Congratz, nu hopen dat ze hem meenemen naar Aartbeeswrote:Je track die word gedraaid door Deepack
A
A
Hahaha ook ik vind hem grappig 
M
Hardtraxxer
500 posts member since 2012
last seen Feb 2013
Dat Xxlerator Raw steeds dichter bij komt.
Buur en buur! Geweldig _0_wrote:lekker afleveringen van wickie de viking en buurman&buurman kijken
Icarly is wel voor iets ouderen volgens mij hoor (niet dat ik het kijk ofzowrote:hahah ik snap die stomme series voor kinderen die er nu op zijn zoals icarly enzo echt niet![]()
Alleen bij Ned's Survivalgids was dat cool
Maar heel vroeger was Bassie & Adriaan gewoon de bom, samen met Pokemon. En alles op Cartoon Network, DBZ, Powerpuff Girls, I Am Weasl, Cow n Chicken, Johnny Bravo etc. En daarvoor had je nog zo'n stukje op Ketnet maar ik weet niet meer hoe dat heet.
Vroeger teveel tijd met de tv doorgebracht, verslaafd aan elke tekenfilm
Pokemon, Digimon, Dragonball
_0_
Later nog Yu-Gi-oh
Later nog Yu-Gi-oh
A
Veur mekaarwrote:ajetoo!!wrote:Buur en buur! Geweldig _0_wrote:lekker afleveringen van wickie de viking en buurman&buurman kijken
jajajajawrote:Vazard - Meltdown _O_
Laatst een maat van ons een dvd van Icarly voor z'n verjaardag gegeven. We hebben hem nu toch al een aantal keer gezienwrote:hahah ik snap die stomme series voor kinderen die er nu op zijn zoals icarly enzo echt niet![]()
Ben je een beetje verliefd op Carlywrote:Laatst een maat van ons een dvd van Icarly voor z'n verjaardag gegeven. We hebben hem nu toch al een aantal keer gezienwrote:hahah ik snap die stomme series voor kinderen die er nu op zijn zoals icarly enzo echt niet![]()
Yu Gi Oh was ook gruwelijk, was ook best goed in dat spelwrote:Vroeger teveel tijd met de tv doorgebracht, verslaafd aan elke tekenfilmPokemon, Digimon, Dragonball
_0_
Later nog Yu-Gi-oh
wrote:jajajajawrote:Vazard - Meltdown _O_
D
Episode #9 - Headhunterz - Hard With Style
Nee, doe dan maar da meidje van Victoriouswrote:Ben je een beetje verliefd op Carlywrote:Laatst een maat van ons een dvd van Icarly voor z'n verjaardag gegeven. We hebben hem nu toch al een aantal keer gezienwrote:hahah ik snap die stomme series voor kinderen die er nu op zijn zoals icarly enzo echt niet![]()
Goeie vriend en klasgenoot van mij word genoemd in Hard With Style EP#9 bij Dragonborn haha 
G
filmpjes kijken van qlimax 2009 en me bedenken hoe episch dat feest was
zoveel beter als die qlimax van 2010 en 2011
zoveel beter als die qlimax van 2010 en 2011
Zack & Cody is ook briljant. Dat kijk ik altijd voordat ik naar school/ werk ga.wrote: Alleen bij Ned's Survivalgids was dat cool![]()
A
Heb superlang Kokosnootkop als avatar gehadwrote: Alleen bij Ned's Survivalgids was dat cool![]()
Nee dat haat ik echt, kutkinderen.wrote:Zack & Cody is ook briljant. Dat kijk ik altijd voordat ik naar school/ werk ga.wrote: Alleen bij Ned's Survivalgids was dat cool![]()
Neee man, heerlijke serie. Vooral in de ochtend, lekker wakker worden met een broodje/ melk & Zack & Codywrote:Nee dat haat ik echt, kutkinderen.wrote:Zack & Cody is ook briljant. Dat kijk ik altijd voordat ik naar school/ werk ga.wrote: Alleen bij Ned's Survivalgids was dat cool![]()