTA enzo voorbij komen dat vind ik erger...
Of was dat er voor.. Ik weet het niet meer???
Bam, kaarten voor Lowlands geregeld. 
Bam, kaarten voor Lowlands geregeld. 
Het is meerdere dagen dus 1 keer is niet genoeg.
G
idd, verschrikkelijk was datwrote:Nee, totaal niet, ze haalde het hele tempo uit het feest.. Het enigste hoogtepuntje uit de set was de BPM tool, tot we Yellow Submarine hoorde.. Die MC schreeuwde met ELKE vocal mee, het was heel fel en ging zeer aan je oren doen
Beter gaat A2 het dit jaar even beter doen, slechter dan vorig jaar kan gewoon niet..
Een milf die nu al meer dan een half uur rondjes schaatst in het beekje bij mij voor thuis 
Ja en nu fotos makenwrote:Een milf die nu al meer dan een half uur rondjes schaatst in het beekje bij mij voor thuis
G
broek uit en er naartoe rennen 
D
+1wrote:Ja en nu fotos makenwrote:Een milf die nu al meer dan een half uur rondjes schaatst in het beekje bij mij voor thuis
Hele dag lekker gewerkt.
Fijn de gedachten van 't legen afzetten
Fijn de gedachten van 't legen afzetten
De kicks van Geck-o - The American Bad 
View on YouTube
Als ik dit nummer live hoor.. Dan weet ik gewoon ff niet meer waar ik alles kwijt moet, zooooo een dik nummer!
Als ik dit nummer live hoor.. Dan weet ik gewoon ff niet meer waar ik alles kwijt moet, zooooo een dik nummer!
A
Pff badasswrote:Morgen iPad 2 halen.
G
wrote:Morgen iPad 2 halen.
wrote:View on YouTube

Gister deze plaat vanaf 1:45
View on YouTube
Stonden we daar met groepje aussie's fucking grappig te dansen haha
En daarna keihard knallen,
Oh my sun gaat ook keihard live, wat ging dat hard, heb echt alles gegeven gister!
View on YouTube
Stonden we daar met groepje aussie's fucking grappig te dansen haha
En daarna keihard knallen,
Oh my sun gaat ook keihard live, wat ging dat hard, heb echt alles gegeven gister!
vanavond weer een avondje superbowl 
D
Zo meteen pannenkoeken eten! 
Of sturen like a bosswrote:Pas op remmen!!!wrote:FF schakelen