Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 1261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:27 

The Anim0l schreef:

Lekkaaaaah!

en een genietmomentje:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:39 

Hardtraxx Veteran

:loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:47 

HARRIEEEEEE *Boem* FUUUUCK :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:50 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

HARRIEEEEEE *Boem* FUUUUCK :worship:

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 13:53 

Hardtraxx Veteran

:worship:

Eerste 30 seconden zijn genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

Met dit weer, met een brakke kop, op je vrije vrijdagmiddag, lekker een balletje trappen met je veel te enthousiaste hond xd heerlijk. Zo maar even stokbroodje zalm halen.

Het zijn de kleine dingetjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:10 

Hardtraxx Veteran

Tentamenweek tegen alle verwachtingen in afgesloten met een voldaan gevoel. Van de 4 tentamens alleen Bedrijfseconomie verneukt maar dat komt wel goed. Nu geen reet doen in de uitloopweek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:18 

Steffnov schreef:
Met dit weer, met een brakke kop, op je vrije vrijdagmiddag, lekker een balletje trappen met je veel te enthousiaste hond xd heerlijk. Zo maar even stokbroodje zalm halen.

Idd ^^
Honden weten mij sowieso altijd wel op te vrolijken ^^
Ik weet nog dat ik soms na een rotdag school thuis kwam, en dan ff lekker bij onze hond ging zitten, en dan gewoon lekker aaien en beetje knuffelen :D Heerlijk zon hond
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:38 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Steffnov schreef:

Idd ^^
Honden weten mij sowieso altijd wel op te vrolijken ^^
Ik weet nog dat ik soms na een rotdag school thuis kwam, en dan ff lekker bij onze hond ging zitten, en dan gewoon lekker aaien en beetje knuffelen :D Heerlijk zon hond

Echt hoor, honden zijn de mooiste beesten van de wereld, jammer dat de mijne dood is man! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:39 

hardcoresjors schreef:
Echt hoor, honden zijn de mooiste beesten van de wereld, jammer dat de mijne dood is man! :/

Same here :( die van ons moesten we laten inslapen, echt een van de triestste momenten uit mn jeugd. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Katten > Honden. Met afstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

:lol: :lol: :lol: Wat een giller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hardcoresjors schreef:

Same here :( die van ons moesten we laten inslapen, echt een van de triestste momenten uit mn jeugd. :(

Jep die van mij ook, 1na laatste dag van 2011, tering man wat was ik naar de klote daarvan...
In eens uit het niets kon hij niet meer op zijn poten staan, bleek een tumor te hebben, meteen de hatelijkste dag van heel 2011!

OT:

Tering wat kan frenchcore lekker zijn als hij hard staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:51 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:

Funny man.

Paar jaar terug hebben we die van ons ook in moeten laten slapen, ontzettend lief beestje was dat. Was direct dubbel emotioneel, omdat zij zo'n beetje het enige overgebleven "erfstuk" van mijn opa was, die 8 jaar eerder ging. Toen jaartje zonder gezeten, maat het begon toch weer te kriebelen bij mijn ouders. En inmiddeld heben we onze eigen al bijna 2 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 14:54 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Dakpan schreef:

Funny man.

Paar jaar terug hebben we die van ons ook in moeten laten slapen, ontzettend lief beestje was dat. Was direct dubbel emotioneel, omdat zij zo'n beetje het enige overgebleven "erfstuk" van mijn opa was, die 8 jaar eerder ging. Toen jaartje zonder gezeten, maat het begon toch weer te kriebelen bij mijn ouders. En inmiddeld heben we onze eigen al bijna 2 jaar.

Heel raar eigenlijk maar zo'n hond is eigenlijk best goed te vervangen, dit was ook onze 2e, maar nu krijgen we er geen meer, al hoop ik wel dat bij jou het zelfde gebeurt als bij ons, dat mijn ouders misschien toch nog wel een hond willen, want ik wil er sowieso 1! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:00 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Steffnov schreef:
Dakpan schreef:

Funny man.

Heel raar eigenlijk maar zo'n hond is eigenlijk best goed te vervangen, dit was ook onze 2e, maar nu krijgen we er geen meer, al hoop ik wel dat bij jou het zelfde gebeurt als bij ons, dat mijn ouders misschien toch nog wel een hond willen, want ik wil er sowieso 1! :thumbup:

Die van mij zeiden van tevoren ok dat ze er geen meer wilden, maar ik zei toen al dat ze daarop terug zouden komen. En ik had gelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:21 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Dakpan schreef:

Als je de verhouding werk die je hebt meerekent is dit zonder meer waar :) Hebben katten, heb je in principe maar weinig omkijken naar als je wilt. Honden ben je stuk meer tijd mee kwijt (en geld). Maar ook leuke dieren

Klopt.
Maar ik ben meer van de katten. Ben zelf ook zo lui :D

Genietmomentje:
The Machine - State Of Your Mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 15:28 

Hardtraxx Veteran

Slagen voor het laatste onderdeel van school, nu alleen nog aantal maanden stage en dan m'n diploma krijgen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 17:33 

Digitale TV op mijn kamer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Tondeuse over mijn koppiee!!!

Ik ook straks :yay:
Mijn haar is nu echt veels te lang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:50 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:07 

Hardtraxx Elite

Weekend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:14 

Hardtraxxer

ASOT 545 (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 19:38 

Bierkoning

De clip en de zanger zijn gay, maar ik wordt toch wel vrolijk als deze voorbij komt op de radio op het werk :D
Vorige  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 1261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic