Moet naar het andere topic! Heb zo'n schijthekel aan dat nummer heawrote:View on YouTube
De clip en de zanger zijn gay, maar ik wordt toch wel vrolijk als deze voorbij komt op de radio op het werk
Maargoed, ieder z'n eigen smaak
Moet naar het andere topic! Heb zo'n schijthekel aan dat nummer heawrote:View on YouTube
De clip en de zanger zijn gay, maar ik wordt toch wel vrolijk als deze voorbij komt op de radio op het werk
inderdaad, ik deel uw mening!wrote:Moet naar het andere topic! Heb zo'n schijthekel aan dat nummer heawrote: grafnummer
De clip en de zanger zijn gay, maar ik wordt toch wel vrolijk als deze voorbij komt op de radio op het werk![]()
Maargoed, ieder z'n eigen smaak
Precies, mag ook wel in deze bittere koude dagenwrote:ik vind het ook een fijn plaatje heurrwrote:@ Patrick
Tussen alle Taio Cruzzen, Adele's & Gers Pardoelen in is het een welkome afwisselingToch een leuk vrolijk plaatje, zal hem over een maand wel weer vergeten zijn maar toch
lekker zomers!
De track is gruwelijkwrote:Annihilate![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook geen zonde om het te luisteren hoor hahawrote:@ Patrick
Tussen alle Taio Cruzzen, Adele's & Gers Pardoelen in is het een welkome afwisselingToch een leuk vrolijk plaatje, zal hem over een maand wel weer vergeten zijn maar toch
Eens, beter dan al die smerige house-beats of tuig die snel kunnen rappen. Kan hier ook wel naar luisteren, maar in de zomer natuurlijk helemaal. Echt een goeie zomertrack, dus nu maar niet zo veel luisteren. Hij is verslavend.wrote:View on YouTube
Hoe oud is je zus?wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons
Zou je van jou wel worden ja.wrote:Sjobie is een beetje wanhopig?
Doe nou gewoon niet...wrote:Zou je van jou wel worden ja.wrote:Sjobie is een beetje wanhopig?
wrote:Doe nou gewoon niet...wrote:Zou je van jou wel worden ja.wrote:Sjobie is een beetje wanhopig?
Hoe oud is je zus?wrote:Het is uit tussen me zus en haar vriend! Ik vind het geweldig nu komt die zak niet meer naar ons